جی جی حدید با استایل دهه ۱۹۳۰ چه عروسکی شده!

[ad_1] اخیرا جی جی حدید در یک کمپین عکاسی داشته و عکس‌هایی با استایل دهه ۱۹۳۰ گرفته است. جی جی در این عکس‌ها بسیار متفاوت و زیبا دیده می‌شود. در این تصاویر که توسط استیون مایزل عکاسی شده است، حدید کیف های واندر و آرکادی را حمل می کند. آرایش ملایم او ظاهری کاملاً آمریکایی

کد خبر : 484075
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
جی جی حدید با استایل دهه ۱۹۳۰ چه عروسکی شده!

[ad_1]

اخیرا جی جی حدید در یک کمپین عکاسی داشته و عکس‌هایی با استایل دهه ۱۹۳۰ گرفته است. جی جی در این عکس‌ها بسیار متفاوت و زیبا دیده می‌شود.

در این تصاویر که توسط استیون مایزل عکاسی شده است، حدید کیف های واندر و آرکادی را حمل می کند. آرایش ملایم او ظاهری کاملاً آمریکایی به او می‌دهد، و موهای سنجاق‌شده‌اش کاملا از دهه 1930 است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی Miu Miu، این کمپین الهام‌بخش «از کارهای سبک عکاس پیشگام بریتانیایی بین‌جنگ Yevonde است. کار ایونده که یک فمینیست است، بر آزادی و استقلال تمرکز دارد. عکس های جی جی حدید را در زیر ببینید و از این سبک جذاب لذت ببرید:

بیوگرافی جی جی حدید

پدر جیجی حدید محمد حدید (تبار آمریکایی-فلسطینی) و مادر او یولاندا حدید (تبار هلندی) مدل سابق است. همچنین خواهرش بلا حدید و برادرش انوار حدید در صنعت مدلینگ مشغول هستند. جی جی حدید در سال ۲۰۱۸ از شریک خود (زین ملک) که از سال ۲۰۱۵ با وی بود جدا شد. پس از آن در سال ۲۰۱۹ تا اواخر آن سال با تایلر کاکمرون دیده شد. اما در سال ۲۰۲۰ با شریک قبلی خود زین ملک دوباره رابطه خود را از سر گرفت. در آوریل ۲۰۲۰ جیجی حدید جشن تولد خود را به همراه خواهرش بلا و مادرش یولاندا حدید جشن گرفت و چند روز پس از آن خبرهایی مبنی بر بارداری او منتشر شد. او مدتی بعد در مصاحبه‌ای با جیمی فالون این موضوع را تأیید کرد. فرزند او خای/کای در سپتامبر ۲۰۲۰ به دنیا آمد.

حدید در سال ۲۰۱۱ به طور جدی وارد مدلینگ شد و در همان سال، سه بار در کت واکِ فشن شو برند گِس حضور یافت. او تا پایان دوره دبیرستان در لس آنجلس زندگی کرد و پس از آن برای ادامهٔ کار مدلینگ به نیویورک نقل مکان کرد. در سال ۲۰۱۴ جیجی حدید در فهرست ۵۰ مدل برتر وبگاه مدل دات کام انتخاب شد. او در سال ۲۰۱۶ جایزهٔ بهترین مدل سال را از The Fashion Awards دریافت کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.