جیم کرامر از Mad Money به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند از رمزارز خارج شوند – می‌گوید «هیچ‌وقت برای فروش دیر نیست» – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت‌کوین

مجری برنامه Mad Money، جیم کرامر، به سرمایه گذاران توصیه کرده است که رمزارز خود را بفروشند، و تاکید می کند که “هیچ وقت برای فروش یک موقعیت افتضاح دیر نیست.” در رابطه با FTX، کرامر پیش‌بینی کرد که پلتفرم معاملاتی فروپاشیده «آخرین صرافی از این صرافی‌های کریپتو نخواهد بود». آخرین توصیه های جیم کرامر

کد خبر : 291054
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
جیم کرامر از Mad Money به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند از رمزارز خارج شوند – می‌گوید «هیچ‌وقت برای فروش دیر نیست» – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت‌کوین


مجری برنامه Mad Money، جیم کرامر، به سرمایه گذاران توصیه کرده است که رمزارز خود را بفروشند، و تاکید می کند که “هیچ وقت برای فروش یک موقعیت افتضاح دیر نیست.” در رابطه با FTX، کرامر پیش‌بینی کرد که پلتفرم معاملاتی فروپاشیده «آخرین صرافی از این صرافی‌های کریپتو نخواهد بود».

آخرین توصیه های جیم کرامر برای رمزگذاری

مجری برنامه Mad Money CNBC، جیم کرامر، به سرمایه گذاران توصیه کرده است که پس از فروپاشی صرافی FTX، ارزهای دیجیتال خود را بفروشند. کرامر یک مدیر سابق صندوق تامینی است که یکی از بنیانگذاران Thestreet.com، یک وب سایت خبری مالی و سوادآموزی است. او دوشنبه گفت:

شما نمی توانید فقط خودتان را کتک بزنید و بگویید: “هی، برای فروش خیلی دیر شده است.” حقیقت این است که هرگز برای فروش یک موقعیت افتضاح دیر نیست، و اگر صاحب این دارایی‌های به اصطلاح دیجیتالی باشید، این چیزی است که دارید.

میزبان Mad Money روی بیت کوین، اتر و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) سرمایه‌گذاری می‌کرد اما سال گذشته تمام دارایی‌های رمزنگاری خود را فروخت. او به اشتراک گذاشت: «به شما گفتم که مدت‌ها پیش بیت‌کوین و اتریومم را فروختم… و از درآمد حاصل از آن برای خرید یک مزرعه بسیار زیبا استفاده کردم.

او به سرمایه‌گذاران توصیه کرده است که از سرمایه‌گذاری در دارایی‌های سفته‌بازی، از جمله کریپتو خودداری کنند، در حالی که فدرال رزرو همچنان به تشدید اقتصاد ادامه می‌دهد. او تاکید کرد که سرمایه گذاران نباید فریب ارزش بازار تورم شده برخی سکه ها را بخورند و هشدار داد که برخی از ارزهای رمزپایه – از جمله XRP، dogecoin، cardano و polygon – ممکن است به صفر برسند. کرامر با اشاره به اینکه تتر استیبل کوین (USDT) “هنوز دارای ارزش بازار 65 میلیارد دلاری است”، اظهار داشت:

هنوز یک صنعت کامل از تقویت کننده های کریپتو وجود دارد که به شدت تلاش می کنند همه این موارد را در هوا نگه دارند – نه چندان متفاوت از آنچه در سهام بد در طول سقوط دات کام رخ داد.

کرامر همچنین نظرات خود را در مورد انفجار FTX به اشتراک گذاشت. صرافی رمزنگاری که توسط Sam Bankman-Fried (SBF) تأسیس شد، در 11 نوامبر اعلام ورشکستگی کرد و حدود یک میلیون مشتری و سرمایه گذار میلیاردها دلار را از سقوط آن از دست دادند. این شرکت اکنون به دلیل سوء استفاده از وجوه مشتریان و سایر اتهامات در حال بررسی است.

مجری پول دیوانه نظر داد:

من شرط می بندم که FTX آخرین صرافی ارز دیجیتالی نخواهد بود که سقوط می کند.

هفته گذشته، کرامر بانکمن-فرید را یک دروغگوی بیمارگونه، یک کلاهبردار و یک احمق نادان خطاب کرد. «نیت معنایی ندارد. گفتن متاسفم معنی نداره اگر با هم می‌آیید، اگر سوابق نداشتید، خلاف قانون است.»

برچسب ها در این داستان

جیم کرامر، مشاوره جیم کرامر، بیت کوین جیم کرامر، کریپتو جیم کرامر، ارز دیجیتال جیم کرامر، جیم کرامر FTX، جیم کرامر SBF، پول دیوانه، بیت کوین پول دیوانه، ارز دیجیتال پول دیوانه، ارز دیجیتال پول دیوانه، هاست Mad Money FTX، رمزارز Mad Money FTX، , Mad Money SBF, Mad Money فروش کریپتو

آیا فکر می کنید سرمایه گذاران باید به توصیه جیم کرامر میزبان Mad Money در مورد فروش ارزهای دیجیتال عمل کنند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.