حسن یزدانی ۶ میلیارد هم بگیرد نوش جانش

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته‌ گذشته تیم کشتی بانک شهر، نماینده ایران در جام باشگاه‌های جهان، در دیداری که به میزبانی تهران برگزار شد، موفق شد با شکست‌دادن نماینده روسیه در دیدار فینال، جام قهرمانی را بالای سر ببرد. طبق گزارشی که روزنامه ایران ورزشی هفته گذشته منتشر کرده، تیم بانک شهر به ملی‌پوشان

کد خبر : 323454
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
حسن یزدانی ۶ میلیارد هم بگیرد نوش جانش

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته‌ گذشته تیم کشتی بانک شهر، نماینده ایران در جام باشگاه‌های جهان، در دیداری که به میزبانی تهران برگزار شد، موفق شد با شکست‌دادن نماینده روسیه در دیدار فینال، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

طبق گزارشی که روزنامه ایران ورزشی هفته گذشته منتشر کرده، تیم بانک شهر به ملی‌پوشان ایرانی حاضر در این رقابت‌ها نفری ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده تا آن‌ها را راضی به عقد قرارداد با بانک شهر کنند. از آنجا که سطح این بازی‌ها چندان بالا نبود، همین تورنمنت که با حضور چند تیم برگزار شد، فرصت مناسبی برای کشتی‌گیران تیم ملی کشتی آزاد ایران بود که بتوانند رقم درخور توجهی هم کسب کنند.

یزدانی یکی از اعضای تیم بانک شهر، نماینده ایران در جام باشگاه‌های جهان، در دیدار اول به عنوان هفتمین نماینده این تیم برابر کشتی‌گیر گرجستانی به میدان رفت و هفتمین پیروزی تیم ایران در جام باشگاه‌های جهان را رقم زد و در ۵۰ ثانیه حریف گرجستانی را شکست داد. در دیدار دوم مثل بقیه ملی‌پوشان استراحت کرد و سرانجام در بازی فینال در وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف ارسلان باگائف دارنده مدال طلای جوانان اروپا رفت و با نمایشی بی‌نظیر در مدت زمان سه دقیقه و ۱۱ ثانیه با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید. ناگفته پیداست که با احتساب دقایقی که یزدانی برای تیم بانک شهر کشتی گرفته، او چهار دقیقه مبارزه کرده است. حالا با احتساب همان رقمی که او برای حضور در این تورنمنت گرفته، مشخص می‌شود که او به طور میانگین به ازای هر یک دقیقه ۱۵۰ میلیون تومان درآمد داشته است.

حال کاربران خبرآنلاین معتقد هستند که اگر به او میلیاردی هم پول بدهند ارزشش را دارد. حسن یزدانی در ورزش ایران یک است و توانسته مدالهای رنگارنگی برای ایران به ارمغان بیاورد و پرچم و سرود کشور را طنین انداز کند.

متن این گزارش و کامنت های مخاطبان را اینجا بخوانید.

۲۵۱۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.