حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی با شروع سه ماهه دوم با 43100+ دلار چاپ می شود

[ad_1] NFP، نکات بحث حقوق و دستمزد غیرکشاورزی: امروز داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی را برای ماه مارس منتشر می‌کند، که انتظار می‌رود +490k در مقایسه با +678k ماه گذشته باشد. از زمان چاپ ماه گذشته، ما اولین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را از سال 2018 داشتیم و در آن جلسه، رئیس پاول اظهار

کد خبر : 186393
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی با شروع سه ماهه دوم با 43100+ دلار چاپ می شود

[ad_1]

NFP، نکات بحث حقوق و دستمزد غیرکشاورزی:

  • امروز داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی را برای ماه مارس منتشر می‌کند، که انتظار می‌رود +490k در مقایسه با +678k ماه گذشته باشد.
  • از زمان چاپ ماه گذشته، ما اولین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را از سال 2018 داشتیم و در آن جلسه، رئیس پاول اظهار داشت که فقدان سستی در نیروی کار، انگیزه اصلی فشار دادن برای سیاست‌های شاهین‌تر است، که مطابق با 40 سال است. اوج تورم که همچنان به چاپ خود ادامه می دهد، که اخیراً توسط کاهش قیمت PCE دیروز نشان داده شده است.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

اضافه شده 9:00 صبح به وقت شرقی

شانس افزایش نرخ اندکی افزایش یافته است، با احتمال تقریبی 71 درصد افزایش 50 واحدی در ماه مه تا 75.5 درصد در نیم ساعت پس از انتشار NFP.

احتمالات هدف برای نرخ ها می 2022

نرخ احتمالات CME Fedwatch

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; داده ها از CME Fedwatch

اضافه شده 8:47 صبح به وقت شرقی

به نظر می رسد حرکت اولیه در معاملات آتی سهام ایالات متحده منفی باشد، البته در این مرحله اولیه نسبتاً اندک. با این حال، زمینه در اینجا بسیار جالب است، زیرا یک افزایش عظیم در پی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایجاد شد که قیمت ها را تا پایان سه ماهه افزایش داد. اما، واکنش شدیدی در ساعات پایانی معاملات دیروز به دلیل بسته شدن درها در سه ماهه اول رخ داد که می‌توان آن را با پوشش پنجره پایان سه‌ماهه یا احتمالاً شروع چیز جدیدی توضیح داد.

در این مرحله با حدود 45 دقیقه تا معاملات آتی باز سهام ایالات متحده، پس از فروش دیروز به سمت حمایت حرکت می کنند. در S&P 500، این منطقه از حدود 4530-4538 است، و از زمانی که وارد عمل شد، به ایجاد یک پرچم خرس به شکل الف گوه در حال افزایش یک شبه سوال بزرگ این است که آیا فروشندگان برای کمک به باز کردن اولین روز از تجارت سه ماهه دوم، چرخشی را در بازار باز خواهند کرد؟

نمودار قیمت ساعتی S&P 500

نمودار قیمت ساعتی spx es spy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; S&P 500 در Tradingview

به روز رسانی پس از انتشار NFP 8:39 ET

حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی برای ماه مارس کمتر از حد انتظار بوده است و با سرعت 431k در برابر انتظار 490k چاپ شده است. اما این تنها بخشی از گزارش صبح امروز بود، زیرا بازنگری گسترده‌ای در داده‌های ماه‌های قبل وجود داشت، به طوری که ژانویه به 504+ و فوریه تا 750++ بازبینی شد.

این مطمئناً به کسانی که امیدوار بودند فدرال رزرو از لفاظی‌های جنگ‌طلب اخیر آرام شود، کمکی نخواهد کرد.

اما در عمق این گزارش موارد مثبت تری برای اقتصاد ایالات متحده وجود دارد، زیرا میانگین درآمد ساعتی 5.6% در مقابل 5.5% مورد انتظار چاپ شده است و نرخ بیکاری نیز تحت تاثیر قرار گرفته است و به 3.6% در برابر انتظار می رسد. 3.7 درصد

بنابراین، در مجموع، به نظر می‌رسد که این گزارش به همان اندازه مثبت است که می‌توانیم امیدوار باشیم که شماره تیتر را از دست بدهیم. سوال بزرگتر و آنچه که باید به آن پاسخ داده شود این است که با توجه به تمرکز شدید روی FOMC و دلار آمریکا، فعالان بازار چگونه این قیمت را قیمت خواهند داد.

در این مرحله، تنها هفت دقیقه پس از انتشار، دلار آمریکا حرکتی خاموش را نشان می‌دهد که اساساً ثابت است.

نمودار یک دقیقه ای دلار آمریکا

نمودار یک دقیقه ای دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

امروز شروع سه ماهه دوم را به ارمغان می آورد و امروز صبح آن سه ماهه جدید را با انتشار نشان می دهد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی برای ماه مارس

نام بازی در این مرحله افزایش نرخ بهره از فدرال رزرو است اما سوال این است که “چند”؟ فدرال رزرو معمولاً سست و منفعل به دلیل تورم دائماً بالا وارد عمل شده است که در بیشتر سال 2021 آن را “گذرا” تلقی می کردند. اما، در طول دوره، تورم بالاتر از هدف باقی ماند و بازار کار همچنان داغ بود، و تا نوامبر سال گذشته، فدرال رزرو روند تبدیل هزینه تایتانیک از سیاست مالی سست به سمتی بیشتر را آغاز کرد.

تصمیم FOMC در ماه مارس آغاز افزایش بانک در تلاش برای تعدیل تورم بود و درست پس از این حرکت، رئیس FOMC پاول اظهار داشت که یکی از محرک‌های اصلی بانک این است که بازار کار چقدر داغ شده است. امروز صبح اولین گزارش NFP پس از آن افزایش نرخ است و این زمینه را برای تصمیم بعدی نرخ FOMC در اوایل ماه مه فراهم می‌کند، جایی که انتظار می‌رود بانک در حال حاضر نرخ‌ها را 50 واحد افزایش دهد.

در حال بروز رسانی…

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.