حقدادی از کاندیداتوری ریاست فدراسیون ژیمناستیک انصراف داد؟

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرار است انتخابات فدراسیون ژیمناستیک روز بیست و چهارم اردیبهشت سال جاری با همان کاندیداهایی که در انتخابات اسفند 1401 شرکت کرده بودند برگزار شود. در آن انتخابات عابد حقدادی، مقداد قلندرپور، حبیب نوظهوری به عنوان کاندیدا حضور داشتند و به دلایلی نامشخص از حضور زهرا اینچه درگاهی در مجمع

کد خبر : 484292
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
حقدادی از کاندیداتوری ریاست فدراسیون ژیمناستیک انصراف داد؟

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرار است انتخابات فدراسیون ژیمناستیک روز بیست و چهارم اردیبهشت سال جاری با همان کاندیداهایی که در انتخابات اسفند 1401 شرکت کرده بودند برگزار شود. در آن انتخابات عابد حقدادی، مقداد قلندرپور، حبیب نوظهوری به عنوان کاندیدا حضور داشتند و به دلایلی نامشخص از حضور زهرا اینچه درگاهی در مجمع جلوگیری کردند. این مسئله باعث خروج 24 عضو از مجمع شد اما با این حال انتخابات برگزار و حقدادی با کسب تنها 2 رای رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد.

با حضور کیومرث هاشمی در وزارت ورزش، وی با تعاملی که با کمیته ملی المپیک داشت انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را باطل اعلام کرد تا اینچه درگاهی یکبار دیگر ریاست این فدراسیون را تا زمان انتخابات بر عهده بگیرد.

قرار است انتخابات فدراسیون ژیمناستیک 24 اردیبهشت سال جاری برگزار شود و شنیده می‌شود عابد حقدادی که حالا با حضور اینچه درگاهی از کمترین شانس ممکن برای پیروزی در انتخابات برخوردار است، از کاندیداتوری انصراف می دهد. وی که در دوره کوتاه ریاست خود در فدراسیون ژیمناستیک تلاش کرد به هر نحو ممکن این سمت را حفظ کند اما در نهایت به دلیل مخالفت فدراسیون جهانی ژیمناستیک با ریاست او، مجبور به کناره‌گیری از سمتش شد.

در دوره برخی از روسای هیئت های استانی که در انتخابات اسفند 1401 مجمع را ترک کرده بودند از سمت‌های خود برکنار شدند اما با این حال به نظر می‌رسد اینچه درگاهی مشکلی برای کسب حداکثر آرا در انتخابات 24 اردیبهشت نداشته باشد.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.