حماس: روابط ما با حزب‌الله لبنان هرگز دچار تنش نشده است

خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه در گفت‌وگویی ویژه با روزنامه عربی۲۱ در بیروت درباره روابط این جنبش با حزب‌الله لبنان اظهار کرد: شاید ما در گذشته و یا جدیدا در مورد برخی مسایل با هم اختلاف‌نظر داشته باشیم اما میان ما و برادرانمان در حزب‌الله و نیز هیچ یک

کد خبر : 72786
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
حماس: روابط ما با حزب‌الله لبنان هرگز دچار تنش نشده است



خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه در گفت‌وگویی ویژه با روزنامه عربی۲۱ در بیروت درباره روابط این جنبش با حزب‌الله لبنان اظهار کرد: شاید ما در گذشته و یا جدیدا در مورد برخی مسایل با هم اختلاف‌نظر داشته باشیم اما میان ما و برادرانمان در حزب‌الله و نیز هیچ یک از تشکل‌های امت اسلامی هیچ تنشی وجود ندارد زیرا ما برای داشتن ارتباطی خوب با همه تلاش می‌کنیم.

الحیه در ادامه تاکید کرد: ارتباط ما با حزب‌الله از مدت‌ها قبل وجود داشته و این ارتباط عمیق، پایدار و استوار بوده و می‌توانم بگویم توسعه‌یافته است.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه در بیروت میزبان اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه او بود.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این دیدار به شکل مفصل به نبرد شمشیر قدس، دلایل، روند و نتایج آن در سطح فلسطین، کشورهای عربی و اسلامی و نیز سطح بین‌المللی پرداخته شد.

الحیه که در آن دیدار در هیئت حماس حضور داشت، درباره آن به عربی۲۱ گفت: موضوعات متعددی که از منظر مساله فلسطین اهمیت داشتند، از جمله نتایج نبرد شمشیر قدس بررسی شدند، این نبرد واقعیت جدیدی را در مقابله با اشغالگران صهیونیستی به نمایش گذاشت و ضمن اشاره به نتایج این نبرد بر کشورهای عربی و اسلامی، بر این نکته تاکید شد که نبرد شمشیر قدس واقعیت جدیدی را ایجاد کرد که در آینده در طراحی دوباره مساله فلسطین نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه افزود: نتایج نبرد شمشیر قدس ارائه شده و تاکید شد، همبستگی بی‌سابقه تمامی کشورها و قاره‌های جهان با مساله فلسطین نشان داد که این مساله هنوز هم در قلب آزادگان جهان جایگاه مهمی دارد.

او افزود: هیئت حماس در دیدار با رهبران حزب‌الله ضمن تاکید بر اینکه فلسطینیان ساکن اردوگاه‌های لبنان مهمان بوده و در انتظار بازگشت به کشورشان هستند، مسایل متعددی که برای فلسطینیان ساکن لبنان اهمیت دارند و نیز امکان مشارکت حزب‌الله در تحقق برخی از حقوق اجتماعی و انسانی فلسطینی‌های مقیم لبنان بدون آسیب رسیدن به لبنان را بررسی کرد.

310 310



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.