حلقه کلاهبرداری گمرکی چین در فرودگاه بلژیک منهدم شد

[ad_1] این تحقیقات با نام رمز «جاده ابریشم» 10 جست‌وجو را با هدف قرار دادن صادرکنندگان چینی مظنون به ایجاد سیستمی برای فرار از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده (VAT) بر روی کالاهای وارداتی به ارزش 303 میلیون یورو (328 میلیون دلار) به عنوان خسارت تخمینی انجام داد. . EPPO در بیانیه ای اعلام کرد

کد خبر : 339546
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
حلقه کلاهبرداری گمرکی چین در فرودگاه بلژیک منهدم شد

[ad_1]

این تحقیقات با نام رمز «جاده ابریشم» 10 جست‌وجو را با هدف قرار دادن صادرکنندگان چینی مظنون به ایجاد سیستمی برای فرار از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده (VAT) بر روی کالاهای وارداتی به ارزش 303 میلیون یورو (328 میلیون دلار) به عنوان خسارت تخمینی انجام داد. .

EPPO در بیانیه ای اعلام کرد که صادرکنندگان چینی مظنون به استفاده از سه آژانس گمرکی خصوصی بلژیکی و شرکت های جعلی در سایر کشورهای عضو هستند تا از معافیت واردات مالیات بر ارزش افزوده بهره مند شوند.

شرکت‌های بلژیکی که به عنوان نماینده صادرکنندگان چینی عمل می‌کنند، اعلام کردند که کالاهایی که از لیژ وارد می‌شوند – تجهیزات الکترونیکی، اسباب‌بازی و تعداد بی‌شماری لوازم جانبی – به مقصد سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا بوده‌اند تا از معافیت‌های واردات مالیات بر ارزش افزوده بهره‌مند شوند.

بر اساس مقررات اتحادیه اروپا، واردکنندگان از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در کشور وارداتی معاف هستند، اگر کالاها سپس به یکی دیگر از کشورهای اتحادیه اروپا منتقل شوند.

EPPO گفت صادرکنندگان چینی از آژانس‌های گمرکی خصوصی در بلژیک استفاده می‌کنند که مقصد نهایی کالا را شرکت‌های پوسته در سایر کشورهای عضو اعلام می‌کنند.

آن شرکت‌های پوسته هرگز کالاها را دریافت نمی‌کنند، کالاهایی که سپس به شرکت‌های واقعی عرضه می‌شوند یا از طریق بازارهای آنلاین به مصرف‌کنندگان فروخته می‌شوند. مصرف کنندگان تمام قیمت محصولات از جمله مالیات بر ارزش افزوده را که هرگز به مقامات مالیاتی اعلام یا پرداخت نشده است، پرداخت می کنند.

جرایم تحت تحقیق شامل جعل، کلاهبرداری گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده، پولشویی و مشارکت در یک سازمان مجرمانه است.

EPPO مستقر در لوکزامبورگ – که در سال 2017 تشکیل شد و در سال 2019 فعالیت خود را آغاز کرد – می تواند افراد، سازمان ها یا شرکت هایی را که مظنون به سوء استفاده از بودجه اتحادیه اروپا، کلاهبرداری در مقیاس بزرگ مالیات بر ارزش افزوده یا سایر جرایم مالی در این بلوک 27 عضوی هستند، بررسی و به دادگاه بکشاند.

فرودگاه لیژ که عمدتا بر حمل و نقل متمرکز است، محل عملیات اروپایی غول تجارت الکترونیک چینی علی بابا و بازوی تدارکاتی آن شبکه Cainiao است.

(1 دلار = 0.9226 یورو)

(گزارش توسط مارین اشتراوس؛ ویرایش توسط GV De Clercq و Ed Osmond)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.