حزب‌الله از نامزدی نبیه بری حمایت کرد

به گزارش المنار، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد، حزب‌ الله در رابطه با همپیمانانش در انتخابات پارلمانی کوتاهی نکرد و بی‌وقفه با آنها همکاری می‌کرد. وی در ادامه افزود: ما خواهان اکثریت پارلمانی نیستیم و برای به دست آوردن اکثریت تلاش نمی‌کنیم. باقیمانده‌های جریان ۱۴مارس در انتخابات قبلی ۴۷ نماینده داشتند و

کد خبر : 210564
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۷
حزب‌الله از نامزدی نبیه بری حمایت کرد



به گزارش المنار، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد، حزب‌ الله در رابطه با همپیمانانش در انتخابات پارلمانی کوتاهی نکرد و بی‌وقفه با آنها همکاری می‌کرد.

وی در ادامه افزود: ما خواهان اکثریت پارلمانی نیستیم و برای به دست آوردن اکثریت تلاش نمی‌کنیم. باقیمانده‌های جریان ۱۴مارس در انتخابات قبلی ۴۷ نماینده داشتند و اکنون ۳۶ نماینده دارند که این کاهش، کاملا واضح و مشخص است.

نعیم قاسم همچنین تصریح کرد: اگر مجلس نمایندگان را بر این اساس دسته بندی کنیم که چه کسانی همراه مقاومت در برابر اسرائیل و چه کسانی ضد آن هستند، ۷۷ نماینده وجود دارند که حامی مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی خواهند بود.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین تاکید کرد: ما با نمایندگان پیروز از جریان‌های میانه‌رو، نمایندگان مستقل و گروه‌ها و سازمان‌های مردمی غیر مرتبط با سفارتخانه‌ها در ارتباط هستیم و ما به عنوان حزب الله در جنبش ۱۷ اکتبر به کسی خیانت نکردیم.

وی بر حمایت حزب الله از نامزدی نبیه بری، رئیس فراکسیون توسعه و آزادی برای تصدی پست ریاست پارلمان تاکید کرد و از دیگران خواست تا از این نامزد حمایت کنند و مانع آن نشوند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما اصولاً دولت وحدت ملی را تشویق می‌کنیم و پیشرفت کشور بدون دولت وحدت ملی دشوار است.

نعیم قاسم ادامه داد، برای اداره کشور باید در ابتدا رئیس مجلس نمایندگان، معاون آن و هیئت شورا انتخاب شود و سپس نخست وزیر معرفی و دولت تشکیل شود و پس از آن، این دولت می‌تواند کار خود را آغاز کند.

وی ضمن اشاره به لزوم آغاز اجرای برنامه‌های دولت کنونی به‌ویژه طرح‌های برق، حمل‌ونقل و زیرساخت‌ها، گفت که این امر از یک سو چرخه اقتصادی را به حرکت درمی‌آورد و از سوی دیگر فرصت‌های شغلی بیشتری ایجاد می‌کند.

نعیم قاسم همچنین ضمن تاکید بر لزوم استخراج نفت از بلوک‌های دریایی در جنوب به هر روشی اظهار داشت: ما منتظر آمریکا که نفت ما را به نفع اسرائیل سرقت می‌کند، نمی‌مانیم. دولت راه حل است به شرط آنکه دولتی مقتدر، عادل و منصف باشد و به شهروندانش اهمیت دهد.

انتخابات پارلمانی لبنان یکشنبه گذشته در سایه رنج این کشور از بدترین بحران اقتصادی در تاریخ خود برگزار شد.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.