جی میل از مرز ۱۰ میلیارد دانلود رد شد

اپلیکیشن Gmail از زمان عرضه سیستم عامل اندروید در دسترس بوده و کار میلیاردها کاربر در سراسر جهان را راه انداخته است. در نتیجه عجیب نیست که آمار دانلود آن به چنین رقمی برسد. در واقع، نکته عجیب‌تر این بود که چرا این قدر طول کشید تا تعداد دانلودهای جیمیل از مرز ۱۰ میلیارد بگذرد، به

کد خبر : 154192
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
جی میل از مرز ۱۰ میلیارد دانلود رد شد



اپلیکیشن Gmail از زمان عرضه سیستم عامل اندروید در دسترس بوده و کار میلیاردها کاربر در سراسر جهان را راه انداخته است. در نتیجه عجیب نیست که آمار دانلود آن به چنین رقمی برسد. در واقع، نکته عجیب‌تر این بود که چرا این قدر طول کشید تا تعداد دانلودهای جیمیل از مرز ۱۰ میلیارد بگذرد، به ویژه چون گوگل این اپلیکیشن را به‌صورت پیش‌فرض تقریبا روی همه دستگاه‌های اندرویدی نصب می‌کند.

یکی از دلایل این اتفاق احتمالا انتشار اپلیکیشن Gmail Go بود که برای دستگاه‌های ضعیف‌تر در نظر گرفته شده است. افزون بر این، نسخه وب جیمیل تقریبا تمام قابلیت‌های این سرویس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و احتمالا خیلی‌ها نیازی به نصب اپلیکیشن پیدا نمی‌کنند.

اپلیکیشن Gmail همچنان پیشرفت می‌کند

جیمیل کار خود را به عنوان یک سرویس ساده برای ارسال و دریافت ایمیل آغاز کرد، اما در سال‌های اخیر به ویژگی‌های چت و تماس تصویری هم مجهز شده تا مجموعه کامل‌تری از خدمات را ارائه کند. همین ترکیب خدمات باعث شد Hangouts بازنشسته شود و بسیاری از رقبای Gmail از گردانه رقابت کنار بروند.

مضاف بر این، گوگل مطمئنا به توسعه قابلیت‌های بیشتر برای کلاینت ایمیل خود اضافه می‌کند و امکاناتی را به این برنامه می‌آورد تا بتواند کاربران پرشمار این اپلیکیشن را حفظ کند و روز به روز بر تعداد آن‌ها بیفزاید.

حالا سوال این‌جاست که اپلیکیشن بعدی که به مرز ۱۰ میلیارد دانلود می‌رسد، کدام برنامه خواهد بود؟ اپلیکیشن Search و مرورگر Chrome گزینه‌های محتملی به نظر می‌رسند. از آن سو، فیسبوک هم به عنوان یک گزینه غیرگوگلی می‌تواند پرشانس‌ترین اپلیکیشن برای ورود به این باشگاه باشد.

46



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.