جیمز گان به تئوری مرگ هارلی کویین در The Suicide Squad واکنش نشان داد

[ad_1] جیمز گان فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی در یک ویدیو تبلیغاتی درباره تئوری مرگ هارلی کویین در The Suicide Squad صحبت کرد. وارنر طی سال‌های گذشته انتقادهای فراوانی را دریافت کرده که یکی از دلایلش، دخالت‌های مستقیم در تصمیم‌گیری‌های کارگردانان بوده است. البته چنین چیزی برای فیلم The Suicide Squad صدق نمی‌کند. پس از اینکه جیمز

کد خبر : 82661
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
جیمز گان به تئوری مرگ هارلی کویین در The Suicide Squad واکنش نشان داد

[ad_1]

جیمز گان فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی در یک ویدیو تبلیغاتی درباره تئوری مرگ هارلی کویین در The Suicide Squad صحبت کرد.

وارنر طی سال‌های گذشته انتقادهای فراوانی را دریافت کرده که یکی از دلایلش، دخالت‌های مستقیم در تصمیم‌گیری‌های کارگردانان بوده است. البته چنین چیزی برای فیلم The Suicide Squad صدق نمی‌کند. پس از اینکه جیمز گان (James Gunn) به عنوان نویسنده و کارگردان انتخاب شد، مدیران استودیو به او آزادی عمل دادند. به بیان دقیق‌تر، او هر شخصی که می‌خواست را می‌توانست به داستان اضافه کرده و هر سرنوشتی که به نظرش مناسب می‌آمد را برای او بنویسد. تنها موردی که مدیران وارنر روی آن تاکید داشت، حضور هارلی کویین با نقش‌آفرینی مارگو رابی (Margot Robbie) بود؛ به هر حال، این شخصیت حالا یکی از نقاوت قوت فرنچایز DC Extended Universe به شمار می‌رود.

جیمز گان بارها و بارها در مصاحبه‌ها و صحبت‌های خود گفت مخاطبان حین تماشای The Suicide Squad با مرگ تعدادی از شخصیت‌های اصلی مواجه خواهند شد. او همچنین تاکید داشت هیچ کدام از شخصیت‌ها در امان نیستند. با در نظر گرفتن این جمله، گمانه‌زنی‌هایی به وجود آمد مبنی بر اینکه هارلی کویین در دومین اقتباس سینمایی جوخه انتحار جان خود را از دست می‌دهد. ظاهرا گروهی از طرفداران که نمی‌توانند DC Extended Universe را بدون این شرور تصور کنند، گان را به مرگ تهدید کرده‌اند.

در حالی که فاصله چندانی با اکران دومین اقتباس سینمایی جوخه انتحار نداریم، وارنر ویدیو تبلیغاتی‌ای منتشر کرده که با حضور جیمز گان، جی کورتنی (Jai Courtney) بازیگر نقش کاپیتان بومرنگ و مایکل روکر (Michael Rooker) بازیگر نقش سونت و وایولا دیویس (Viola Davis) بازیگر نقش آماندا والر ضبط شده است. اگرچه می‌داند مرگ شخصیت‌های محبوب به هیچ وجه برای گروهی از طرفداران خوشایند نیست، گان با خنده در بخشی از ویدیو می‌گوید: «آن‌ها [مدیران استودیو] تاکید کردند هر کسی را می‌خواهی می‌توانی بکشی!»

جیمز گان در ادامه ویدیو تبلیغاتی می‌گوید از گمانه‌زنی‌های طرفداران پیرامون سرنوشت شخصیت‌های اصلی لذت می‌برد. او همچنین به گمانه‌زنی‌ها درباره مرگ هارلی کویین در The Suicide Squad اشاره داشته و با خنده می‌گوید هیچ کس نمی‌داند چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد. اگرچه کارگردان آمریکایی با خوشحالی درباره مرگ شخصیت‌ها صحبت می‌کند، قبلا در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود دو مورد از مرگ‌ها باعث می‌شوند هر بار که پای تماشای فیلم می‌نشیند، اشک از چشمانش جاری شود.

تیم بازیگری فیلم The Suicide Squad به غیر از مارگو رابی چهره‌های شاخص دیگری را هم در خود جای داده است. ادریس البا (Idris Elba) نقش بلاداسپرت، جان سینا (John Cena) نقش پیس میکر، یوئل کینامان (Joel Kinnaman) نقش ریک فلگ و دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) نقش پولکا دات من را ایفا می‌کند. سیلور استالونه (Sylvester Stallone) هم صداپیشگی کینگ شارک را انجام داده که گروت دنیای سینمایی دی‌سی محسوب می‌شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.