جک دورسی #startsmall 5 میلیون دلار در طول 5 سال به آستانه غیرانتفاعی بیت کوین متعهد می شود

[ad_1] غیرانتفاعی توسعه بیت کوین، برینک، با تعهد 5 میلیون دلاری از سازمان #شروع کوچک جک دورسی، تقویت مالی قابل توجهی دریافت کرده است. این تعهد که مجموعاً 1 میلیون دلار در سال برای پنج سال آینده است، با هدف حمایت از تلاش های برینک در تأمین مالی توسعه دهندگان بیت کوین و تضمین پایداری

کد خبر : 360597
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
جک دورسی #startsmall 5 میلیون دلار در طول 5 سال به آستانه غیرانتفاعی بیت کوین متعهد می شود

[ad_1]


غیرانتفاعی توسعه بیت کوین، برینک، با تعهد 5 میلیون دلاری از سازمان #شروع کوچک جک دورسی، تقویت مالی قابل توجهی دریافت کرده است. این تعهد که مجموعاً 1 میلیون دلار در سال برای پنج سال آینده است، با هدف حمایت از تلاش های برینک در تأمین مالی توسعه دهندگان بیت کوین و تضمین پایداری درازمدت پایگاه کد اصلی بیت کوین است.

هدف برینک ارائه کمک و پشتیبانی به توسعه دهندگان بیت کوین و مجاور بیت کوین است. این سازمان کمک‌های مالی توسعه‌دهنده، برنامه‌های راهنمایی و فرصت‌های مالی را برای ترویج توسعه منبع باز برای بیت‌کوین و فناوری‌های مرتبط ارائه می‌دهد. برینک امیدوار است با پرورش مشارکت کنندگان جدید و عدم تمرکز توسعه پروتکل بیت کوین، شبکه بیت کوین و اکوسیستم توسعه دهندگان را تقویت کند.

مایک اشمیت با ابراز قدردانی از این تعهد سخاوتمندانه گفت: “برینک از این تعهد طولانی برای حمایت از تلاش های ما برای تامین مالی توسعه دهندگان بیت کوین بسیار سپاسگزار است. 1،000،000 دلار در سال برای هر یک از 5 سال آینده به این معنی است که ما می توانیم به توسعه بیت کوین به یک حرفه پایدار کمک کنیم. برای توسعه دهندگان با استعدادی که در حال ساخت، ایمن سازی، آزمایش و بررسی پایگاه کد بیت کوین Core هستند.”

پشتیبانی از #startsmall کمک قابل توجهی به ماموریت برینک در حمایت از توسعه بیت کوین و تقویت سیستم های غیرمتمرکز منبع باز خواهد کرد. این تزریق بودجه قابل توجه، برینک را قادر می‌سازد تا پشتیبانی مداوم از توسعه‌دهندگان بیت‌کوین ارائه کند و کار حیاتی آن‌ها را در حفظ و تقویت اکوسیستم بیت‌کوین تسهیل کند.

برینک فعالانه درگیر ایجاد یک محیط پایدار برای توسعه بیت کوین است. با بودجه اضافی، آنها می توانند استعدادهای بیشتری را جذب کنند، توسعه دهندگان را بیشتر آموزش دهند، و برنامه های کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه خود را گسترش دهند. این پشتوانه مالی نه تنها تعهد #startsmall را به ابتکارات منبع باز نشان می دهد، بلکه اهمیت رو به رشد بیت کوین و فناوری زیربنایی آن را نیز برجسته می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Brink و برنامه های آن، به وب سایت آنها در brink.dev مراجعه کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.