حداکثر سرعت آزاد راه غدیر مشخص شد

[ad_1] سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا در بازدید از آزادراه غدیر در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: کار بزرگی انجام شده است و پیش‌بینی می‌کنیم ترافیک محور قزوین – البرز – تهران و بالعکس بین ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یابد.  وی با تأکید بر اینکه ارتقای ایمنی آزادراه مورد توجه ما

کد خبر : 23052
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
حداکثر سرعت آزاد راه غدیر مشخص شد

[ad_1]

سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا در بازدید از آزادراه غدیر در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: کار بزرگی انجام شده است و پیش‌بینی می‌کنیم ترافیک محور قزوین – البرز – تهران و بالعکس بین ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یابد. 

وی با تأکید بر اینکه ارتقای ایمنی آزادراه مورد توجه ما است، گفت: سه پاسگاه پلیس در طول این مسیر آزادراهی پیش‌بینی شده است. جلسات زیادی هم با وزیر راه و شهرسازی درباره این آزادراه برگزار کردیم و اصلاحات انجام شد و امروز هم بازدید میدانی برای بررسی نهایی مسیر داریم. 

رئیس پلیس راهور ناجا درباره حداکثر سرعت در این آزادراه اظهار داشت: در بحث سرعت، آئین‌نامه حداکثر ۱۲۰ کیلومتر را تأکید دارد و هیچ موافقتی برای افزایش حداکثر سرعت در این آزادراه نداریم و ضرورت دارد نیوجرسی، پارکینگ‌های حاشیه‌ای و حریم راه تکمیل شود و نور مسیر نیز کافی باشد، خصوصاً در سمت قزوین مه‌گرفتگی زیاد وجود دارد و باید این آزادراه از نظر روشنایی تکمیل شود. 

حداکثر سرعت آزاد راه غدیر مشخص شد

هادیان‌فر اظهار داشت: همچنین موضوع ارتباطات تلفن همراه در این آزادراه در حال تست است و وزارت ارتباطات، اپراتورها را به هماهنگی برای پوشش این آزادراه دنبال می‌کند. 

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: در طول آزادراه ۷۰ کیلومتر مسیر هنوز جدا شونده ندارد که امروز تأکید شد نیوجرسی‌ها که برای راه‌های دوطرفه باید حتما نصب شود، نصب شود.

وی درباره نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در این آزادراه گفت:‌ سازمان راهداری متولی نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت است که پیمانکار را مشخص کردند.

۲۲۳۲۲۹

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.