حرکت رو به جلو در آشتی – Canada.ca

[ad_1] پس زمینه بودجه 2022 سرمایه گذاری 11 میلیارد دلاری اضافی را طی شش سال برای ادامه حمایت از کودکان و خانواده های بومی و کمک به جوامع بومی برای ادامه رشد و شکل دادن به آینده خود پیشنهاد می کند. 7 آوریل 2022 دولت فدرال متعهد به تجدید روابط ملت به ملت با مردم

کد خبر : 189761
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۰۳
حرکت رو به جلو در آشتی – Canada.ca

[ad_1]

پس زمینه

7 آوریل 2022

دولت فدرال متعهد به تجدید روابط ملت به ملت با مردم بومی مبتنی بر به رسمیت شناختن حقوق، احترام، حقیقت، همکاری و مشارکت است.

بودجه 2022 سرمایه گذاری 11 میلیارد دلاری اضافی را طی شش سال برای ادامه حمایت از کودکان و خانواده های بومی و کمک به جوامع بومی برای ادامه رشد و شکل دادن به آینده خود پیشنهاد می کند.

حمایت از کودکان ملل اول از طریق اصل اردن

دولت فدرال متعهد به حذف موانع سیستمی است که مانع از دسترسی کودکان ملل اول به خدمات و حمایتی می شود که برای پیشرفت به آن نیاز دارند. اصل اردن بخش مهمی از این کار است، که به اطمینان از اینکه همه کودکان ملل اول می توانند در صورت نیاز به خدمات بهداشتی، اجتماعی و آموزشی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، کمک می کند.

اجرای قانون رفاه کودکان بومی

قانون احترام به اولین ملل، کودکان، جوانان و خانواده های اینویت و متیس در 1 ژانویه 2020 به اجرا درآمد و گام مهمی در جهت رسیدگی معنادار به نابرابری ها در سیستم خدمات کودک و خانواده است. بودجه 2022 بودجه مهمی را برای حمایت از اجرای قانون و تأیید صلاحیت بومی بر خدمات کودک و خانواده پیشنهاد می کند.

پرداختن به میراث ننگین مدارس مسکونی

این کشور به دنبال اکتشافات متعدد مکان های دفن بدون علامت در مدارس مسکونی سابق در سال گذشته متزلزل شد، که یادآور میراث شرم آور مدارس مسکونی و استعمار است.

دولت فدرال برای حمایت از جوامع در واکنش به آسیب‌های بین نسلی و تأثیر مستمر مدارس مسکونی و بهبود آن‌ها همچنان وجود خواهد داشت. رسیدگی به میراث مدارس مسکونی زمان بر است و کانادا این کار را با مشارکت مردم و جوامع بومی انجام خواهد داد.

بهبود نتایج سلامت در جوامع بومی

با عبور کانادا از همه‌گیری، دولت به ایجاد مراقبت‌های بهداشتی با کیفیت بالا و فرهنگی مرتبط، عاری از تبعیض، برای مردم بومی ادامه خواهد داد. این یک وظیفه مهم باقی می ماند، اما کار با شرکای بومی و استان ها و مناطق در حال انجام است تا قوانین بهداشت بومی مبتنی بر تمایز را توسعه دهند و اطمینان حاصل شود که خدمات بهداشتی به نیازهای متمایز همه مردم بومی، صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می کنند، پاسخگو هستند.

سلامت و تندرستی روانی مبتنی بر تمایز

پرداختن به آسیب‌های منحصر به فرد و عمیقاً ریشه‌دار جوامع نخستین ملل، اینوئیت و متیس – که شامل آسیب‌های بین نسلی می‌شود. نژادپرستی و تبعیض آشکار و سیستماتیک؛ و نابرابری اجتماعی و اقتصادی – نیازمند رویکردی مبتنی بر تمایز به سلامت و تندرستی روانی است که توسط مردم بومی توسعه و ارائه می‌شود.

آموزش ابتدایی و متوسطه ملل اول

در سال 2019، دولت فدرال یک سیاست و رویکرد بودجه مشترک توسعه یافته جدید را برای کمک به اطمینان از دریافت آموزش با کیفیت بالا که نیازهای منحصر به فرد آنها را برآورده می کند، به کودکان ملل اولی که در رزرو زندگی می کنند، اجرا کرد.

