حراج 3500 مگاهرتز – فرایند و نتایج

[ad_1] مزایده در حراج باند 3500 مگاهرتز در 15 ژوئن 2021 آغاز شد و در 23 ژوئیه 2021 به پایان رسید. حراج 3500 مگاهرتز نقطه عطفی در راه اندازی خدمات 5G در کانادا است. افزایش تعداد اتصالات و برنامه های فشرده داده ای که با 5G انتظار می رود ، به طیف وسیعی از طیف

کد خبر : 96928
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۲۵
حراج 3500 مگاهرتز – فرایند و نتایج

[ad_1]

مزایده در حراج باند 3500 مگاهرتز در 15 ژوئن 2021 آغاز شد و در 23 ژوئیه 2021 به پایان رسید.

حراج 3500 مگاهرتز نقطه عطفی در راه اندازی خدمات 5G در کانادا است. افزایش تعداد اتصالات و برنامه های فشرده داده ای که با 5G انتظار می رود ، به طیف وسیعی از طیف های مختلف باند فرکانسی نیاز دارد. در کانادا ، باند 3500 مگاهرتز در طول تاریخ برای ارائه خدمات اینترنت بی سیم ثابت استفاده می شده است ، اما در چند سال گذشته ، به طور جهانی به عنوان کلید شبکه 5G شناخته شده است زیرا هم پوشش و هم ظرفیت را برای طیف وسیعی از برنامه های جدید فراهم می کند.

بیست و سه شرکت در حراج شرکت کردند. در مجموع ، 1495 مورد از 1504 مجوز موجود به 15 شرکت کننده کانادایی اعطا شد ، از جمله 757 مجوز به ارائه دهندگان کوچک و منطقه ای در سراسر کشور. پیشنهاد افتتاحیه برای همه طیف های موجود تقریباً 590 میلیون دلار تعیین شد و مناقصه رقابتی منجر به درآمد نهایی حراج 8.91 میلیارد دلار شد. این درآمدها به صندوق درآمد تلفیقی ، که توسط گیرنده عمومی کانادا اداره می شود ، واریز می شود.

دولت مقرراتی را برای حراج تعیین کرد که شامل 50 مگاهرتز برای ارائه دهندگان کوچک و منطقه ای برای افزایش رقابت در بازار بی سیم کانادا می شود-روشی که نشان داده شده است به کاهش قیمت ها کمک می کند. طیف به دست آمده توسط این شرکت ها از استقرار خدمات بی سیم با کیفیت بالا پشتیبانی می کند تا مصرف کنندگان و مشاغل در سراسر کانادا ، از جمله در مناطق روستایی و دور افتاده ، از مزایای دگرگون کننده جدیدترین فناوری های بی سیم برخوردار شوند.

حراج از قالب حراج ساعت پیروی کرد ، که در بسیاری از حراج های اخیر توسط تنظیم کننده های سراسر جهان استفاده شده است. مانند سایر قالب های حراج ، قالب حراج ساعت از عرضه و تقاضا برای رسیدن به قیمت نهایی استفاده می کند. شامل مرحله تخصیص (ساعت) و مرحله تکلیف است. مرحله تخصیص تعداد بلوک های 10 مگاهرتز را تعیین می کند که یک پیشنهاد دهنده برای هر منطقه خدمات برنده خواهد شد. مرحله واگذاری ، فرکانس های خاصی را که به هر داوطلب برنده اختصاص داده می شود ، تعیین می کند.

در این حراج ، 103 دور مناقصه در 25 روز کاری انجام شد.

پیشنهاد دهندگان برنده تا 13 آگوست 2021 فرصت دارند 20 درصد از کل پرداخت نهایی خود را ارسال کنند. 80 درصد باقی مانده در 4 اکتبر 2021 است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی حراج 3500 مگاهرتز مراجعه کنید.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.