حرکت خاص جورجینا در حمایت از پیکه/آیا او به شکیرا کنایه زد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جورجینا رودریگز این روزها به همراه کریستیانو رونالدو در کشور عربستان زندگی می‌کند. او که فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد هر روز اتفاقات زندگی‌اش را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک می‌گذارد. جورجینا به تازگی تصویری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که سوالات زیادی را به دنبال داشته است. او یک

کد خبر : 331756
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۰۶
حرکت خاص جورجینا در حمایت از پیکه/آیا او به شکیرا کنایه زد؟



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جورجینا رودریگز این روزها به همراه کریستیانو رونالدو در کشور عربستان زندگی می‌کند. او که فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد هر روز اتفاقات زندگی‌اش را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک می‌گذارد.

جورجینا به تازگی تصویری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که سوالات زیادی را به دنبال داشته است. او یک پست اینستاگرامی با 7 تصویر مختلف در صفحه خود قرار داد که در یکی از آن‌ها یک ساعت کاسیو در دستش بود. برند کاسیو در ماجرای دعوای شکیرا و پیکه بسیار خبرساز شد و خواننده کلمبیایی در آهنگی که چندی پیش منتشر کرد با اسم بردن از کاسیو به همسر سابقش کنایه زد. در این آهنگ یک قسمت وجود داشت که در آن شکیرا به ماجرای پیکه و کلارا چیا اشاره می کرد که مانند «تعویض رولکس با کاسیو» بوده است. پیکه هم در واکنش به این اقدام با یک ساعت کاسیو در برنامه اینترنتی خود حاضر شد.

اکنون بسیاری از دنبال‌کنندگان جورجینا رودریگز بر این باورند که تصمیم او برای ژست گرفتن با ساعت کاسیو تصادفی نیست. آنها فکر می‌کنند که او از این روش برای نشان دادن حمایت خود از جرارد پیکه در جدایی از شکیرا استفاده کرده است.

با توجه به اینکه اعتقاد بر این است که ساعت کاسیویی که جورجینا در دست داشت کمتر از 26 یورو قیمت دارد و به نظر می‌رسد که او آن را به یک دلیل خاص دستش کرده است. جورجینا در اغلب تصاویر خود لباس‌ها و زیورآلات لاکچری دارد و به همین دلیل استفاده از این ساعت کمی عجیب به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

258 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.