“حماسه” گوشی هوشمند رمزنگاری و وب 3 سولانا در 8 مه در دسترس عموم قرار می گیرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] ارز دیجیتال سولانا و گوشی هوشمند Web3، Saga، در روز دوشنبه، 8 مه 2023 برای خرید در دسترس خواهد بود. این تلفن هوشمند اندرویدی که توسط OSOM ساخته شده است، به طور خاص برای برنامه های Web3 طراحی شده است و کاربران را قادر می سازد تا دارایی های رمزنگاری شده را با استفاده

کد خبر : 345851
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۳۰
“حماسه” گوشی هوشمند رمزنگاری و وب 3 سولانا در 8 مه در دسترس عموم قرار می گیرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

ارز دیجیتال سولانا و گوشی هوشمند Web3، Saga، در روز دوشنبه، 8 مه 2023 برای خرید در دسترس خواهد بود. این تلفن هوشمند اندرویدی که توسط OSOM ساخته شده است، به طور خاص برای برنامه های Web3 طراحی شده است و کاربران را قادر می سازد تا دارایی های رمزنگاری شده را با استفاده از ویژگی Seed Vault خود نگهداری کنند.

حماسه گوشی هوشمند سولانا برای توده ها آماده است

شرکت Solana Labs، شرکت سازنده اکوسیستم بلاک چین Solana، اعلام کرد که گوشی هوشمند Saga در تاریخ 8 می برای خرید در دسترس خواهد بود و پیش‌سفارش‌ها در 20 آوریل ارسال می‌شود. اظهار داشت توسط حساب توییتر Solana Mobile، هدف این تیم “مدرن سازی نحوه تعامل مردم با دارایی های دیجیتال خود برای افزایش قابلیت استفاده و افزایش امنیت” است. این گوشی هوشمند دارای چندین برنامه غیرمتمرکز از پیش نصب شده (dapps) است و بر روی سیستم عامل اندروید 13 اجرا می شود.

این تلفن دارای یک Seed Vault برای ذخیره ایمن دارایی های رمزنگاری شده است و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED آن برای امنیت بیشتر با اسکنر اثر انگشت جفت می شود. این دستگاه با استفاده از کابل USB-C شارژ می شود و دارای سیستم دوربین دوگانه فوق عریض 50 و 12 مگاپیکسلی است. Seed Vault حفاظت از کلیدهای خصوصی را از طریق سخت افزار ایمن و رمزگذاری AES تضمین می کند، یادداشت مشخصات دستگاه.

این تلفن هوشمند 1000 دلاری Web3 که توسط «Solana Mobile Stack» پشتیبانی می‌شود، دارای فروشگاه Solana Dapp است که در حال حاضر میزبان 16 dapp است که NFT، DAO، staking و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. Solana’s Saga اولین تلفن رمزنگاری نیست. نمونه‌های گذشته شامل Exodus اچ‌تی‌سی، اپلیکیشن‌های بومی ادغام شده با رمزنگاری سامسونگ گلکسی اس 10 و گوشی هوشمند بلاک چین 999 دلاری Siren Labs است.

اگرچه هر دو مفهوم Exodus و Finney نتوانستند مورد توجه قرار گیرند، سامسونگ هنوز هم Samsung Blockchain Keystore SDK را برای سیستم‌های اندروید ارائه می‌کند. اولین شرکت فناوری حریم خصوصی OSOM مستقر در کوپرتینو، تلفن Solana Saga را ساخته است. بر اساس داده‌های Pitchbook، OSOM که توسط کارمند سابق Essential، جیسون کیتس تأسیس شد، اخیراً یک دور سرمایه‌گذاری سری A را با همکاری Solana Mobile بسته است و در 9 سپتامبر 2022 مبلغ 25 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است.

برچسب ها در این داستان

رمزگذاری AES، اندروید، بلاک چین، ارز دیجیتال، کوپرتینو، DAO، dApps، برنامه های غیرمتمرکز، سیستم دوربین دوگانه، Exodus، اسکنر اثر انگشت، finney، NFTs، صفحه نمایش OLED، OSOM، حریم خصوصی، کلیدهای خصوصی، Saga، سامسونگ، امنیت، Seed Vault , Series A Funding, Siren Labs, Smartphone, Solana, Solana Dapp Store, solana labs, Solana Mobile, Solana Mobile phone, Solana phone, Solana Smartphone, staking, useability, USB-C, Web3

نظر شما در مورد گوشی جدید Solana Saga چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.