حضور ستاره‌ی مکزیکی هالیوود در فیلم هیجان‌انگیز Wolf Country

طبق اعلام رسمی سازندگان، ایزا گونزالس (Eiza Gonzalez) به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم Wolf Country انتخاب شده و قرار است تا نقش دختر یک کلانتر خلافکار را بازی کند. ساخت فیلم Wolf Country به عنوان یک اثر سبک هیجانی توسط جنیفر فاکس (Jennifer Fox) هدایت می‌شود و قرار است تا روایت متفاوت و

کد خبر : 64215
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
حضور ستاره‌ی مکزیکی هالیوود در فیلم هیجان‌انگیز Wolf Country


طبق اعلام رسمی سازندگان، ایزا گونزالس (Eiza Gonzalez) به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم Wolf Country انتخاب شده و قرار است تا نقش دختر یک کلانتر خلافکار را بازی کند.

ساخت فیلم Wolf Country به عنوان یک اثر سبک هیجانی توسط جنیفر فاکس (Jennifer Fox) هدایت می‌شود و قرار است تا روایت متفاوت و جذاب در این ژانر را داشته باشد. به نحوی که در داستان این فیلم، شخصیت اصلی در قالب یک دختر ساده معرفی خواهد شد که به دلیل سر درآوردن از برخی رازهای یکی از معامله‌گرهای بزرگ مواد مخدر در شهر، توسط افرادی مورد تنفر قرار می‌گیرد. حال نکته آنجاست که این معامله‌گر خودش کلانتر شهر بوده و این کلانتر پدر همان دختر است! این یعنی شخصیت اصلی داستان در یک تضاد عقیدتی باید در مقابل کسی قرار بگیرد که همه چیز را از درست تا غلط به او یاد داده و هم‌اکنون خود در دام بزرگی گرفتار شده که توان بیرون آمدن از آن را هم ندارد.

چنین داستان عمیق و جذابی می‌تواند یکی از نکات مثبت و فوق‌العاده Wolf Country باشد که به تصویر کشیده می‌شود، اما از طرفی اگر این روایت به خوبی کارگردانی نشود ممکن است این ویژگی خود به یک ضعف تبدیل شود. این در حالی است که یکی از بازیگران اصلی فیلم Wolf Country چهره شناخته شده‌ای به نام ایزا گونزالس خواهد بود. بازیگر ۳۱ ساله‌ای که از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود در سینما را شروع کرده و در فیلم‌های بزرگی مانند Baby Driver و همچنین Godzila Vs Kong نیز بازی کرده است و حتی آینده درخشانی را در سری سریع و خشن دارد.

لازم به ذکر است که با وجود مشخص شدن بازیگر نقش اصلی به عنوان دختری که همه از او متنفر هستند، اما همچنان خبری از بازیگر نقش پدر او نیست و ظاهرا کارگردانان به دنبال شخصی مهم برای ایفای آن هستند. همچنین درباره داستان این فیلم هنوز اطلاعات بیشتری منتشر نشده و تاریخ اکران آن نیز احتمالا برای سال آینده یا ۲۰۲۳ میلادی خواهد بود. همچنین یک نکته جالب درباره روند ساخت این فیلم در آن است که دو شرکت 51 Entertainment و Endeavor Content همزمان برای ساخت آن انتخاب شده‌اند و حتی کار آن‌ها به رقابتی نزدیک برای گرفتن مسئولیت انتشار آن کشیده شد. اما در نهایت هر دو شرکت برای این وظیفه انتخاب شده و Entertainment 51 کنترل فروش جهانی آن را بر عهده خواهد داشت.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.