حماس به تهدیدات بنت پاسخ داد

به گزارش عربی۲۱، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم یادبود کشته شدگان حمله ۲۰۱۴ رژیم صهیونیستی به غزه گفت، حماس باید به ابتکارعمل‌های دیگر رژیم صهیونیستی عادت کند، آنها باید به رویکرد مختلف این رژیم؛ حمله و ابتکارعمل عادت کنند. وی افزود: خشونت را تحمل نخواهیم کرد، نقطه زن کردن موشک‌ها را تحمل

کد خبر : 68946
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
حماس به تهدیدات بنت پاسخ داد



به گزارش عربی۲۱، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم یادبود کشته شدگان حمله ۲۰۱۴ رژیم صهیونیستی به غزه گفت، حماس باید به ابتکارعمل‌های دیگر رژیم صهیونیستی عادت کند، آنها باید به رویکرد مختلف این رژیم؛ حمله و ابتکارعمل عادت کنند.

وی افزود: خشونت را تحمل نخواهیم کرد، نقطه زن کردن موشک‌ها را تحمل نخواهیم کرد و صبرمان تمام می‌شود.

بنت در سخنرانی خود به موضوع سربازان اسیر صهیونیستی نزد حماس اشاره کرد و قول داد دولتش برای بازگرداندن این سربازان تلاش کند.

سهیل الهندی، عضو دفتر سیاسی حماس در پاسخ به تهدیدات بنت و تعهد برای بازگرداندن اسرا گفت، بنت می‌داند که موضوع سربازان اسیر برای او بسیار سنگین است. فلسطین برای آزادی اسرای خود از زندان‌های اشغالگر کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود، مقاومت گنج بزرگی است و در خصوص اسرا از هیچ چیز کوتاه نخواهد آمد، رژیم اشغالگر باید در این مورد بهای سنگینی بپردازد. حرف‌های بنت درمورد اسرا بی‌ارزش است و مصرف داخلی دارد.

الهندی ادامه داد، بنت به خوبی از توانایی‌های مقاومت خبر دارد و از میزان اهمیت تبادل اسرا نزد مقاومت آگاه است‌ مقاومت پیام بسیار روشنی به اشغالگر فرستاد و آماده است جواب کلوخ را با سنگ بدهد. آنچه در نبرد شمشیر قدس اخیرا رخ داد پیام بسیار روشنی دارد. مقاومت کوچکترین چیز را در فلسطین نخواهد بخشید.

الهندی گفت، مقاومت آمادگی و تجهیزات پاسخ به رژیم صهیونیستی را در صورت حمله این رژیم دارد. به همین دلیل نه بنت و نه دولت رژیم صهیونیستی حتی خوابش را هم نمی‌بینند که مقاومت روزی پرچم سفید را بالا بیاورد.

وی افزود، مقاومت با همه توان آماده مقابله با این دشمن جنایتکار است و دشمن باید بفهمد که مقاومت ۱۱ روز نبرد شمشیر قدس را ممکن است باز دیگر با قدرت بیشتر تکرار کند. مقاومت آرزومند جنگ نیست اما در صورت تحمیل جنگ، دشمن آنچه را قبلا ندیده، به چشم خواهد دید.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.