حقوق زنان و بانوان در ایران نه فقط برخاسته از قوانین بلکه از تاریخ و فرهنگ ایرانی است

[ad_1] هوشمند نیوز _پرستو بهرامی راد؛ ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست خبری در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات کشورهای غربی در اوضاع داخلی ایران و بیانیه ۱۲ وزیر خارجه غربی و کانادا گفت: در طول تحولات اخیر در ایران شاهد اظهارات مداخله جویانه و اقدامات غیرسازنده و غیرمسئولانه بودیم که درخواست‌های مسالمت

کد خبر : 274538
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
حقوق زنان و بانوان در ایران نه فقط برخاسته از قوانین بلکه از تاریخ و فرهنگ ایرانی است

[ad_1]

هوشمند نیوز _پرستو بهرامی راد؛ ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست خبری در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات کشورهای غربی در اوضاع داخلی ایران و بیانیه ۱۲ وزیر خارجه غربی و کانادا گفت: در طول تحولات اخیر در ایران شاهد اظهارات مداخله جویانه و اقدامات غیرسازنده و غیرمسئولانه بودیم که درخواست‌های مسالمت جویانه بخشی از اقشار جامعه فهیم ایرانی را با اقدامات نسنجیده و تحریک آمیز خود به اغتشاش و آشوب کشاندند. حتی زمینه برای شنیدن صدای افرادی که دارای دیدگا‌ه‌های مسالمت آمیز بودند تغییر دادند و زمینه را برای نقش آفرینی خشونت طلبان فراهم کردند. مبنای این مداخلات را حمایت از حقوق زن و حقوق اقلیت‌ها قرار دادند. در ایران اقلیت‌ها موضوعیت ندارد و اقوام ایرانی حضور دارند که همه بخشی از جامعه بزرگ ایران تاریخی و تمدنی هستند. اجزای اصیل جامعه بزرگ ایرانی هستند. 

وی افزود: از حقوق زنان و دفاع از این حقوق صحبت می‌کنند. این گونه اظهارات مداخله جویانه دروغگویی و دورویی است. آنهایی که از حقوق زنان صحبت می‌کنند چرا در ارتباط با تحریم‌های یکجانبه دولت آمریکا و همراهی اطاعت پذیر اروپا از این تحریم‌ها توجه نکردند که تحریم‌های بدون تبعیض مردم ایران شامل زنان، دختران و کودکان ایرانی شده‌ است. در کجای این تحریم‌های بی سابقه آمریکا مقامات اروپایی در کجا اشاره کردند که در این تحریم‌های بدون تبعیض زنان و کودکان ایرانی هم در معرض همین تحریم‌ها هستند. ادعاهای امروز آنها توأم با نفاق است.

کنعانی در خصوص اظهارات مقامات آلمان و برخی کشورهای اروپایی در ارتباط برای تحریم سپاه گفت: در صورت انجام به چنین اقدامی در ادامه اقدامات غیرسازنده و غیرمسئولانه این کشورها در ارتباط با ایران و ناشی از ادامه رویکرد غلط آنها در ارتباط با دولت و ملت ایران است. سپاه پاسداران نهاد نظامی رسمی جمهوری اسلامی ایران است و چنین اقدامی کاملا غیرقانونی است. امیدواریم هم دولت آلمان و هم دیگر دولت‌ها در این زمینه قصد اقدامی دارند به نتیجه اقدامات غیرسازنده خود توجه کنند و به صورت خاص منافع دوجانبه خودشان را قربانی مصالح سیاسی زوگذر و تصمیمات احساسی نکنند.

در حال تکمیل… 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.