حضور اندرو گارفیلد در Spider-Man 3 رسما انکار شد

[ad_1] با توجه به مصاحبه‌ای که اخیرا انجام شده، می‌توان گفت حضور اندرو گارفیلد در Spider-Man 3 رسما انکار شده است. مارول و سونی چند سال پیش مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی را ریبوت کردند تا بتوانند این شخصیت محبوب را به Marvel Cinematic Universe اضافه کنند. نتیجه، انتخاب تام هالند (Tom Holland) به عنوان بازیگر

کد خبر : 50380
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 می 2021 - 12:27
حضور اندرو گارفیلد در Spider-Man 3 رسما انکار شد

[ad_1]

با توجه به مصاحبه‌ای که اخیرا انجام شده، می‌توان گفت حضور اندرو گارفیلد در Spider-Man 3 رسما انکار شده است.

مارول و سونی چند سال پیش مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی را ریبوت کردند تا بتوانند این شخصیت محبوب را به Marvel Cinematic Universe اضافه کنند. نتیجه، انتخاب تام هالند (Tom Holland) به عنوان بازیگر جدید پیتر پارکر بود که توانسته دل طرفداران را به دست آورده و به چهره‌ای جهانی تبدیل شود. او تا به امروز در پنج فیلم MCU حاضر شده و به‌زودی هم در Spider-Man: No Way Home نقش‌آفرینی خواهد کرد. مانند گذشته، مارول سخت‌گیری بسیار زیادی در قبال تازه‌ترین اقتباس سینمایی مرد عنکبوتی داشته و از اشتراک گذاری کوچکترین جزئیات خودداری کرده است. با این حال، افشاگرهای صنعت سینما به اطلاعات بسیار مهمی دست یافتند.

طبق گزارش‌ها، مخاطبان هنگام تماشای Spider-Man: No Way Home بیشتر از قبل با مولتی‌ورس آشنایی پیدا می‌کنند. به بیان دقیق‌تر، آلفرد مولینا (Alfred Molina) و جیمی فاکس (Jamie Foxx) بازمی‌گردند تا دکتر اختاپوس و الکترو را جلوی دوربین به تصویر بکشند. شخصیت‌های مزبور نخستین بار در فیلم‌های Spider-Man 2 و The Amazing Spider-Man 2 معرفی شده بودند و هیچ ارتباطی به مجموعه کنونی ندارند. با این حال، به لطف مولتی‌ورس در No Way Home حاضر خواهند بود. شخصیت‌های قدیمی‌ای که بازمی‌گردند به همین دو مورد خلاصه نمی‌شوند. توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) هم بار دیگر به عنوان پیتر پارکر ظاهر خواهند شد. البته این ادعا برخلاف اخبار مربوط به مولینا و فاکس هنوز تایید نشده و در حد یک شایعه است.

اندرو گارفیلد چندی پیش در پادکست ویدیویی Happy Sad Confused Podcast حاضر شد و مصاحبه‌ای را با جاش هوروویتز (Josh Horowitz) انجام داد. مطابق انتظار، یکی از سوال‌ها به نقش‌آفرینی در Spider-Man: No Way Home اختصاص داشت. گارفیلد بدون هیچ گونه تعللی گفت گمانه‌زنی‌ها از واقعیت دور شده و او قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. بازیگر آمریکایی تاکید داشت از سوی مسئولان مربوطه هیچ تماسی نداشته است. گارفیلد همچنین به طرفداران توصیه کرد انتظارات عجیب و غریبی از No Way Home نداشته باشند. برای مشاهده ویدیو مصاحبه می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

حالا که حضور اندرو گارفیلد در Spider-Man 3 به صورت رسمی انکار شده، همه چیز به طرفداران بستگی دارد: می‌توانند گفته‌های گارفیلد را باور کرده یا جملاتش را به پای سیاست‌های سخت‌گیرانه مارول بنویسند. بد نیست بدانید بازیگر آمریکایی در ادامه صحبت‌ها وضعیتی که در آن قرار دارد را به بازی مافیا تشبیه کرده. گارفیلد گفت برخلاف اصرارهایش بقیه او را از اعضای مافیا می‌دانند.

Spider-Man: No Way Home در حال حاضر برای اکران از تاریخ ۲۶ آذر سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۱۷ دسامبر) برنامه‌ریزی شده است. از آن‌جایی که نخستین تیزر یا تریلر چند ماه قبل از اکران سراسری منتشر می‌شود، می‌توان پیش‌بینی کرد اولین ویدیو تبلیغاتی No Way Home طی ماه‌های آتی از راه برسد. البته نباید انتظار داشت ویدیو مزبور حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد را تایید کند. در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، مارول احتمالا می‌خواهد با رونمایی غیرمنتظره از آن دو طرفداران خود غافل‌گیر کند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.