حراج دولت ایالات متحده بانک های شکست خورده SVB و SNBY، محدودیت های رمزنگاری اعمال می شود – اخبار بیت کوین

[ad_1] دولت ایالات متحده و شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) این هفته دو موسسه مالی شکست خورده آمریکایی، بانک سیلیکون ولی (SVB) و بانک امضا (SNBY) را با پیشنهاد تا 17 مارس به حراج می گذارند. با این حال، منابع آشنا با ماده گفت که شرایط لازم برای خرید بانک‌ها سخت‌گیرانه است و طبق گزارش‌ها،

کد خبر : 334417
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
حراج دولت ایالات متحده بانک های شکست خورده SVB و SNBY، محدودیت های رمزنگاری اعمال می شود – اخبار بیت کوین

[ad_1]

دولت ایالات متحده و شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) این هفته دو موسسه مالی شکست خورده آمریکایی، بانک سیلیکون ولی (SVB) و بانک امضا (SNBY) را با پیشنهاد تا 17 مارس به حراج می گذارند. با این حال، منابع آشنا با ماده گفت که شرایط لازم برای خرید بانک‌ها سخت‌گیرانه است و طبق گزارش‌ها، خریداران دیگر نمی‌توانند با کسب‌وکارهای رمزنگاری معامله کنند.

مناقشه در مورد محدودیت های ادعایی رمزگذاری برای خریداران بالقوه بانک ها وجود دارد

هفته گذشته، دومین و سومین ورشکستگی بانک در آمریکا در فاصله 48 ساعت از یکدیگر رخ داد و این دو موسسه مالی در این هفته فروخته می شوند. منابع ناشناس آشنا به این موضوع به رویترز گفتند که FDIC در حال پذیرش پیشنهادات برای بانک سیلیکون ولی (SVB) و Signature Bank (SNBY)، با پیشنهادات نهایی در روز جمعه، 17 مارس 2023. FDIC قبلاً تلاش کرده بود SVB را آخر هفته گذشته به حراج بگذارد. ، اما هیچ معامله ای محقق نشد و دولت ایالات متحده یک طرح نجات برای سپرده گذاران هر دو بانک پیشنهاد کرد.

منابع فاش کردند که FDIC از بانک سرمایه گذاری Piper Sandler Companies برای مدیریت حراج هر دو بانک استفاده می کند. این منابع افزودند که FDIC امیدوار است هر دو SVB و SNBY را به طور کامل بفروشد، اما پیشنهادات جزئی در شعب و شعب بانکی خاص در نظر گرفته خواهد شد. برای خرید این دو موسسه مالی، قوانین سختگیرانه اعمال می شود، زیرا فقط یک بانک رسمی موجود می تواند پیشنهاد ارائه دهد. به دیوید فرنچ و پیت شرودر، مشارکت‌کنندگان رویترز گفته شد که این طرح برای دادن «مزیت» به وام‌دهندگان سنتی نسبت به شرکت‌های سهام خصوصی طراحی شده است.

همچنین به خبرنگاران اطلاع داده شد که اگر می‌خواهند SVB و SNBY را به دست آورند، نباید به شرکت‌های ارزهای دیجیتال کمک کنند. این دو منبع افزودند: “هر خریدار Signature باید موافقت کند که تمام تجارت رمزنگاری در بانک را کنار بگذارد.” گزارش رویترز از وضعیت، که از منابع ناشناس منتشر شده، با بیانیه وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک در تضاد است.

رگولاتور نیویورک اصرار داشت که تعطیلی‌های اخیر بانک‌ها «ربطی به ارزهای دیجیتال ندارد». رگولاتور این بیانیه را پس از آن بیان کرد که عضو هیئت مدیره Signature Bank و عضو سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده از ماساچوست بارنی فرانک گفت مشکوک است که تعطیلی یک پیام «ضد رمزنگاری» باشد. اگر قوانین مربوط به خرید SVB و SNBY درست باشد، به نظر می‌رسد که ظن فرانک ممکن است موجه باشد.

برچسب ها در این داستان

بانک‌های آمریکایی، ضد رمزنگاری، حراج، بانک‌های حراج، طرح نجات، ورشکستگی بانک‌ها، تعطیلی بانک‌ها، صنعت بانکداری، بارنی فرانک، پیشنهاد دهندگان، مناقصه‌ها، بانک مجاز، جنجال، کسب‌وکارهای رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، سپرده‌گذاران، FDIC، مالی، مؤسسات مالی، اخبار مالی، دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک، شرکت های پایپر سندلر، خریداران بالقوه، شرکت های سهام خصوصی، مقررات، مقررات در مقابل نوآوری، محدودیت ها، رویترز، بانک امضا، بانک سیلیکون ولی، منابع، قوانین سختگیرانه، وام دهندگان سنتی، منابع ناشناس، اقتصاد ایالات متحده، دولت ایالات متحده

آیا فکر می‌کنید تصمیم ادعایی FDIC برای محدود کردن مناقصه‌دهندگان از معامله با کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال موجه است یا فکر می‌کنید که به‌طور ناعادلانه به ضرر خریداران احتمالی است؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.