حقوق و دستمزد غیرکشاورزی چیست؟ چرا NFP مهم است؟ – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 2 سپتامبر 2022

[ad_1] خلاصه ای مختصر: رقم حقوق و دستمزد غیرکشاورزی که توسط وزارت کار ایالات متحده منتشر شده است، تعداد مشاغل جدید ایجاد شده در ماه گذشته را در تمام مشاغل غیرکشاورزی در ایالات متحده نشان می دهد. رقم حقوق و دستمزد می تواند ماه به ماه به طور قابل توجهی تغییر کند، زیرا همبستگی بالایی

کد خبر : 250014
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
حقوق و دستمزد غیرکشاورزی چیست؟  چرا NFP مهم است؟  – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 2 سپتامبر 2022

[ad_1]

خلاصه ای مختصر: رقم حقوق و دستمزد غیرکشاورزی که توسط وزارت کار ایالات متحده منتشر شده است، تعداد مشاغل جدید ایجاد شده در ماه گذشته را در تمام مشاغل غیرکشاورزی در ایالات متحده نشان می دهد.

رقم حقوق و دستمزد می تواند ماه به ماه به طور قابل توجهی تغییر کند، زیرا همبستگی بالایی با تصمیمات سیاست اقتصادی اتخاذ شده توسط بانک مرکزی ایالات متحده دارد. اعداد منتشر شده توسط معامله گران به دقت رصد می شود و تغییرات در نظرات آنها باعث می شود نوسان در بازارها به طور کلی، خواندن بالا برای اقتصاد ایالات متحده مثبت تلقی می شود، در حالی که خواندن پایین به عنوان منفی تلقی می شود.

خواه شما یک معامله گر بنیادی باشید یا در درجه اول به تکنیک ها متکی باشید، گزارش NFP به طور منظم حرکت های قیمتی زیادی در بازار ایجاد می کند که می تواند بر عملکرد معاملاتی شما تأثیر بگذارد. گاهی اوقات، اگر عدد واقعی به طور قابل توجهی با انتظارات بازار متفاوت باشد، این گزارش می تواند موج شوک را به بازار وارد کند.

درک گزارش NFP و جزئیات آن می تواند تأثیر فوق العاده ای بر نتیجه شما داشته باشد. در این مقاله، به معنای چیستی NFP، چرایی اهمیت آن و نحوه معامله آن خواهیم بود.

چرا NFP مهم است؟

گزارش حقوق و دستمزد غیر کشاورزی (NFP) یک گزارش اقتصادی کلیدی برای بازار FX است. شماره عنوان تعداد مشاغل اضافه شده در طول یک ماه را نشان می دهد، به استثنای مشاغل مزرعه، مشاغل دولتی، کارمندان سازمان های غیردولتی و کارمندان خانگی خصوصی.

به این ترتیب، گزارش NFP قدرت بازار کار ایالات متحده را در طول یک ماه مشخص نشان می دهد و اغلب نوسانات زیادی را در بازار ارز ایجاد می کند. فدرال رزرو این گزارش را از نزدیک دنبال می کند تا اصلاحات آتی در سیاست پولی خود را تعیین کند. گزارش NFP بهتر از حد انتظار می تواند نشان دهنده این باشد که اقتصاد در حال گرم شدن بیش از حد است و فدرال رزرو باید سیاست های پولی خود را سخت تر کند، یعنی نرخ بهره را افزایش دهد تا اقتصاد را خنک کند.

در مقابل، یک عدد NFP کمتر از حد انتظار نشان می دهد که بازار کار ایالات متحده با مشکل مواجه است و فدرال رزرو می تواند برای حمایت از اقتصاد، نرخ بهره را کاهش دهد. علاوه بر شماره عنوان، یعنی تعداد مشاغل جدید اضافه شده به اقتصاد ایالات متحده، این گزارش همچنین شامل دو عدد مهم دیگر است – میانگین درآمد ساعتی و نرخ بیکاری.

بسیاری از فعالان بازار، معامله گران، سرمایه گذاران و موسسات مالی در سراسر جهان گزارش را دنبال می کنند و تصمیمات تجاری خود را بر اساس نتیجه آن قرار می دهند. درک گزارش NFP می تواند به معامله گران فارکس کمک کند تا از نوسانات قیمت زیاد ناشی از گزارش استفاده کنند. این گزارش را می توان با استفاده از ابزارهای فنی ساده در بازه های زمانی کوتاه مدت، مانند موارد 5 دقیقه ای یا 15 دقیقه ای، با موفقیت معامله کرد.

NFP چه زمانی منتشر می شود؟

شماره NFP نشان دهنده بخشی از گزارش اشتغال ماهانه ایالات متحده است که در ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی (13:30 بعد از ظهر به وقت لندن) در اولین جمعه ماه توسط اداره آمار کار ایالات متحده منتشر می شود. تنها استثنا زمانی است که اولین جمعه در تعطیلات مهم ایالات متحده باشد، مانند سال نو که گزارش به جمعه بعدی موکول می شود.

داده های NFP: شماره سرفصل و جزئیات

گزارش بازار کار ایالات متحده شامل سه دسته عمده است: تعداد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، میانگین درآمد ساعتی و نرخ بیکاری. شماره NFP مهمترین نسخه و شماره سرفصل گزارش ماهانه در نظر گرفته می شود و بسیاری از معامله گران تنها بر روی شماره NFP تمرکز می کنند.

