جک دورسی TBD ارائه دهنده جدید خدمات لایتنینگ بیت کوین C= را اعلام کرد

[ad_1] اپراتورهای گره لایتنینگ می توانند از امروز به زیرساخت جدید لایتنینگ TBD و Block متصل شوند. TBD، یک شرکت تابعه جک دورسی بلاک متمرکز بر بیت کوین، یک تجارت جدید شبکه لایتنینگ به نام c= را اعلام کرده است. به گفته مطبوعات، هدف این شرکت «ارائه زیرساخت‌هایی با استفاده از بیت‌کوین از خزانه Block

کد خبر : 327987
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
جک دورسی TBD ارائه دهنده جدید خدمات لایتنینگ بیت کوین C= را اعلام کرد

[ad_1]

اپراتورهای گره لایتنینگ می توانند از امروز به زیرساخت جدید لایتنینگ TBD و Block متصل شوند.

TBD، یک شرکت تابعه جک دورسی بلاک متمرکز بر بیت کوین، یک تجارت جدید شبکه لایتنینگ به نام c= را اعلام کرده است.

به گفته مطبوعات، هدف این شرکت «ارائه زیرساخت‌هایی با استفاده از بیت‌کوین از خزانه Block است تا شبکه لایتنینگ بیت‌کوین را برای توسعه‌دهندگان، کسب‌وکارها (مانند بازرگانانی که پرداخت‌های لایتنینگ را می‌پذیرند)، و مصرف‌کنندگان نهایی آن کسب‌وکارها قابل استفاده‌تر و قابل اعتمادتر کند». نسخه ارسال شده به مجله بیت کوین.

این نسخه توضیح می دهد که شبکه لایتنینگ همچنان در حال رشد است و تراکنش ها اغلب به دلیل کمبود نقدینگی با شکست مواجه می شوند. برای رفع این مشکل، “c= با استفاده از بیت کوینی که به شبکه متعهد می شود زیرساخت ایجاد می کند تا کسب و کارها و کیف پول ها بتوانند تراکنش های لایتنینگ خود را قابل اعتمادتر و قابل اعتمادتر کنند.”

«راه اندازی یک گره در شبکه لایتنینگ تماماً در مورد اتصالات است. c= به اپراتورهای گره – اعم از کیف پول بیت کوین، افراد یا سایر نهادهایی که می خواهند از شبکه لایتنینگ استفاده کنند – اتصالات ارزشمندی به لایتنینگ ارائه می دهد. از طریق LSP c=، هر کسب‌وکار یا فردی که یک گره لایتنینگ را اجرا می‌کند، می‌تواند با کمترین تلاش و سرمایه‌گذاری بدون تکیه بر یک واسطه برای نگهداری بیت‌کوین، کارآمدی کسب کند و تراکنش‌های خود را از طریق لایتنینگ انجام دهد.

برای اپراتورهای گره لایتنینگ، c= بیان می‌کند که نقدینگی را برای فعال کردن تراکنش‌ها و «همکاری با توسعه‌دهندگان برای ارائه مسیریابی و نقدینگی کارآمدتر برای اپراتورهای گره از طریق APIها و سرویس‌ها فراهم می‌کند».

در سال 2022، زمانی که Square به Block تغییر نام داد، مایک براک، رهبر TBD توضیح داد که چگونه “مأموریت TBD این است که پل قدیمی را به جدید متصل کند … ما در حال ساخت یک شرکت منبع باز جدید از ابتدا هستیم که بر پروتکل های باز و استانداردهای باز متمرکز است. شرکت کنندگان در اقتصاد می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.» از آن زمان، این شرکت خدمات وب غیرمتمرکز مبتنی بر بیت‌کوین را در ظرفیت‌های مختلف، از جمله شناسه‌های غیرمتمرکز (DID)، گره‌های وب غیرمتمرکز و موارد دیگر مورد بررسی قرار داده است.

با ورود جدید به پروتکل مقیاس‌پذیری لایه دوم بیت‌کوین، TBD اکنون حضور عمده‌ای در زیرساخت لایتنینگ خواهد داشت.

نیک اسلینی، سرپرست در c= می‌گوید: «شبکه لایتنینگ آینده تراکنش‌های بیت‌کوین است، اما هنوز جدید است و دریافت نقدینگی در جایی که برای ارسال و دریافت پرداخت‌هایتان نیاز دارید، دشوار است. او به مجله بیت کوین گفت: «ما هیجان زده هستیم که از بیت کوین موجود در خزانه خود برای رشد شبکه لایتنینگ و شرکتمان به روشی سودمند متقابل استفاده کنیم.

c= برای کسانی که به دنبال راه اندازی گره لایتنینگ و بهره مندی از زیرساخت های TBD و Block هستند، بلافاصله برای اتصال در دسترس خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.