حذف تدریجی دفترچه‌های بیمه سلامت در اصفهان

حسین بانک در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین با بیان این مطلب اظهار داشت:  با جایگزینی ابزارهای الکترونیکی، برنامه کاهش کاربرد و حذف تدریجی دفترچه‌بیمه از ابتدای اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود. وی افزود: با ارائه آموزش به مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد، فراهم شدن زیرساخت لازم و اجرای نسخه الکترونیک، از ابتدای اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ 

کد خبر : 41971
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲:۰۲
حذف تدریجی دفترچه‌های بیمه سلامت در اصفهان



حسین بانک در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین با بیان این مطلب اظهار داشت:  با جایگزینی ابزارهای الکترونیکی، برنامه کاهش کاربرد و حذف تدریجی دفترچه‌بیمه از ابتدای اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.

وی افزود: با ارائه آموزش به مراکز تشخیصی درمانی طرف قرارداد، فراهم شدن زیرساخت لازم و اجرای نسخه الکترونیک، از ابتدای اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰  چاپ دفاتر بیمه سلامت همگانی رایگان حذف شده و این دسته از  بیمه شدگان می‌توانند تمام خدمات درمانی خود را با ارائه کد ملی به صورت الکترونیک در بخش های درمانی دولتی دانشگاهی دریافت کنند.

وی افزود: در همین راستا دفاتر بیمه روستاییان و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت از خردادماه و دفاتر سایر بیمه‌شدگان شامل کارمندان دولت، سایر اقشار و بیماران خاص ایرانیان از تیرماه جاری چاپ نمی‌شود.

 مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان تصریح کرد:  در صورتی که به هر دلیلی امکان نسخه نویسی الکترونیک در مراکز فراهم نباشد، پزشکان می‌توانند تا اطلاع ثانوی بیمه‌شدگان فاقد دفترچه را با سربرگ مرکز تجویز کرده و داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک مجاز به پذیرش بیمار و ارائه خدمت با سربرگ به بیمه‌شدگان هستند.

وی گفت: با توجه به استمرار شیوع ویروس کرونا و الزام کاهش مراجعه بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان دفاتر بیمه‌ای صندوق‌های کارکنان دولت، روستاییان، سلامت همگانی و بیماران خاص ایرانیان به صورت سیستمی تا پایان شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد و بیمه‌شدگان جهت اطمینان از اعتبار دفاتر خود می توانند با کد دستوری#۱۶۶۶* اعتبار جدید دفترچه بیمه خود را مشاهده کنند.

48 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.