حذف ارز ترجیحی چه تاثیری بر زندگی مردم داشت؟

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، کاربرانی که در نظرسنجی هوشمند نیوز مبنی بر اینکه ” شما نظر بدهید/ کدام اقدام اقتصادی دولت بیشترین تاثیر را بر زندگی شما گذاشته است؟ ” شرکت کرده‌اند؛ اکثر اقدامات اقتصادی دولت سیزدهم را موجب گرانی و بدتر شدن وضعیت معیشتی عنوان کرده‌اند. تعداد زیادی از کاربرانی که در این

کد خبر : 242631
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۴۰
حذف ارز ترجیحی چه تاثیری بر زندگی مردم داشت؟



به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز، کاربرانی که در نظرسنجی هوشمند نیوز مبنی بر اینکه ” شما نظر بدهید/ کدام اقدام اقتصادی دولت بیشترین تاثیر را بر زندگی شما گذاشته است؟ ” شرکت کرده‌اند؛ اکثر اقدامات اقتصادی دولت سیزدهم را موجب گرانی و بدتر شدن وضعیت معیشتی عنوان کرده‌اند.

تعداد زیادی از کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند بازنشستگان هستند که از عملکرد دولت سیزدهم بسیار ناراضی هستند؛ کاربری با نام حسینی در این خصوص نوشت:” با سلام بنده بازنشسته هستم. در دولت آقای رییسی تورم بیش از ۱۰۰ درصدی ایجاد شده ولی حقوق ما بازنسشتگان ۱۰ درصد افزایش یافته از آنظرف یارانه ما بازنشستگان هم قطع شده است.”

کاربر دیگری نیز در این خصوص نوشت:” بازنشستگان حتما طعم عدالت را در دولت سیزدهم چشیدند.”

تعدادی از کاربران نیز از کلیه اقدامات دولت سیزدهم به خصوص کابینه اقتصادی آن ناراضی بودند؛ کاربری با نام علیرضا در این خصوص نوشت:”‌ کلا همه کارهایی که دولت محترم در یک سال گذشته کردند دقیقا کارهایی است که منجر به نابودی قشر متوسط و فقیر تر شدن فقرا شد .”

کاربر دیگری نیز با نام موسی خانی در تایید سخنان علیرضا نوشت:” تمام اقدامات اقتصادی دولت در طول یک سال اخیر بدون کار کارشناسی واقعی و بر اساس شعار های عوام گرایانه انجام شده است که نتیجه آن تورم لجام گسیخته بالا (واقعی که مردم لمس میکنند بیش از ۸۰%) است.”

کاربر دیگری نیز در تایید این سخنان نوشت:” هیچ اقدام ایشان تاثیر مثبتی بر زندگی بنده نداشته است ولی تا دلتان بخواهد اثرات منفی داشتیم خصوصا حذف ارز ۴۲۰۰، گران شدن دارو، مواد غذایی از جمله برنج، گوشت سفید و قرمز و لبنیات و …، کل یارانه را بردارید ولی قیمتها را ببرید به سال اجرای هدفمندسازی سال ۸۹.”

تعداد زیادی از کاربران هوشمند نیوز نیز حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را تاثیرگذارترین اقدام دولت سیزدهم بر زندگی آنها عنوان کردند؛ کاربری در این خصوص نوشت:” حذف ارز ترجیحی. من را به زیر خط فقر هل داد.”

کاربر دیگری نیز با نام رضوان در تایید این سخن نوشت:” حذف ارز ترجیحی افزایش نیافتن حقوق همراه با تورم افسار گسیخته.”

برخی از کاربران هوشمند نیوز نیز عملکرد دولت سیزدهم را فارق از هرگونه اقدامات اقتصادی عنوان کردند؛ کاربری در این خصوص نوشت:” اصلا اقدام اقتصادی صورت نگرفته و روز به روز گرانی تشدید میشه.”

۲۲۳۲۲۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.