آب آشامیدنی پاک و زیرساخت بهتر برای جوامع ملل اول

از سال 2015، دولت 5.3 میلیارد دلار برای ساخت و تعمیر زیرساخت های آب و فاضلاب و حمایت از مدیریت و نگهداری موثر سیستم های آب سرمایه گذاری کرده است. برای تسریع پیشرفت برای پایان دادن به توصیه‌های بلندمدت آب آشامیدنی و ادامه رسیدگی به شکاف‌های زیرساختی حیاتی در جوامع ذخیره‌شده ملل اول:

دولت تعهد خود را برای لغو این قانون تایید می کند قانون آب آشامیدنی سالم برای اولین ملل که از سال 2013 برقرار است و نیازهای First Nations را برآورده نمی کند. دولت فدرال با First Nations همکاری خواهد کرد تا قوانین جایگزین را ایجاد کند. دولت همچنین در نظر دارد تا این قانون را اصلاح کند قانون مالیات بر درآمد برای مستثنی کردن درآمد صندوق آب آشامیدنی ایمن که تحت توافقنامه تسویه حساب طبقه آب آشامیدنی ایمن ایجاد شده است، از مالیات خارج شود.

در سال 2018، Lubicon Lake Band و دولت‌های کانادا و آلبرتا توافقنامه‌ای را برای حل و فصل ادعای دیرینه اولین ملت امضا کردند که شامل توافق‌نامه‌ای برای حمایت از زیرساخت‌های اجتماعی جدید بود.

سرمایه گذاری در مسکن برای جوامع بومی

دسترسی به مسکن ایمن و مقرون به صرفه که برای بهبود سلامت و نتایج اجتماعی و تضمین آینده بهتر برای جوامع بومی و کودکان بسیار مهم است، دولت فدرال بیش از 2.7 میلیارد دلار را برای حمایت از مسکن در جوامع بومی از سال 2015 متعهد کرده است.

  • 2.4 میلیارد دلار طی پنج سال برای حمایت از مسکن کشورهای اول در ذخایر.
  • 565 میلیون دلار طی پنج سال برای حمایت از مسکن در جوامع خودگردان و دارندگان معاهده مدرن کشورهای اول؛
  • 845 میلیون دلار طی هفت سال برای حمایت از مسکن در جوامع اینوئیت. و
  • 190 میلیون دلار طی هفت سال برای مسکن در جوامع متیس.

ما همچنین می دانیم که مردم بومی، صرف نظر از جایی که در آن زندگی می کنند، با موانع منحصر به فردی برای مسکن مقرون به صرفه روبرو هستند.

همراه با این سرمایه گذاری های جدید، دولت فدرال 2 میلیارد دلار از 20 میلیارد دلار ارائه شده را برای اصلاحات درازمدت برنامه خدمات کودکان و خانواده ملل اول اختصاص خواهد داد تا نیازهای مسکن کودکان ملل اول را پس از دستیابی به توافق نهایی حل و فصل، هدف قرار دهد.

پیاده سازی قانون اعلامیه سازمان ملل متحد در مورد حقوق مردمان بومی

دولت همچنان متعهد به اجرای کامل و موثر این قانون است قانون اعلامیه سازمان ملل متحد در مورد حقوق مردمان بومی با مشارکت مردم بومی

حمایت از مشاغل بومی و توسعه اقتصادی جامعه

پیشبرد آشتی مستلزم تعهد به خودمختاری اقتصادی بومی است. سرمایه‌گذاری‌های زیر از مشارکت مشاغل و جوامع بومی در بهبود اقتصادی کانادا حمایت می‌کند.

مشارکت با مردم بومی در پروژه های منابع طبیعی

سرمایه گذاری در مشارکت با جوامع بومی در اوایل توسعه پروژه های منابع می تواند فرصت های معناداری را برای مشارکت بومی و همچنین اطمینان بیشتر برای سرمایه گذاران تضمین کند.

  • 103.4 میلیون دلار در مدت پنج سال، از سال 2022-23، برای توسعه چارچوب اشتراک منافع ملی، و گسترش هر دو دفتر مشارکت بومی و برنامه مشارکت منابع طبیعی بومی.
  • 27.9 میلیون دلار طی دو سال، از سال 2022-2023، برای خط 3 و کمیته های مشاوره بومی و نظارت پروژه خطوط لوله توسعه ترانس کوهستان، تا جوامع بومی را قادر به شناسایی اولویت های مشترک و ارائه مشاوره آگاهانه در مورد این پروژه ها کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.