جک دورسی در رسانه‌های اجتماعی «تسخیر»، ضعف‌های اتریوم می‌نویسد. به‌علاوه جدیدترین‌ها در استخراج رمزنگاری – مروری بر هفته اخبار Bitcoin.com – اخبار هفتگی بیت‌کوین

جک دورسی، مدیر عامل سابق توییتر، درباره «نقاط شکست واحد» اتریوم و اینکه آیا یک مرد باید بتواند کل شبکه رسانه‌های اجتماعی را کنترل کند، فکر می‌کند، در حالی که اخبار Bitcoin.com جدیدترین اطلاعات در دنیای سکوهای استخراج ETH و BTC را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای تکمیل همه چیز، یک اقتصاددان پیش بینی

کد خبر : 197795
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
جک دورسی در رسانه‌های اجتماعی «تسخیر»، ضعف‌های اتریوم می‌نویسد.  به‌علاوه جدیدترین‌ها در استخراج رمزنگاری – مروری بر هفته اخبار Bitcoin.com – اخبار هفتگی بیت‌کوین


جک دورسی، مدیر عامل سابق توییتر، درباره «نقاط شکست واحد» اتریوم و اینکه آیا یک مرد باید بتواند کل شبکه رسانه‌های اجتماعی را کنترل کند، فکر می‌کند، در حالی که اخبار Bitcoin.com جدیدترین اطلاعات در دنیای سکوهای استخراج ETH و BTC را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای تکمیل همه چیز، یک اقتصاددان پیش بینی می کند که واکنش بانک مرکزی ایالات متحده به تورم بدی که مشاهده می شود می تواند در واقع برای قیمت ارزهای دیجیتال خوب باشد. در اینجا خلاصه شما از داغترین اخبار ارزهای دیجیتال این هفته است: مروری بر هفته اخبار Bitcoin.com.

جک دورسی ادعا می‌کند که اگر روی اتریوم می‌سازید، حداقل یک نقطه شکست دارید، اگر نه.

جک دورسی در مورد «نقاط شکست واحد» اتریوم

جک دورسی، کارآفرین اینترنتی و مدیر عامل سابق توییتر، ادعا می‌کند که اگر توسعه‌دهندگان روی اتریوم بسازند، «حداقل یک نقطه شکست دارند، اگر نه تعداد زیادی».

این بیانیه در پاسخ به تفسیر ویتالیک بوترین در مورد مدیریت توییتر ایلان ماسک بود.

ادامه مطلب

برترین دستگاه های استخراج اتریوم و بیت کوین امروز به سود خود ادامه می دهند

دستگاه های استخراج ETH و BTC برتر امروزی همچنان به سود خود ادامه می دهند

از آنجایی که ارزش اقتصاد کریپتو کمتر از 2 تریلیون دلار است، دستگاه‌های استخراج مدار مجتمع (ASIC) ویژه برنامه سود مناسبی به دست می‌آورند.

در حالی که ماینرهای ASIC هنوز هم می توانند اتریوم را استخراج کنند، یک دستگاه استخراج اتاش با 1.5 گیگا هش (GH/s) می تواند روزانه 51.58 دلار سود کسب کند.

ادامه مطلب

Microbt جدیدترین دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین را نشان می‌دهد – ماشین‌هایی که تا ۱۲۶ TH/S با طراحی تراشه ۵ نانومتری سفارشی تولید می‌کنند

Microbt جدیدترین دستگاه های استخراج بیت کوین را فاش می کند

پس از معرفی محصول Bitmain از دو دستگاه جدید استخراج بیت کوین مدار مجتمع ویژه برنامه (ASIC)، سازنده دستگاه های ماینینگ Microbt از راه اندازی دو ماینر جدید نیز خبر داد.

Microbt که در کنفرانس بیت کوین 22 در میامی فاش شد، سری جدید Whatsminer M50 این شرکت را به نمایش گذاشت که سرعت هش تا 126 تراهش در ثانیه (TH/s) را ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب

اقتصاددان پیش بینی می کند که واکنش فدرال رزرو به تورم، کریپتو را بالاتر می برد

اکونومیست: واکنش فدرال رزرو به تورم، کریپتو را بالاتر خواهد برد

محمد الاریان، مشاور ارشد اقتصادی آلیانز می گوید که واکنش فدرال رزرو به تورم باعث می شود قیمت ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین “بالاتر” شود.

وی خاطرنشان کرد: این همان چیزی است که زمانی به دست می آورید که مدت زیادی منتظر بمانید تا بفهمید تورم چیست و اقدامی انجام دهید.

ادامه مطلب

برچسب ها در این داستان

Allianz، ASIC، Dorsey، Elon Musk، ETH، فدرال رزرو، تورم، جک دورسی، Microbt، استخراج، محمد الاریان، توییتر

نظر شما در مورد داغ ترین داستان های این هفته از Bitcoin.com News چیست؟ حتما نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر شما برای هر چیزی است که به بیت کوین مربوط می شود. ما می توانیم به شما در خرید بیت کوین و انتخاب کیف پول بیت کوین کمک کنیم. همچنین می توانید آخرین اخبار را بخوانید یا در انجمن بیت کوین ما با جامعه تعامل داشته باشید. لطفاً به خاطر داشته باشید که این یک وب سایت تجاری است که کیف پول ها، صرافی ها و سایر شرکت های مرتبط با بیت کوین را فهرست می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، mundissima

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.