حدود ۸ صبح؛ فیلمی از منوچهره هادی که داستان زندگی واقعیش را روایت می کند!

[ad_1] فیلم حدود ۸ صبح ساخته منوچهره هادی از جدیدترین کارهای این کارگردان معروف است که در آن با همسر سابقش یکتا ناصر همبازی است. با این حال اکران این فیلم در سینما‌ها با استقبال چندانی مواجه نشد. فیلم حدود هشت صبح به کارگردانی و بازی منوچهر هادی و یکتا ناصر دعوای زن و شوهری

کد خبر : 477904
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
حدود ۸ صبح؛ فیلمی از منوچهره هادی که داستان زندگی واقعیش را روایت می کند!

[ad_1]

فیلم حدود ۸ صبح ساخته منوچهره هادی از جدیدترین کارهای این کارگردان معروف است که در آن با همسر سابقش یکتا ناصر همبازی است. با این حال اکران این فیلم در سینما‌ها با استقبال چندانی مواجه نشد.

فیلم حدود هشت صبح به کارگردانی و بازی منوچهر هادی و یکتا ناصر دعوای زن و شوهری این دو را در فیلم بخاطر یک پیامک اشتباه عاشقانه به یکتا ناصر به تصویر می کشد. این فیلم در سال 1401 ساخته و منتشر شد اما ظاهرا این داستان واقعی از زندگی این دو بازیگر است.

فیلمنامه هایی با مسائل اجتماعی و چالش های زندگی خصوصی همیشه مورد استقبال فیلم سازان ایرانی بوده و هست. زیرا با دیدن این فیلم احساس می کنیم این روایت اتفاقات زندگی خودمان است و فیلم ساز این گونه می تواند ما را تحت تاثیر قرار دهد.

فیلم سینمایی «حدود ۸ صبح» ساخته منوچهر هادی این روزها در حال اکران در سینماهای مختلف است. در واقع این فیلم داستان یک سوءتفاهم است که با واکنش نسنجیده ای همراه شده و اتفاقات غیرقابل پیش بینی در آن رقم می خورد.

در واقع منوچهر هادی بعد از چندین سال این فیلم را ساخته اما آنطور که باید مورد حمایت و استقبال سینماگران قرار نگرفته است.

خلاصه داستان فیلم حدود ۸ صبح

ماجرای یک پیامک اشتباهی که به قتل منجر می‌شود. هشتمین ساخته منوچهر هادی که «حدود ۸ صبح» نام دارد، داستان زوجی را روایت می‌کند که مرد به اسم امیر با ارسال شدن یک پیامک اشتباهی برای همسرش دچار سوءتفاهم می‌شود و در ادامه با چالش‌های جبران‌ناپذیری همراه می‌شود.

در واقع هادی در فیلم «حدود ۸ صبح» موضوعی را مطرح می‌کند که به دلیل ظهور و بروز شبکه‌های اجتماعی؛ تقریبا چیزی شبیه این ماجرا را درمورد زوج‌هایی که در اطراف‌مان می‌شناسیم، دیده یا شنیده‌ایم که مردی شکاک به دلیل حساسیت‌های بی‌مورد و رفتار نامتعارف بر سر مسائل نه چندان قابل اهمیت، با بحرانی بزرگ مواجه می‌شود.

این ایده‌ای است که پیش‌تر منوچهر هادی در فیلم کمدی «آینه بغل» هم به آن پرداخته بود، اما این‌بار با روایتی تلخ و جدی سراغ آن رفته است.

نویسندگیِ این فیلم را منوچهر هادی همراه با سعید دولتخانی برعهده داشته که در فیلم‌های «قرنطینه»، «یکی می‌خواد باهات حرف برنه» و «دنیای پر امید» هم با او همکاری داشته است.

درباره خالقان «حدود ۸ صبح» چه می‌دانیم؟

منوچهر هادی با ساخت فیلم «حدود ۸ صبح» بعد از حدود پنج سال، دوباره به سینمای اجتماعی بازگشته است. او پیش از این فیلم‌های «من سالوادور نیستم»، «آینه بغل» و «رحمان ۱۴۰۰» را کارگردانی کرده است که همگی در دسته‌بندیِ سینمای کمدی و تجاری قرار می‌گیرند.

آخرین تجربه کمدی‌سازی منوچهر هادی هم سریال «نیسان آبی» در شبکه نمایش خانگی بود که فصل دوم این سریال این روز‌ها با کارگردانی مسعود اطیابی در حال پخش است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.