جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان، به نفع لغو محدودیت بدهی؛ نزدیک شدن ایالت ها به حالت پیش فرض می تواند باعث وحشت شود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان، اظهار داشت که طرفدار لغو محدودیت بدهی است و به دولت این امکان را می دهد که بدهی خود را بدون اقدام کنگره تمدید کند. دیمون همچنین اظهار داشت که حتی درام پیرامون افزایش یا عدم تمدید سقف بدهی می تواند باعث وحشت شود، زیرا اقتصاد ایالات

کد خبر : 358058
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان، به نفع لغو محدودیت بدهی؛  نزدیک شدن ایالت ها به حالت پیش فرض می تواند باعث وحشت شود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان، اظهار داشت که طرفدار لغو محدودیت بدهی است و به دولت این امکان را می دهد که بدهی خود را بدون اقدام کنگره تمدید کند. دیمون همچنین اظهار داشت که حتی درام پیرامون افزایش یا عدم تمدید سقف بدهی می تواند باعث وحشت شود، زیرا اقتصاد ایالات متحده برای جهان بنیادی است.

جیمی دیمون از جی پی مورگان از سقف بدهی نامحدود حمایت می کند

جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان، یکی از بزرگترین بانک های جهان، نظر خود را در مورد بحث کنگره در مورد افزایش سقف بدهی برای جلوگیری از نکول احتمالی در ایالات متحده در مصاحبه ای با Punchbowl، ارائه کرده است. دیمون، رسانه متمرکز بر سیاست ایالات متحده، اظهار داشت که طرفدار لغو محدودیت بدهی است و درباره تأثیرات درام پیرامون بحث های کنگره برای مذاکره برای افزایش سقف بدهی هشدار داد.

دیمون درباره محدودیت بدهی اعلام کرد:

امیدوارم از آن اجتناب کنیم. امیدوارم روزی از شر آن خلاص شویم.

این مقام اجرایی همچنین بیان کرد که حتی نزدیک شدن به نکول برای اقتصاد آمریکا و جهان خطرناک است، زیرا توانایی های دولت ایالات متحده برای پرداخت بدهی های خود را مورد تردید قرار می دهد. او بیان کرد:

در مورد خود پیش فرض، آن را به دو بخش در نظر بگیرید: مرحله پیش فرض و پیش فرض واقعی. حتی بد است که در آستانه نکول قرار بگیریم زیرا این می تواند رتبه بندی بدهی آمریکا را زیر سوال ببرد. ما برای اقتصاد جهان بنیادی هستیم.

عنصر سیاسی و هراس احتمالی

دیمون که از سال 2005 در راس جی پی مورگان قرار دارد، با جنبه سیاسی این بحث غریبه نیست، زیرا بحران اقتصادی سال 2008 را نیز پشت سر گذاشته است. او معتقد است که این امر می تواند منجر به اتخاذ تصمیمات اشتباه شود زیرا کنگره تلاش می کند تا در مورد این موضوع به توافق برسد. او توضیح داد:

من فکر می کنم به دلیل سیاسی بودن شرایط، احتمال اشتباه در اینجا بیشتر است.

وی در پایان با بیان اینکه این وضعیت می تواند باعث ایجاد وحشت شود و این وحشت می تواند منجر به بی منطقی و ایجاد آشفتگی ناخواسته در بازارهای آمریکا و جهان شود، گفت. وی متذکر شد:

این می تواند باعث وحشت شود. و دیدید، وحشت لزوماً یک چیز منطقی نیست. مردم وحشت می کنند. و وقتی می‌بینید مردم وحشت می‌کنند – دوباره سال 08، 09 است، و واقعاً می‌خواهید از آن اجتناب کنید.

در اول ماه مه، جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داد که دولت ایالات متحده می تواند از اول ژوئن بدون دخالت کنگره، نکول کند.

نظر شما در مورد برداشت جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان در مورد محدودیت بدهی و اثرات آن چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.