حساب توییتر کوین اولری برای تبلیغ بیت کوین و کلاهبرداری اتریوم هک شد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] حساب توییتر کوین اولری ستاره کوسه تانک روز پنجشنبه هک شد و از آن برای تبلیغ کلاهبرداری بیت کوین و اتریوم استفاده شد. کلاهبرداران ادعا کردند که آقای شگفت انگیز 5000 بیت کوین و 15000 اتر هدیه می دهد و هر کسی می تواند شرکت کند. هدایای «جعلی» بیت کوین و اتر کوین اولری

کد خبر : 299796
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
حساب توییتر کوین اولری برای تبلیغ بیت کوین و کلاهبرداری اتریوم هک شد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

حساب توییتر کوین اولری ستاره کوسه تانک روز پنجشنبه هک شد و از آن برای تبلیغ کلاهبرداری بیت کوین و اتریوم استفاده شد. کلاهبرداران ادعا کردند که آقای شگفت انگیز 5000 بیت کوین و 15000 اتر هدیه می دهد و هر کسی می تواند شرکت کند.

هدایای «جعلی» بیت کوین و اتر کوین اولری

اکانت رسمی توییتر کوین اولری، ستاره شارک تانک، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، صبح پنجشنبه شروع به تبلیغ هدایای بیت کوین و اتریوم کرد. این حساب کاربری در توییتی مدعی شد که اولری در چند سال گذشته از ارزهای دیجیتال پول زیادی به دست آورده است و تصمیم گرفته است 5000 بیت کوین و 15000 اتر را ببخشد. این توییت همچنین پیوندی را برای هر کسی فراهم می کند تا به رویداد کلاهبرداری اهدای ارزهای دیجیتال بپیوندد.

حساب توییتر کوین اولری برای تبلیغ بیت کوین و کلاهبرداری اتریوم هک شد

حساب توییتر O’Leary همچنین ادعا کرد که هک نشده و هدایا یک کلاهبرداری نیست. همچنین به دروغ ادعا کرد که آقای شگفت انگیز شب گذشته در CNBC گفته است که برخی از ارزهای دیجیتال را به صورت واقعی حذف می کند.

حساب توییتر کوین اولری برای تبلیغ بیت کوین و کلاهبرداری اتریوم هک شد

لینک ارائه شده در توییت اول، سرمایه گذاران را به وب سایتی می برد که ادعا می کند سایت رسمی هدیه O’Leary برای بیت کوین و اتر است. جزئیات وب سایت “همه می توانند شرکت کنند، از جمله کسانی که در ایالات متحده هستند.” دو پیوند دیگر ارائه شده است: یکی شرکت در هدیه BTC در حالی که دیگری شرکت در هدیه ETH است.

پست‌های تقلبی چند ساعت پس از ارسال توسط توییتر حذف شدند.

کلاهبرداری های Crypto Giveaway در رسانه های اجتماعی گسترده شده است

کلاهبرداری های هدایای ارزهای دیجیتال در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی از جمله توییتر، یوتیوب، فیس بوک و اینستاگرام گسترده است.

کلاهبرداران اغلب اکانت افراد مشهور، سیاستمداران، افراد مشهور و شرکت ها را هک می کنند و از آنها برای تبلیغ هدایای جعلی خود استفاده می کنند. ایلان ماسک و شرکت‌هایش تسلا و اسپیسکس اغلب در این کلاهبرداری‌ها حضور دارند.

در هدایای O’Leary، کلاهبردار ظاهراً از همان وب سایتی که برای هدایای تقلبی تسلا و ایلان ماسک ایجاد کرده بود، دوباره استفاده کرد. علاوه بر نظرات سایت هدیه اولری که از ماسک برای ارسال مقداری بیت کوین برای آنها تشکر می کند، هر دو صفحه هدیه بیت کوین و اتر برای ستاره کوسه تانک دارای آرم تسلا در بالا هستند و در وب سایتی با نام تسلا در URL میزبانی می شوند.

در ژوئیه 2020، تعداد زیادی از حساب‌های توییتر برای تبلیغ یک هدیه بیت‌کوین هک شدند، از جمله حساب‌های متعلق به اپل، گوگل، باراک اوباما، بیل گیتس، فلوید می‌ودر، جف بزوس، جو بایدن، کانیه وست، مایک بلومبرگ، مستر بیست. ، اوبر و وارن بافت. اخیراً، حساب اینستاگرام عمران خان سیاستمدار پاکستانی برای تبلیغ کلاهبرداری هدایایی با حضور ماسک مورد استفاده قرار گرفت و حساب‌های رسمی ارتش بریتانیا در یوتیوب و توییتر در ماه ژوئیه برای تبلیغ یک هدیه بیت‌کوین به خطر افتاد.

O’Leary اخیراً توسط جامعه رمزنگاری به دلیل دفاع از مدیر عامل سابق FTX Sam Bankman-Fried مورد انتقاد قرار گرفت. او حدود 15 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد تا سخنگوی صرافی ارز دیجیتال شود. پس از سقوط FTX، اولری گفت که Bankman-Fried یک معامله گر درخشان ارزهای دیجیتال است و اگر سرمایه گذاری دیگری داشته باشد، دوباره از او حمایت خواهد کرد.

نظر شما در مورد کلاهبرداری های هدیه ارز دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.