حفاظت از کارگران خارجی موقت – Canada.ca

[ad_1] Employment and Social Development Canada (ESDC) با در نظر گرفتن توصیه‌های حسابرس کل و درس‌های آموخته شده در طول همه‌گیری COVID-19، برای کمک به محافظت بهتر از کارگران موقت خارجی (TFW) برای بازسازی رژیم مطابقت با TFW کار می‌کند. فعالیت های در حال انجام برای تقویت رویکرد مبتنی بر ریسک ESDC برای هدف قرار

کد خبر : 140421
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۰۵
حفاظت از کارگران خارجی موقت – Canada.ca

[ad_1]

Employment and Social Development Canada (ESDC) با در نظر گرفتن توصیه‌های حسابرس کل و درس‌های آموخته شده در طول همه‌گیری COVID-19، برای کمک به محافظت بهتر از کارگران موقت خارجی (TFW) برای بازسازی رژیم مطابقت با TFW کار می‌کند. فعالیت های در حال انجام برای تقویت رویکرد مبتنی بر ریسک ESDC برای هدف قرار دادن کارفرمایان با ریسک بالاتر عبارتند از:

  • تقویت ابزارهای بازرسی TFW و آموزش اجباری برای تقویت کیفیت و به موقع بودن بازرسی ها.
  • ادامه استفاده از خدمات خط راهنمایی خود، به کارگران این امکان را می دهد که هر موقعیت سوء استفاده یا سوء استفاده از برنامه را به صورت محرمانه علامت گذاری کنند.
  • تداوم افزایش آگاهی کارفرمایان از تعهداتشان برای تقویت پیروی از شرایط برنامه TFW.
    • در سال 2021، برای افزایش آگاهی کارفرمایان از تعهداتشان، این وزارتخانه 11 جلسه را با بیش از 1100 شرکت کننده، کارفرمایان و انجمن های کارفرمایی که بیش از 200000 کارفرما را نمایندگی می کردند، از جمله جلسات مشترک با انتاریو و کبک برگزار کرد.

بازرسی های انطباق کارفرما

رژیم انطباق برنامه TFW از سال 2011 در حال تغییر بوده است. در سال 2013، تغییراتی در مقررات مهاجرت و حفاظت از پناهندگان (IRPR) به ESDC این اختیار را داد تا بازرسی های کارفرما را انجام دهد تا تأیید کند که شرایط برنامه را برآورده می کنند. در سال 2015، تغییرات بیشتر پیامدهایی را برای نقض(های) شرایط برنامه ایجاد کرد. به دنبال توصیه‌های دفتر حسابرسی کل و پارلمان، ESDC در سال 2018 بازرسی‌های اعلام‌نشده در محل را به عنوان بخشی از تلاش‌های مستمر خود برای تقویت رژیم انطباق آغاز کرد.

در سال‌های 2020-2021، ESDC اقداماتی را برای انجام 3000 بازرسی اضافی، ارائه پشتیبانی‌های جدید از بازرسان، از جمله جلسات راهنمایی و آموزشی جدید، و اجرای تغییرات سیستم فناوری اطلاعات برای پشتیبانی از بازرسی‌های به موقع، انجام داد.

که در آوریل 2020، دولت تغییراتی در IRPR ایجاد کرد تا کارفرمایان را در صورت به خطر انداختن ایمنی کارگران، با طیف وسیعی از جریمه های مالی اداری تا 1 میلیون دلار و ممنوعیت مادام العمر از استخدام TFW، پاسخگو نگه دارد.

ESDC اقداماتی را برای بهبود کیفیت و به موقع بودن بازرسی ها انجام داده و میزان عقب ماندگی خود را کاهش داده است. در سال 2020، ESDC نیروی کار بازرسی خود را از حدود 100 به 200 بازرس دو برابر کرد.

