حماس : کشته شدن ۲ اسیر «اسرائیلی» بر اثر بمباران غزه

[ad_1] گردان‌های شهید عزالدین القسام اعلام کرد بر اثر بمباران غزه توسط جنگنده‌های رژیم اسرائیل، ۲ اسیر این رژیم نزد مقاومت فلسطین کشته شدند. گردان‌های عز الدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، نام این ۲ اسیر صهیونیست در غزه را «یوسی شرعابی» و «تایس فریسکی» اعلام کرد. متن سخنان سه اسیر اسرائیلی در غزه گردان‌های

کد خبر : 455369
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱:۱۳
حماس : کشته شدن ۲ اسیر «اسرائیلی» بر اثر بمباران غزه

[ad_1]

گردان‌های شهید عزالدین القسام اعلام کرد بر اثر بمباران غزه توسط جنگنده‌های رژیم اسرائیل، ۲ اسیر این رژیم نزد مقاومت فلسطین کشته شدند.

گردان‌های عز الدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، نام این ۲ اسیر صهیونیست در غزه را «یوسی شرعابی» و «تایس فریسکی» اعلام کرد.

متن سخنان سه اسیر اسرائیلی در غزه گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس ویدیوی تازه‌ای در مورد سه اسیر اسرائیلی در غزه منتشر کرد. در این ویدیو آمده است: «ما هنوز زنده‌ایم، ما را به خانه بازگردانید زمان رو به پایان است دولت شما دروغ می‌گوید. قسام در این ویدیو اشاره کرده که دو نفر از این سه اسیر کشته شدند».

تایس فریسکی اسیر ۳۸ ساله ساکن تل آویو (یکی از کشته شدگان): احساس می‌کنم دو بار من را به فراموشی سپردند یکبار وقتی که در شهرک بئیری از ما محافظت نکردند و بار دوم وقتی که ما را به خانه بازنگرداندند نتانیاهو، لطفا جنگ را متوقف کن ما را به خانه بازگردان ما در شرایط سختی قرار داریم نه غذا هست نه آب اینجا همیشه خطر هست، هر کجا که باشم نوعا ارگمانی اسیر ۲۶ ساله ساکن بئر السبع: نه آب پیدا می‌شود نه غذا همه چیز تمام شده است نیروهای قسام با ما به خوبی رفتار می‌کنند تا جایی که بتوانند از ما محافظت می‌کنند و بسیاری از وسایل دیگر پیدا نمی‌شود.

یوسی شرعابی (یکی دیگر از اسرای کشته شده): وضعیت ما هرچه جنگ ادامه داشته باشد، سخت‌تر و خطرناک‌تر خواهد شد بنابراین جنگ باید همین الان متوقف شود.

نوعا ارگمانی: من در یک ساختمان بودم که توسط جنگنده اف ۱۶ ما بمباران شد، سه موشک شلیک شد دو موشک منفجر شد و یکی منفجر نشد ما در آن ساختمان همراه تعدادی از نیروهای قسام و سه اسیر بودیم من و ایتاس فیرسکی و یوسی شرعابی پس از اصابت موشک به ساختمان، همه زیر آوار ماندیم نیروهای قسام جان من و ایتای را نجات دادند اما یوسی نجات نیافت و کشته شد چند روز بعد…دو شب بعد من و ایتای را به مکان دیگری منتقل کردند و طی آن، ایتای هدف آتش نیروهای ما قرار گرفت و کشته شد من ماندم با جراحاتی در قسمت سرم، سر و بدنم پر از ترکش است ایتای و یوسی توسط نیروهای خود ما کشته شدند این دیوانگی را متوقف کنید و ما را به خانه بازگردانید ما هنوز زنده‌ایم، ما را به خانه بازگردانید.

310310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.