جیم کرامر از SEC انتظار دارد که شرکت‌های رمزنگاری ناسازگار را جمع‌بندی کند – از سرمایه‌گذاران می‌خواهد که اکنون از رمزارز خارج شوند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] جیم کرامر، مجری برنامه Mad Money، می‌گوید که انتظار دارد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شرکت‌های رمزنگاری را که با مقررات مطابقت ندارند، جمع‌آوری کند. کرامر که انتظار دارد SEC «همه چیز را جارو کند»، از سرمایه‌گذاران می‌خواهد که اکنون از کریپتو خارج شوند. آخرین هشدارهای رمزنگاری جیم کرامر مجری برنامه

کد خبر : 303616
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
جیم کرامر از SEC انتظار دارد که شرکت‌های رمزنگاری ناسازگار را جمع‌بندی کند – از سرمایه‌گذاران می‌خواهد که اکنون از رمزارز خارج شوند – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

جیم کرامر، مجری برنامه Mad Money، می‌گوید که انتظار دارد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شرکت‌های رمزنگاری را که با مقررات مطابقت ندارند، جمع‌آوری کند. کرامر که انتظار دارد SEC «همه چیز را جارو کند»، از سرمایه‌گذاران می‌خواهد که اکنون از کریپتو خارج شوند.

آخرین هشدارهای رمزنگاری جیم کرامر

مجری برنامه Mad Money CNBC، جیم کرامر، با هشدارهای بیشتری برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال بازگشته است. کرامر یک مدیر سابق صندوق تامینی است که یکی از بنیانگذاران Thestreet.com، یک وب سایت خبری مالی و سوادآموزی است.

به دنبال بیانیه مشترک فدرال رزرو، شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) و دفتر کنترل ارز (OCC) در مورد خطرات کریپتو، کرامر چهارشنبه در CNBC گفت:

فکر می‌کنم این اظهارات آغاز چیزی است که من برای آن فراخوان داده‌ام، و آن این است که SEC قرار است همه موارد را جمع‌بندی کند. [crypto firms] که مطابقت ندارند.

کرامر با استناد به جان استارک، که بیش از 18 سال به عنوان وکیل در بخش اجرای SEC خدمت کرد، تاکید کرد که استارک “اکنون خواستار یک پویش است.” مجری پول دیوانه تاکید کرد:

او گفت SEC قرار است همه چیز را جارو کند، به همین دلیل است که من به همه می گویم: از این ها خارج شوید.

کرامر ادامه داد: “من می بینم که بسیاری از مردم مانند جان استارک احساس می کنند که این فقط یک کلاهبرداری بزرگ است.” او اضافه کرد که انتظار دارد مدیر عامل سابق FTX سام بانکمن-فرید (SBF) برای جمع بندی SEC مهم باشد.

کرامر تصریح کرد:

من خواستار فروپاشی کریپتو نیستم. من خواهان فروپاشی مردم در طرح پونزی هستم.

با وجود علائم هشدار دهنده، کرامر توضیح داد که «مردم پیشنهاد می‌دهند» قیمت ارزهای دیجیتال افزایش یابد. او به سرمایه گذاران هشدار داد که تا می توانند پول خود را از رمزارز خارج کنند.

میزبان Mad Money روی بیت کوین، اتر و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) سرمایه‌گذاری می‌کرد، اما سال گذشته تمام دارایی‌های رمزنگاری خود را فروخت. او به سرمایه‌گذاران توصیه کرده است که از سرمایه‌گذاری در دارایی‌های سفته‌بازی، از جمله کریپتو خودداری کنند، در حالی که فدرال رزرو همچنان به تشدید اقتصاد ادامه می‌دهد. اوایل این ماه، او به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که از کریپتو خارج شوند و تأکید کرد که برای خروج از «موقعیت وحشتناک» هرگز دیر نیست. او همچنین گفت که تا یک میلیون سال دیگر به رمزارزها دست نخواهد زد.

کرامر روز جمعه در مورد اینکه چرا قیمت بیت کوین در سطح بالای 16 هزار دلار انعطاف پذیر است، گفت: «خب، من به شما می گویم که استارک چه گفته است. چون ساختگی و کلاهبرداری است.» میزبان Mad Money به این نتیجه رسید که قیمت‌های کریپتو توسط افرادی که می‌خواهند آن‌ها را پشتیبانی کنند، افزایش می‌یابد، و این تمام چیزی است که وجود دارد.

نظر شما در مورد دیدگاه جیم کرامر در مورد کریپتو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.