در ژوئیه 2020، دولت 58.6 میلیون دلار برای تقویت برنامه TFW و سرمایه گذاری بیشتر برای محافظت از سلامت و ایمنی کارگران کانادایی و موقت خارجی در برابر COVID-19 اعلام کرد. این شامل 16.2 میلیون دلار برای تقویت رژیم بازرسی کارفرما، به ویژه در مزارع، و بهبود نحوه رسیدگی به نکات و اتهامات مربوط به عدم رعایت کارفرما است.

که در فوریه 2021، ESDC و شرکا در سراسر دولت کانادا به کار خود برای تضمین سلامت و ایمنی TFWها و کانادایی ها ادامه دادند و در عین حال از ورود TFWs به کشور حمایت کردند. با اعمال محدودیت های مرزی، دولت با شرکای خود برای دسترسی بهتر به اطلاعات شیوع بیماری های بهداشت عمومی و استانی کار کرد. به طور خاص، برای حمایت از ورود مداوم، بازرسی ها و سلامت و ایمنی TFWهایی که وارد کشور می شوند، دولت:

  • یک پروتکل بازرسی برای مدیریت شیوع کووید-19 در میان TFWها توسعه و اجرا کرد. با استفاده از اطلاعات دولت‌های استانی/منطقه‌ای و شهرداری، مأموریت بازرسان شناسایی موارد احتمالی عدم رعایت کارفرما بود که نیاز به پیگیری یا اقدام فوری دارد.
  • با ذینفعانی مانند کارفرمایان، انجمن‌های کارگران مهاجر، کشورهای مبدأ، مقامات استانی و محلی، و از طریق کمک مالی مستقیم به سازمان‌های حمایت از کارگران مهاجر برای ارائه خدمات جهت‌گیری و ارجاع فرودگاه هنگام ورود، حمایت‌های مبتنی بر جامعه، و حمایت‌های اضطراری همکاری کرد.
  • برای ایجاد و تضمین مجوز فرود پروازهای چارتر از کشورهای مبدأ برنامه TFW، با استان ها و مناطق همکاری کرد.
  • پروتکل‌های آزمایشی جایگزین برای استفاده استان‌هایی که پروازهای چارتر را می‌پذیرند، ایجاد کرد.
  • کمک به تسهیل اقدامات بهداشت عمومی، بررسی برنامه‌های قرنطینه و اجرای آزمایش‌های هنگام ورود؛
  • نقش مهمی به عنوان یک واسطه با ارائه دهندگان تست قراردادی در تشدید نگرانی های ذینفعان در مورد اجرای تست های روز 8/10 COVID-19 ایفا کرد. و
  • با شرکای استانی/منطقه ای برای حمایت از واکسیناسیون داوطلبانه TFW ها در بدو ورود، و برای کسانی که قبلاً در محل کار خود قرار دارند، کار کرد.

بازرسی های با کیفیت بالا برای کمک به محافظت از TFW در برابر سوء استفاده و بهره برداری اولویت باقی می ماند. در طول همه‌گیری، ESDC پیوسته با تغییر دستورالعمل‌های بهداشت عمومی و شرایط بحران سازگار شده است.

که در اواسط فوریه 2021، ESDC نیز طراحی و راه اندازی کرد عملکرد بررسی کیفیت داخلی برای تأیید کیفیت اسناد جمع‌آوری‌شده برای اطمینان از اینکه تصمیم‌های بازرسی به خوبی پشتیبانی می‌شوند تا مشخص شود که کجا اقدامات بعدی برای بهبود کیفیت بازرسی‌ها مورد نیاز است.

که در مارس 2021، وزارت همچنین یک خط راهنمایی بازطراحی شده را با در نظر گرفتن کارگر اجرا کرد تا گزارش اتهامات مربوط به سوء استفاده یا بدرفتاری را آسان تر و در دسترس تر کند. این شامل یک مرکز تماس اصلاح شده با نمایندگان زنده، با دسترسی به بیش از 200 زبان، و همچنین ساده سازی فرم های گزارش آنلاین بود. این پیشرفت ها به معنای ظرفیت بهتر برای تریاژ نکات پرخطر در عرض 48 تا 72 ساعت است.

