حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نباید هزینه سنگین برای مردم داشته باشد

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا، سید محمد حسینی روز جمعه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی – تولیدی قوچان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: متأسفانه فسادی در زمینه ارز ۴۲۰۰ تومانی وجود داشت که تنها عده‌ای از آن بهره برده بودند و نتیجه‌ای برای مردم نداشت. وی ادامه داد: در بودجه سال

کد خبر : 203921
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۳۷
حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نباید هزینه سنگین برای مردم داشته باشد

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایرنا، سید محمد حسینی روز جمعه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی – تولیدی قوچان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: متأسفانه فسادی در زمینه ارز ۴۲۰۰ تومانی وجود داشت که تنها عده‌ای از آن بهره برده بودند و نتیجه‌ای برای مردم نداشت.

وی ادامه داد: در بودجه سال ۱۴۰۱ با توافق نمایندگان و هماهنگی دولت و مجلس حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در دستور کار قرار گرفت.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور بابیان اینکه ارزان بودن کالا موجب شده بود کشورهای همسایه بهره بیشتری برده و کالا به‌صورت قاچاق در این کشورها توزیع شود، تصریح کرد: دولت با تأمل و تدابیر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را پیش خواهد برد و امیدواریم مسئولین اقتصادی اطلاع‌رسانی به‌موقع داشته باشند تا جای نگرانی برای مردم وجود نداشته باشد.

حسینی در خصوص حمایت‌های دولت از واحدهای تولیدی نیز اظهار کرد: حجت‌الاسلام رییسی قبل از ریاست جمهوری و در قوه قضائیه کمک شایانی در زمینه حمایت از واحدهای تولیدی متوقف‌شده و رفع موانع تولید داشته‌اند که در هیات دولت کمک‌های بهتری خواهند داشت و بر همین اساس تیمی مخصوص رفع موانع تولید تشکیل داده‌اند که برای رفع این موانع در استان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در زمینه حمایت از تولید و نام‌گذاری سال افزود: برای حمایت از واحدهای تولیدی و تولید داخلی مراکزی در استان‌ها فعال می‌شوند که امیدواریم با حمایت دولت و همکاری مجلس شاهد رونق تولید باشیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به وقفه‌ای که در فعالیت کارخانه آساک دوچرخ در خصوص واگذاری آن به وجود آمده بود، گفت: خوشبختانه با همت دادستانی و قوه قضائیه شرایط بهتری برای این واحد تولیدی فراهم‌شده که باید دولت هم حمایت‌های لازم را از این واحد داشته باشد تا بتواند نیاز کشور را تأمین و در زمینه صادرات نیز فعالیت داشته باشد.

حسینی هدف خود از این سفر را پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری دانست و بیان کرد: بعد از سفر هیئت دولت به استان‌ها هیئتی برای پیگیری مصوبات به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند که امروز فرصتی فراهم شد تا در این زمینه بازدید از شهرک صنعتی۲ ، شهرک صنعتی اصلی و به‌ویژه کارخانه آساک دوچرخ در شهرستان قوچان داشته باشیم .

وی در خصوص برگزاری کشتی رهورد در این شهرستان نیز گفت: کشتی با چوخه به‌عنوان یکی از ورزش‌های موردتوجه مردم این خطه بوده که حضور گسترده مردم در این مسابقات نشان از علاقه‌مندی آن‌ها به این رشته دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور اضافه کرد: باید جوانان را به رشته‌های ورزشی همچون کشتی با چوخه که از گذشتگان برای ما به ارث رسیده است ترغیب و تشویق کنیم و قطعاً دولت نیز باید در راستای پیشرفت آن حمایت کافی داشته باشد.

سید محمد حسینی ، معاون پارلمانی رییس‌جمهور صبح امروز در سفر یک‌روزه خود وارد شهرستان قوچان شد.

وی با همراهی مسئولین این شهرستان از شهرک صنعتی شماره ۲، واحد تولیدی خوراک دام، کارخانه آساک دوچرخ و بوم گردی روستای هدف گردشگری دربادام بازدید کرد.

حسینی در ادامه سفر با حضور در نقطه صفر مرزی با کشور ترکمنستان از بازارچه و گمرک باجگیران بازدید به عمل‌آورد و پس‌ازآن در جمع مردم ورزش دوست قوچان در مسابقات کشوری کشتی با چوخه روستای رهورد حضور پیدا کرد.

شهرستان ۱۸۰ هزارنفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.