حرف تلخ پاکدامن و صعود رهبری به نیمه‌نهایی

[ad_1] به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین از هانگژو، روز دوم بازی‌های آسیایی امروز (دوشنبه سوم مهرماه) آغاز شد و ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف به مصاف رقبای خود رفتند. علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی شمشیربازی کشورمان با ۴ برد و یک باخت مرحله مقدماتی را پشت سرگذاشت. او در نخستین مبارزه برابر ممدوف از ازبکستان ۵

کد خبر : 406611
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۵
حرف تلخ پاکدامن و صعود رهبری به نیمه‌نهایی

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین از هانگژو، روز دوم بازی‌های آسیایی امروز (دوشنبه سوم مهرماه) آغاز شد و ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف به مصاف رقبای خود رفتند.

علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی شمشیربازی کشورمان با ۴ برد و یک باخت مرحله مقدماتی را پشت سرگذاشت. او در نخستین مبارزه برابر ممدوف از ازبکستان ۵ بر ۴ صاحب برتری شد، سپس به حریف عربستانی ۵ بر ۲ باخت. پاکدامن به مصاف هوتین از هنگ کنگ رفت و ۵ بر ۳ پیروز شد. وی حریف قزاقستانی و نپالی را ۵ بر ۲ شکست داد و به جمع ۳۲ ورزشکار برتر این مسابقات راه یافت.

پاکدامن با قرار گرفتن در رده هفتم جدول رنکینگ در مرحله حذفی با قرعه استراحت روبرو شد. او در جمع ۱۶ بازیکن برتر با نفر دهم این جدول «شین چن پنگ» از چین روبرو شد و ۱۵ بر ۸ باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

محمد رهبری در اولین بازی با نتیجه ۵ بر صفر مقابل نماینده کره شکست خورد. سپس مقابل نماینده ازبکستان با نتیجه ۵-۴ به برتری رسید. رهبری نماینده تایلند را نیز ۵-۲ مغلوب کرد و مقابل ویتنام هم ۵-۲ به پیروزی رسید. او در آخرین بازی مقابل حریف اردنی هم با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید تا هر دو شمشیرباز کشورمان به جدول ۳۲ نفره صعود کنند.

رهبری در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یانگ ینگ یو از چین رفت و در حالی که از ناحیه زانو کمی آسیب دیده و از حریف خود عقب بود،  ۱۵ بر ۱۲ صاحب برتری شد و به جمع چهار نفر پایانی راه یافت و مدال برنزش را قطعی کرد.

۲۵۸۲۵۸

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.