که در جولای 2021چند ماه پس از شروع اولیه بررسی کیفیت، دپارتمان پیشرفت را ارزیابی کرد و دامنه عملکرد بازبینی کیفیت را گسترش داد تا موارد را در سراسر فرآیند بازرسی در مقابل در پایان آن، درست قبل از تکمیل، نظارت کند. این امر امکان آموزش و بهبود در زمان واقعی را در مراحل اولیه بازرسی فراهم می کند و پشتیبانی مستمری را برای کارکنان بازرسی در طول بازرسی فراهم می کند. این وزارت از آن زمان شاهد بهبود کیفیت بازرسی‌های خود بوده است که در آن 81% پرونده‌های تأیید شده با کیفیت هستند.

در همان ماه، دولت مقررات پیشنهادی را در این ماه منتشر کرد روزنامه کانادا بخش 1. مقررات پیشنهادی با هدف افزایش توانایی دولت برای جلوگیری از مشارکت بازیگران بد در برنامه، تقویت توانایی آن برای انجام مؤثر بازرسی و اعمال مجازات برای عدم رعایت، و بهبود مستقیم حفاظت از TFWهای آسیب پذیر خواهد بود.

سرانجام، در ژوئیه 2021، ESDC همچنین استراتژی‌های خود را برای رسیدگی به حجم کار و کیفیت بازرسی‌ها بررسی کرد و یک رویکرد مبتنی بر ریسک را اجرا کرد.

مشارکت های تقویت شده

ESDC به همکاری با شرکا برای ارائه برنامه TFW و انجام بازرسی های انطباق کارفرما ادامه می دهد.

استان ها/منطقه ها

ESDC با تمام استان ها و مناطق، از جمله مقامات کلیدی بهداشت و ایمنی محلی در سراسر کانادا، به اشتراک گذاری اطلاعات در صورت امکان و همکاری مشترک بر روی بازرسی ها در صورت لزوم، روابط برقرار کرده است. در حال حاضر در مجموع 9 قرارداد با مقامات استانی برای به اشتراک گذاری داده های خاص مربوط به بازرسی های انطباق کارفرما یا اطلاعات مربوط به نقض های مربوط به الزامات COVID-19 منعقد شده است. ESDC به اطمینان از وجود پروتکل‌هایی برای تبادل اطلاعات در مواقعی که کارفرما مشکوک است یا مشخص می‌شود که یک کارگر خارجی موقت را از پیروی از قوانین استانی و منطقه‌ای مرتبط با کووید-19 ممانعت می‌کند، ادامه خواهد داد.

علاوه بر این، ما روابطی را با برخی از مقامات بهداشت عمومی محلی، از جمله در کبک و انتاریو، که در آن بازرسی های قرنطینه و شیوع بیماری غالب بود، رسمی کرده ایم.

سازمان های حمایت از مهاجران

همانطور که در بودجه 2021 اعلام شد، این وزارتخانه در حال آماده شدن برای اجرای برنامه جدید حمایت از کارگران مهاجر است که 49.5 میلیون دلار را طی سه سال برای حمایت از سازمان های اجتماعی در ارائه برنامه ها و خدمات با محوریت کارگر مهاجر اختصاص می دهد. در حال حاضر، شش سازمان غیرانتفاعی در سراسر کانادا برای حمایت از کارگران مهاجر با ارائه خدمات فرودگاهی هنگام ورود، حمایت‌های مبتنی بر جامعه و حمایت‌های اضطراری سرمایه‌گذاری می‌کنند. خدمات فرودگاهی در فرودگاه های ونکوور، کلگری، تورنتو و مونترال وجود دارد. تا به امروز، خدمات فرودگاهی به بیش از 52000 TFW ارائه شده است.

