حضور شخصیت‌های مهم در فیلم Doctor Strange 2 می‌تواند مشکل MCU را حل کند

[ad_1] موضوع مولتی‌ورس اولین بار در فیلم Thor: The Dark World مطرح شد و سپس برخی جزئیات بسیار کم را درباره آن، در سایر آثار مشاهده کردیم. با این وجود، پس از شروع فاز چهارم دنیای سنیمایی مارول، ظاهرا موضوع اصلی و محوریت کلی قرار است تا بر پایه همین مسئله باشد؛ موضوعی که کانگ

کد خبر : 165652
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
حضور شخصیت‌های مهم در فیلم Doctor Strange 2 می‌تواند مشکل MCU را حل کند

[ad_1]

موضوع مولتی‌ورس اولین بار در فیلم Thor: The Dark World مطرح شد و سپس برخی جزئیات بسیار کم را درباره آن، در سایر آثار مشاهده کردیم. با این وجود، پس از شروع فاز چهارم دنیای سنیمایی مارول، ظاهرا موضوع اصلی و محوریت کلی قرار است تا بر پایه همین مسئله باشد؛ موضوعی که کانگ فاتح در آن استاد بوده و به نحوی ابرشرور اصلی فاز چهارم خواهد بود. اما وقتی که مولتی‌ورس ایجاد شد، خیلی از طرفداران سوال‌های بسیار مهمی داشتند که هرگز پاسخ درست و کاملی به آن‌ها داده نشد. مثل اینکه آیا حال مردان ایکس هم در یک شاخه زمانی MCU هستند؟ آیا چهار شگفت‌انگیز نسخه ریبوت یا همان اول، اکنون در خط زمانی جداگانه‌ای در دنیای سینمایی مارول قرار دارند؟ و …

این در حالی بود که سریال What If…? سعی کرد تا به همین موضوع پاسخ بدهد؛ اما شکست خورد. چرا؟ چونکه در What If…? ما فقط و فقط نتیجه انتخاب‌های متفاوت شخصیت‌هایی را دیدیم که در شاخه اصلی دنیای سینمایی مارول وجود داشته‌اند و هیچ کاراکتر تازه و متفاوتی (کلا از یک جهان دیگر) در آن دیده نشد. حضور و معرفی واچر (The Watcher) خیلی خوب بود، اما بهتر نبود اگر گوست رایدر (Ghost Rider) با بازی نیکولاس کیج (Nicholas Cage) در یکی از صحنه‌ها حاضر می‌شد؟

کانسپت مولتی‌ورس در دنیای سینمایی مارول در واقع به این شکل است که ما دو نوع جهان داریم؛ اولین جهان حالت مبدا خواهد بود که مثل یک تنه اصلی بوده و در آن ممکن است برای مثال اصلا اونجرز وجود نداشته باشند. اما جهان دوم حالتی است که اگر شاخه‌ای از دنیای مبدا مثل آنچه که در سریال Loki دیدیم بلند شود، شخصیت‌های شاخه جدید باز هم شبیه به همان نسخه‌های اصلی خواهند بود و کاراکتر متفاوتی در آن خلق نخواهد شد، مثل آنچه که در What If…? مشاهده کردیم. همان تونی استارک، همان کاپیتان آمریکا و همان ثور، فقط با انتخاب‌ها و رفتارهای متفاوت. این در حالی است که جزئیات یک جهان مبدا، با مورد موازی با آن ممکن کاملا متفاوت خواهد بود.

با این حساب، در فیلم Doctor Strange 2 اگر مثل آنچه که در No Way Home دیدیم، دکتر استرنج به جهان‌های مبدا و کلی دیگری که کاراکترهای آن خیلی با نمونه دیده شده در MCU متفاوت هستند برود، بالاخره پاسخ به این سوال که آیا همه آثار مارولی طی چند دهه اخیر به هم مرتبط هستند یا نه، داده خواهد شد. به همین جهت نیز اگر استودیو مارول از شخصیت‌های مناسبی برای حضور در این فیلم، مثل یک اسپایدرمن با بازیگری توبی مگوایر (Tobey Maguire) یا یک فرد ناشناخته، یا شاید هم تونی استارک با بازی تام کروز و پروفسور ایکس را استفاده کند. قطعا درصد موفقیت بیشتری را خواهد داشت.

فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness در تاریخ ۱۶ اردیبهشت (۲۶ می) اکران خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.