حادثه در موسسه ادمونتون – Canada.ca

[ad_1] در 8 ژانویه، یک درگیری فیزیکی بین دو زندانی در موسسه ادمونتون، که یک مرکز امنیتی حداکثر است، رخ داد. در پی این حادثه هر دو زندانی برای ارزیابی و درمان به بیمارستان محلی منتقل شدند. یکی از زندانیان به دلیل جراحات وارده تحت مداوا قرار گرفت و همان شب به موسسه بازگشت و

کد خبر : 155414
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۳:۴۷
حادثه در موسسه ادمونتون – Canada.ca

[ad_1]

در 8 ژانویه، یک درگیری فیزیکی بین دو زندانی در موسسه ادمونتون، که یک مرکز امنیتی حداکثر است، رخ داد. در پی این حادثه هر دو زندانی برای ارزیابی و درمان به بیمارستان محلی منتقل شدند. یکی از زندانیان به دلیل جراحات وارده تحت مداوا قرار گرفت و همان شب به موسسه بازگشت و یکی از زندانیان در بیمارستان بستری است.

مؤسسه ادمونتون منطقه مؤسسه ای را که در آن واقعه رخ داده است را قفل کرد و عملیات اصلاح شد تا از ایمنی مؤسسه، کارکنان و زندانیان اطمینان حاصل شود و به خدمات اصلاحی کانادا (CSC) و خدمات پلیس ادمونتون اجازه داده شود تا تحقیقات را انجام دهند. . در این زمان، موسسه بر اساس روال اصلاح شده به فعالیت خود ادامه می دهد.

کارکنان به سرعت پاسخ دادند و کارکنان اصلاح و تربیت برای رسیدگی به موقعیت‌های دشوار آموزش دیده‌اند و با خیال راحت به یک راه‌حل به موقع و بدون آسیب رساندن به خود یا زندانیان برسند. در این مواقع، اگر مداخلات کلامی و تلاش‌های امنیتی پویا در پیشگیری از صدمات ناموفق باشد، افسران ممکن است در صورت لزوم از مداخلات دیگری برای حل حادثه استفاده کنند.

CSC خشونت را در نهادهای ما تحمل نمی کند. اتهامات جنایی و/یا انضباطی می تواند علیه هر فردی که در حوادث خشونت آمیز دخیل باشد، وضع شود. تضمین ایمنی و امنیت موسسات، کارکنان، زندانیان و مردم یک اولویت CSC است.

CSC هر حادثه خشونت را بررسی می‌کند تا دریابد که چگونه می‌تواند بهتر از این موقعیت‌ها پیشگیری و رسیدگی کند و هرگونه اطلاعات و شیوه‌ای را با پلیس، سایر آژانس‌ها و شرکا برای جلوگیری از این نوع موقعیت‌ها به اشتراک بگذارد.

-30-

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.