ذینفعان بین المللی

ESDC با کنسولگری کشورهای شرکت کننده در برنامه TFW در تلاش برای ارائه پشتیبانی بیشتر از TFWها همکاری نزدیکی دارد. این روابط نه تنها به تقویت رژیم بازرسی انطباق کارفرما کمک می‌کند، بلکه به ESDC اجازه می‌دهد تا با سازمان‌هایی که مورد اعتماد و آشنا با TFW هستند ارتباط برقرار کند تا به آنها اطمینان دهد که رفاه آنها در اولویت است. به عنوان مثال، در شرایط بلایای طبیعی یا شیوع COVID-19، وزارتخانه با کنسولگری همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که TFW از منابع محلی در دسترس آنها آگاه است. علاوه بر این، راهنمایی‌های کنسول‌ها به راه‌اندازی بازرسی‌های جدید یا ارائه اطلاعات مفید به بازرسی‌های در حال انجام کمک کرده است. اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط کنسولگری ها به بخش کمک کرده است تا بر کارفرمایان با ریسک بالاتر تمرکز کند.

  • برای افزایش آگاهی در مورد حقوق TFW و مکانیسم های موجود برای نگرانی های پرچم، هفت جلسه با کنسولگری ها، سازمان های حمایت از مهاجران و گروه کاری بین بخشی قاچاق انسان برگزار شد.

محل اقامت

کارفرمایانی که در برنامه TFW شرکت می کنند و ملزم به ارائه تسهیلات به TFW خود هستند، باید گزارش بازرسی مسکن (HIR) را از حوزه قضایی خود به عنوان بخشی از درخواست خود ارائه دهند. استان ها و مناطق این استانداردهای مسکن را ایجاد می کنند.

دولت فدرال متعهد به همکاری با استان ها و مناطق برای بهبود شرایط مسکن برای TFW ها در محدوده صلاحیت خود است. وزارت یک را منتشر کردگزارش آنچه ما شنیدیم در 1 دسامبر، 2021، که ورودی های دریافت شده در طول مشاوره در مورد تسهیلات ارائه شده توسط کارفرما در بخش کشاورزی تحت برنامه TFW را خلاصه می کند. بخش وسیعی از ذینفعان، از جمله دولت های استانی-منطقه ای، شهرداری ها، روسای آتش نشانی، واحدهای بهداشت عمومی، کارفرمایان، انجمن های صنعتی، اتحادیه ها/گروه های کارگری و دولت های خارجی بیش از 150 درخواست ارائه کردند. به عنوان بخشی از این فرآیند مشاوره، ESDC همچنین با سازمان‌های حمایت از کارگران مهاجر (MWSOs) درگیر شد و آنها را تشویق کرد که TFW‌ها را برای نظرات خود بررسی کنند. نظرات تقریباً 675 کارگر مهاجر در موارد ارسالی توسط MWSO ارائه شده است.

گزارش “آنچه شنیدیم” دیدگاه های گوناگونی را در مورد اقامتگاه های ارائه شده توسط کارفرما برجسته می کند. همچنین پیچیدگی موضوع را با توجه به حوزه های قضایی متعدد، انواع مختلف مسکن ارائه شده و زمان مورد نیاز برای ایجاد تغییرات در زیرساخت های موجود نشان می دهد. یافته های این گزارش به بهبودهای پیشنهادی در برنامه TFW برای رسیدگی به شرایط ناامن و نامناسب شرایط زندگی ارائه شده توسط کارفرما اطلاع می دهد. حوزه های اصلی تمرکز شامل در دسترس بودن آب آشامیدنی و هوای پاک، ازدحام بیش از حد، و نزدیکی محل زندگی به مواد خطرناک خواهد بود. بهبودهای پیشنهادی همچنین الزامات روشن و منسجمی را برای کارفرمایانی که در برنامه اعمال می‌شوند ایجاد می‌کند تا آنها تعهدات خود را کاملاً درک کنند و بهتر بتوانند به آنها پایبند باشند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.