حدادی: گفتند فیل من هوس آمریکا کرده‌ است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احسان حدادی در حاشیه اختتامیه لیگ‌های قایقرانی در مورد تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو و خداحافظی از ورزش بیان کرد: ابتدا باید بگویم من هیچ گاه در ورزش سلام نکردم که خداحافظی کنم. اگر روزی ورزش نکنم از جامعه ورزش، کمیته‌ ملی المپیک و روسای فدراسیون تشکر می‌کنم و ادامه نمی‌دهم. خداحافظی

کد خبر : 208179
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
حدادی: گفتند فیل من هوس آمریکا کرده‌ است!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احسان حدادی در حاشیه اختتامیه لیگ‌های قایقرانی در مورد تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو و خداحافظی از ورزش بیان کرد: ابتدا باید بگویم من هیچ گاه در ورزش سلام نکردم که خداحافظی کنم. اگر روزی ورزش نکنم از جامعه ورزش، کمیته‌ ملی المپیک و روسای فدراسیون تشکر می‌کنم و ادامه نمی‌دهم. خداحافظی در ورزش یعنی گریه، آویزان کردن کفش و بوسیدن زمین که به نظر من این‌ها قشنگ نیست‌. برای ورزشکاران باید مراسم خداحافظی گرفته شود. مگر یک خواننده موقع خداحافظی از کارش میکروفن را می‌بوسد؟ این مختص ورزشکاران است که خداحافظی آنها غمگین است و افسرده می شوند چون خداحافظی در ایران به معنای رفتن از دید است. من برای بازی‌های آسیایی برنامه داشتم امیدوار بودم مسابقات انجام شوند و پنجمین طلای بازی‌های آسیایی را بگیرم و تا از معدود ورزشکارانی باشم که ۵ طلا گرفته است.

او افزود: بازی‌ها هر سالی که برگزار شود چه ۲۰۲۳ و چه ۲۰۲۶ می خواهم در ورزش قهرمانی بمانم و فعالیت کنم به مردم قول دادم بعد از نتیجه ضعیف توکیو طلای بازی‌های آسیایی بگیرم.

ملی‌پوش دوومیدانی کشورمان در پرتاب دیسک در واکنش به هجمه‌ها علیه خودش از جمله سفر به آمریکا، گفت: مدارک هزینه‌هایی که برای المپیک‌ توکیو برای من انجام شد در فدراسیون موجود است بودجه فدراسیون ۹ میلیارد است چطور ۲۰ میلیارد تومان هزینه من شده است. این موضوع درست نبود. وقتی در یک رشته فقط یک نفر باشی که مدال المپیک گرفتی وقتی مدال نگیری هجمه‌ها زیاد می‌شود. چرا در کشتی اینگونه نیست در برخی رشته ها شاید بیشتر از این برای هر فرد هزینه شود. با مدالی که گرفتم بودجه ۱.۵ میلیاردی فدراسیون را ۱۰ میلیارد کردم و فکر می‌کنم زیاده خواهی نکردم.

در مورد عمل خار پشته من گفتند زگیل بوده و چرا به آلمان می‌روم در حالی که به درخواست خود دوستان در کمیته عمل جراحی را در آلمان انجام دادم. این‌ها حاشیه‌هایی بود که برای من ساخته شد و به فال نیک می‌گیرم حتما ورزشکار خوبی هستم که در ۳۷ سالگی من را می‌زنند. اینکه از روی قصد و قرص بگویند هزینه میلیاردی می شود، درست نیست.

حدادی در مورد انتقادات از سفر مجددش به آمریکا گفت: دو مسابقه در امریکا در پیش دارم گفتند فیل من هوس آمریکا کرده است. عاشق کشورم هستم اگر قرار بود بروم در همین سن هم آمریکایی ها له له می زنند چون عاشق دومیدانی هستند و می‌خواهند سو استفاده کنند. آمریکا من را حلوا حلوا نمی کنند بارها پیشنهاد دادند ولی قبول نکردم. از سال ۲۰۰۸ فقط بیست میلیون دلار ضرر از تبلیغات داشتم چون ایران تحریم بوده است. عاشق ایران هستم.

وی با اشاره به مهاجرت برخی از ورزشکاران گفت: این عزیزانی هم که می روند عاشق کشور هستند به خاطر نبود امکانات می‌روند اما آنها را در شرایط سیاسی وارد می کنند که دیگر نتوانند به کشور باز گردند ورزشکاران ما هم از این مسایل اطلاع ندارند. هیچ کس آن‌طرف دلش برای ما نسوخته آنها فقط به نخبگان گرین کارت می دهند. مربی من امریکایی است و به همین خاطر باید بروم وگرنه ترجیح من این بود که در ایران تمرین کنم. ورزش تنها چیزی که برای من داشت ۲۰ سال دوری از خانواده و پدر و مادرم بوده است. امیدوارم این مدال من ادامه داشته باشد و جوانانی که امروز وارد این رشته می شوند این را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

258 25



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.