گزارش میانگین درآمد ساعتی نشان می دهد که درآمد ساعتی در طول ماه قبل چقدر تغییر کرده است. اگر میانگین درآمد ساعتی بالاتر از انتظارات بازار باشد، این معمولاً نشان‌دهنده این است که فشارهای تورمی می‌تواند در حال افزایش باشد و فدرال رزرو می‌تواند با افزایش نرخ بهره پاسخ دهد و از دلار آمریکا حمایت کند. به طور مشابه، اگر میانگین درآمد ساعتی کمتر از حد انتظار باشد، این نشان می‌دهد که فدرال رزرو می‌تواند سیاست پولی ضعیف‌تری اتخاذ کند و دلار آمریکا را پایین بیاورد.

نرخ بیکاری درصد افراد بیکار در ماه قبل را به عنوان درصدی از کل نیروی کار نشان می دهد. درست مانند سایر گزارش‌ها، کاهش نرخ بیکاری (بهتر از حد انتظار) می‌تواند از دلار آمریکا حمایت کند و افزایش نرخ بیکاری (پایین‌تر از حد انتظار) می‌تواند دلار آمریکا را با افزایش شرط‌های تسهیل فدرال رزرو کاهش دهد. در حالی که عدد NFP به عنوان مهمترین گزارش از این سه مورد در نظر گرفته می شود، بسیاری از معامله گران فارکس این اشتباه را مرتکب می شوند که هنگام معامله گزارش بازار کار ایالات متحده، میانگین درآمد ساعتی و نرخ بیکاری را کاملاً نادیده می گیرند.

اگر عدد NFP بالاتر از انتظارات بازار باشد اما جزئیات گزارش ضعیف باشد (درآمد ساعتی و بیکاری)، در این صورت دلار آمریکا می‌تواند یک جهش اولیه را ایجاد کند زیرا الگوها سعی می‌کنند از این عدد سرفصل استفاده کنند و به طور کامل به حالت قبلی خود برگردند. سطوح معاملاتی در دقایق آینده به همین دلیل است که همیشه باید به گزارش کامل توجه کنید و قبل از انجام معامله بر اساس NFP، تمام جزئیات آن را مطالعه کنید.

کدام جفت ها بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند؟

جفت هایی که بیشتر تحت تاثیر گزارش NFP قرار می گیرند جفت هایی هستند که شامل دلار آمریکا به عنوان ارز پایه یا ارز متقابل هستند. این شامل EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، و USD/JPY می باشد.

قبل از انجام معامله، میانگین نوسانات جفتی را که برای نسخه‌های قبلی NFP معامله می‌کنید اندازه‌گیری کنید و اهداف توقف ضرر و سود خود را بر این اساس تنظیم کنید. برای مثال، استفاده از همان اندازه توقف ضرر برای USD/CAD و GBP/USD منطقی نیست، زیرا نوسانات GBP/USD بسیار بالاتر است.

از آنجایی که گزارش NFP گزارشی است که به طور گسترده دنبال می شود، تنها بر دلار آمریکا تأثیر نمی گذارد. اغلب، ارزهای دیگر نیز بلافاصله پس از انتشار گزارش NFP، نوسانات بیشتری را نشان می دهند.

سایر گزارش های مهم کار

علاوه بر حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران سایر شاخص‌های مرتبط با شغل را نیز دنبال می‌کنند که ممکن است منجر به افزایش نوسانات در بازارها شود. از آنجایی که فدرال رزرو هنگام ایجاد تغییرات در نرخ بهره بازار کار را از نزدیک دنبال می کند، همه گزارش های مربوط به شغل می توانند بر دلار آمریکا تأثیر بگذارند.

گزارش حقوق و دستمزد ADP در همان هفته با گزارش NFP منتشر می شود، اما در روز چهارشنبه – دو روز قبل از NFP. این گزارش اطلاعات مهمی را در مورد سلامت بازار کار ایالات متحده قبل از انتشار NFP که به طور گسترده دنبال شده بود، نشان می دهد.

با این حال، به خاطر داشته باشید که این گزارش‌ها با هم مرتبط نیستند: غیرعادی نیست که ADP انتظارات بازار را شکست دهد، اما NFP کمتر از حد انتظار است و بالعکس. Automatic Data Processing Inc. (ADP) شرکتی است که داده های حقوق و دستمزد حدود 20 درصد از مشاغل خصوصی ایالات متحده را مدیریت می کند و به شرکت بینشی از سلامت و روند بازار کار ایالات متحده می دهد.

کلمات پایانی

گزارش حقوق و دستمزد غیر کشاورزی (NFP) یک شاخص اقتصادی کلیدی است که اطلاعات مهمی را در مورد سلامت بازار کار ایالات متحده نشان می دهد. این گزارش به طور گسترده توسط همه انواع فعالان بازار، از جمله معامله‌گران خرده‌فروش، سرمایه‌گذاران، صندوق‌های تامینی، و حتی فدرال رزرو که سیاست‌های پولی خود را بر اساس روند NFP تنظیم می‌کند، دنبال می‌شود. این گزارش هر جمعه اول هر ماه توسط اداره آمار کار ایالات متحده در ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی منتشر می شود.

شماره تیتر تعداد مشاغل اضافه شده به اقتصاد ایالات متحده را طی ماه گذشته نشان می دهد، بدون احتساب کارمندان مزرعه، کارمندان خانوار خصوصی و مشاغل دولتی. برای استفاده بیشتر از گزارش، معامله گران باید جزئیات گزارش شامل میانگین درآمد ساعتی و نرخ بیکاری ماهانه را نیز دنبال کنند.

اگر تصمیم دارید اخبار واقعی را معامله کنید، مطمئن شوید که همیشه از توقف ضرر استفاده می کنید و بلافاصله پس از انتشار برای تغییرات قیمت بزرگ آماده باشید. نوسانات اغلب می تواند باعث لغزش و اسپردهای بالاتر شود، که برخی از اشکالاتی است که باید به آنها توجه کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.