جی چانگ ووک؛ بازیگر دخترکش کره و استایل های گران قیمتش! “کمد لباسش کلی می ارزه”

[ad_1] جی چانگ ووک در 5 ژانویه 1985 در کره جنوبی به دنیا آمده است. او فوق لیسانس رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه خصوصی دانکوک سئول دارد و به جز کار هنری مهارت بالایی در فوتبال، بسکتبال و شنا دارد. او از بازیگران خوش استایل کره است. بیوگرافی جی چانگ ووک (خانواده) جی چانگ

کد خبر : 475107
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
جی چانگ ووک؛ بازیگر دخترکش کره و استایل های گران قیمتش! “کمد لباسش کلی می ارزه”

[ad_1]

بیوگرافی جی چانگ ووک

جی چانگ ووک در 5 ژانویه 1985 در کره جنوبی به دنیا آمده است. او فوق لیسانس رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه خصوصی دانکوک سئول دارد و به جز کار هنری مهارت بالایی در فوتبال، بسکتبال و شنا دارد. او از بازیگران خوش استایل کره است.

بیوگرافی جی چانگ ووک (خانواده)

جی چانگ ووک (Ji Chang-wook) روز 15 دی 1363 در شهر آنیانگ کره به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده است. او در همان دوران کودکی پدرش را به دلیل سرطان از دست داد. پس از فوت پدر، مادرش خانم Chingu با سختی زیاد در رستوران کار کرد تا این که جی چانگ ووک نیز در مقطع دبیرستان به صورت پاره وقت در کافی شاپ مشغول کار شد.

4 ماه تا کنکور و مخالفت مادر برای انتخاب رشته بازیگری

آقای ووک سال آخر دبیرستان زمان کمی برای شرکت در کنکور داشت به همین دلیل تصمیم گرفت به جای رشته مهندسی با توجه به علاقه‌اش وارد دانشگاه تئاتر شد اما مادرش در این مورد مخالف بود. در نهایت با پافشاری خودش در طول 4 ماه درس خواندن موفق شد تا در رشته بازیگری قبول شود.

از تئاتر تا تلویزیون

جی چانگ ووک در سال 2006 در 19 سالگی ابتدا در تئاتر موزیکال روی صحنه رفت و دو سال بعد در سریال قلب مرا دزدیدی نقش کوچکی بازی کرد.

شهرت با سریال لبخند بزن

بعد از چندین تجربه موفق او در سن 25 سالگی و در سال 2010 با سریال لبخند بزن مشهور شد. آقای بازیگر برای این نقش جایزه بهترین بازیگر مجموعه های درام تلویزیون را گرفت. این سریال به مدت 15 هفته متوالی در صدر فهرست پربیننده ترین سریال های تلویزیونی قرار داشت.

تجربه سینمایی

اولین بار جی چانگ ووک در سال 2006 با فیلم روزا (Days) روی پرده سینما حاضر شد. او تا سال 2017 تنها در 4 فیلم دیگر بازی کرد که چندان موفق نبودند.

درخشش بین المللی

او در سال 2013 نقش اول مجموعه تلویزیونی Empress Ki را برعهده داشت که منتقدین و علامندان صنعت بازیگری به تحسینش پرداخت. این مجموعه در کشورهای ویتنام، سریلانکا و لهستان به نمایش گذاشته شد و برای این نقش جوایز مختلفی نیز دریافت کرد.

اعزام به خدمت سربازی

جی چانگ ووک در 14 اگوست 2017 وقتی 32 سال داشت دوره آموزشی سربازی را در لشکر 3 پیاده ارتش در استان گنگ وون گذراند. او ادامه سربازیش را به تیپ پنجم ارتش منتقل شد و بخاطر عملکرد مثبتی که در دوران آموزشی داشت سرگروه و ارشد تیم منصوب شد. در نهایت بعد از دو سال خدمت در 27 آوریل 2019 سربازی را به اتمام رساند.

روابط عاشقانه جی چانگ ووک

شایعات زیادی در مورد روابط عاشقانه جی چانگ ووگ وجود داشت. مثلا برای اولین بار شایعه ارتباط عاشقانه جی چانگ ووک با یونا (خواننده) در رسانه ها منتشر شد که هر دو آن‌ها این خبر را رد کرده و اعلام کردند دوست معمولی هستند. سپس خبری دیگر از ارتباط دوستی جی هیون (بازیگر) با جی چانگ منتشر شد. ماجرای این خبر نیز از یک مصاحبه چند سال پیش چانگ پخش شد. وقتی مجری از او پرسید: “دوست دارید چه کسی در ایام سربازی به دیدنت بیاید گفت جی هیون گفته است می آید و من به او گفتم نمیخواد ولی اگر بخواد بیاد من واقعا ممنونش میشم.”

جالب است بدانید:

علاقه به موسیقی: بیشتر اوقاتش را با دیدن فیلم پر می کند و از آنجایی که از زمان مدرسه پیانو زدن را یاد گرفته در حال حاضر نیز مشغول تمرین ساز گیتار است.

از فوتبال تا تنفر از هویچ: جی چانگ 182 سانتی متر قد و 68 کیلوگرم وزن دارد و در بین ورزش ها هر از گاهی در فوتبال، بسکتبال و شنا با دوستانش همبازی می شود. به کتاب های مانگا و کمیک علاقه زیادی دارد و در بین غذاها عاشق پاستیل است اما از خوردن هویچ متنفر است.

از سگ تا موتورسواری: یک سگ خانگی به نام گوما دارد و پس از حضور در تبلیغات شرکت موتور وسپا ایتالیا به موتور سواری علاقمند شد. سپس از سال 2016 گواهینامه آن را نیز دریافت کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.