حذف تلخ تراکتور از آسیا مقابل چشم تماشاگران زن

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه)، با دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور ایران و الشارجه امارات پیگیری شد که تیم الشارجه با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد. نماینده امارات در نیمه نخست تیم برتر زمین بود و با وجود اینکه فرصت‌های زیادی روی دروازه

کد خبر : 391737
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
حذف تلخ تراکتور از آسیا مقابل چشم تماشاگران زن

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه)، با دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور ایران و الشارجه امارات پیگیری شد که تیم الشارجه با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد. نماینده امارات در نیمه نخست تیم برتر زمین بود و با وجود اینکه فرصت‌های زیادی روی دروازه تراکتور به وجود نیاورد، در دقیقه ۲۵ با گلزنی شاهین عبدالرحمان از شاگردان پاکو خمس پیش افتاد.

تراکتور که چیزی برای از دست دادن نمی‌دید، در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی به دست آورد که از آن استفاده نکرد. بهترین فرصت گلزنی تراکتور در دقیقه ۶۱ و روی اشتباه سنگربان الشارجه ایجاد شد که ریکاردو آلوز نتوانست توپ را از روی سر عادل الحوسنی عبور بدهد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. ضربه سر زیبای گوستاوو در دقیقه ۶۴ نیز با واکنش الحوسنی راهی کرنر شد.

موقعیت‌های گاه و بیگاه الشارجه با اشتباه مهاجمان این تیم یا واکنش‌های حسین پورحمیدی تبدیل به گل نشد. با این حال عثمان کامارا در دقیقه ۸۵ گل دوم الشارجه را به ثمر رساند و تیمش را در آستانه پیروزی قرار داد. مهدی هاشم‌نژاد در دقیقه ۸۶ موفق به گلزنی شد و اختلاف را به حداقل رساند، اما کایو در دقیقه ۹۰ گل سوم الشارجه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا الشارجه راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به این ترتیب ایران در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا که روز دوم شهریور قرعه‌کشی می‌شود، سه نماینده دارد و تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و نساجی از کشورمان در لیگ قهرمانان شرکت می‌کند.

نکته‌ای که بیش از هر چیزی در حملات تراکتور به چشم می‌آمد،‌ سانترهای بی‌هدف بازیکنان بود که با توجه به غیبت یک مهاجم زهردار در خط حمله هدر می‌رفتند.

کیم جونگ هیوک قضاوت این مسابقه را برعهده داشت و شجاع خلیل‌زاده از تراکتور و شاهین عبدالرحمان و لوانزینیو از الشارجه کارت زرد نشان داد.

۲۵۱۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.