حسن آقامیری: هم از ضدانقلاب و هم از افراد مذهبی، فحش می‌خورم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کلاب هاوس خبرآنلاین، شامگاه یکشنبه ۶ تیر، از ساعت ۲۱ تا ۳۰ دقیقه بامداد، با طرح این پرسش که «چرا سلبریتی‌ها با سیاست قهر کردند؟»، به مدت سه ساعت و نیم، میزبان چهره‌‍‌های رسانه‌ای، سیاسی، فرهنگی و هنری بود. حسن آقامیری، که از مهمانان این نشست بود، گفت: «ما کلا نخبه‌کش‌های

کد خبر : 71570
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
حسن آقامیری: هم از ضدانقلاب و هم از افراد مذهبی، فحش می‌خورم



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کلاب هاوس خبرآنلاین، شامگاه یکشنبه ۶ تیر، از ساعت ۲۱ تا ۳۰ دقیقه بامداد، با طرح این پرسش که «چرا سلبریتی‌ها با سیاست قهر کردند؟»، به مدت سه ساعت و نیم، میزبان چهره‌‍‌های رسانه‌ای، سیاسی، فرهنگی و هنری بود.

حسن آقامیری، که از مهمانان این نشست بود، گفت: «ما کلا نخبه‌کش‌های خوبی هستیم و یک سبقه تاریخی در این زمینه داریم. در ۱۵۰ سال اخیر، همه سلبریتی‌ها را محدود کردیم یا آن‌ها را کشتیم؛ داستان امیرکبیر آن مشهور است.»

او ادامه داد: «در کشور ما با سلبریتی‌ها جنگ شده است. در هشت سال اخیر از رسانه‌ای که باید ملی باشد تا روزنامه‌ها که باید حواس‌شان به ارزشمندی سلبریتی‌ها می‌بود، به این‌ها حمله شده است. فواید سلبریتی‌ها خیلی بیشتر از آسیب‌های حضور آن‌هاست. کسانی که تریبون داشتند، چون نتوانستند از این سرمایه استفاده کنند، تصمیم گرفتند که آن را نابود کنند.»

آقامیری افزود: «در کشور، آن‌قدر کلمه سلبریتی را زشت کردیم که آقای پرویز پرستویی، جایی می‌گفت اصلا سلبریتی نیست. این سرمایه را همه جوره از بین بردیم. ما عمد داشتیم که آدم‌های این مدلی نداشته باشیم. افرادی هم بودند که خواستند یک جناح سیاسی و مردم را هم زمان داشته باشند و هر دو را از دست دادند.»

این فعال فضای مجازی، توضیح داد: «عده‌ای شروع کردند به پخش کردن جزییات زندگی سلبریتی‌ها و دروغ‌های زیادی را هم به کار بستند. یک هفته نیست که یکی از سلبریتی‌ها به من زنگ نزند و گلایه نکند. حتی یک نفر از آن‌ها که می‌گفت با آبرویش بازی شده است، در آستانه خودکشی بود.»

او در ادامه گفت: «در گذشته، در محله‎ها، افرادی صاحب فتوای اجتماعی بودند و دعواها را از بین می‌بردند و باعث امنیت می‌شدند. این افراد در لباس‌های مختلف بودند. ما این کارکرد را از چهره‌های امروزی گرفته‌ایم. اگر سلبریتی‌ها دیگر به سیاست اقبال ندارند، برای این است که هزینه آن برای‌شان زیاد شده، چرا که راست‌گویی در کشور ما خیلی گران است.»

آقامیری که صفحه اینستاگرامش، دنبال کنندگان بسیاری دارد، افزود: «نمی‌دانم من سلبریتی هستم یا نه، اما از دو جبهه داخلی و خارجی فحش می‌خورم و هر دو طرف می‌گویند به سمت دیگر وصل هستم. از ضدانقلاب تا افراد مذهبی به من فحش می‌دهند، به همین دلیل به فرزندان خودم اجازه نمی‌دهم که صفحه من را در فضای مجازی ببینند. این اتفاق در نهایت به نفع جامعه نیست.»

او در پایان تاکید کرد: «باید بپذیریم، قهر سلبریتی‌ها فقط با سیاست نیست و آن‌ها با مردم هم قهر کردند. آن‌ها احساس کردند که هزینه ماندشان بسیار بالا رفته است و این کار ارزشش را ندارد. افرادی بودند که با چند میلیون فالوور، به خاطر فحاشی‌ها، صفحه خود را پاک کردند. ما باید فکری به حال فحش‌ دهنده‌ها بکنیم، ما در حال بریدن ریشه‌ای هستیم که به ما میوه، سایه و حیات می‌دهد.»

۵۷۵۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.