جورج از فدرال رزرو بارها خواستار مسیر ثابت و کندتر افزایش نرخ است

[ad_1] نویسنده لیندسی دانسمور (رویترز) – استر جورج، رئیس فدرال رزرو کانزاس سیتی، روز جمعه گفت: فدرال رزرو باید به آرامی و پیوسته نرخ بهره را افزایش دهد تا زمانی را برای اقدامات سیاستی خود در اقتصاد ایجاد کند و نوسانات بازار را به حداقل برساند. جورج در جریان رویدادی که توسط S&P Global Ratings

کد خبر : 267432
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
جورج از فدرال رزرو بارها خواستار مسیر ثابت و کندتر افزایش نرخ است

[ad_1]

نویسنده لیندسی دانسمور

(رویترز) – استر جورج، رئیس فدرال رزرو کانزاس سیتی، روز جمعه گفت: فدرال رزرو باید به آرامی و پیوسته نرخ بهره را افزایش دهد تا زمانی را برای اقدامات سیاستی خود در اقتصاد ایجاد کند و نوسانات بازار را به حداقل برساند.

جورج در جریان رویدادی که توسط S&P Global Ratings برگزار شد، گفت: «من در اردوگاه ثابت‌تر و آهسته‌تر بوده‌ام تا ببینم اثرات این تاخیر چگونه آشکار می‌شود. “اثر کامل بر اقتصاد واقعی احتمالاً هنوز در حال اجراست.”

او افزود که در حالی که از افزایش مداوم نرخ‌ها حمایت می‌کند، از جمله اینکه احتمالاً نرخ‌ها باید بالاتر بروند و بیشتر از آنچه قبلاً تصور می‌شد در اوج خود باقی بمانند، باید به روشی متعادل پیش رفت.

جورج افزود: «این حرکت‌های بزرگ در نرخ سیاست احتمالاً باعث افزایش عدم اطمینان در مورد اقدامات سیاست‌های آتی می‌شود… تا جایی که بتوانیم این عدم اطمینان سیاست را در زمان افزایش نوسانات بازار به حداقل برسانیم، فکر می‌کنم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است».

بانک مرکزی ایالات متحده نرخ های بهره را با سریع ترین سرعت از دهه 1980 افزایش داده است زیرا به دنبال کاهش تورم در بالاترین حد در 40 سال گذشته است و نرخ اصلی سیاستی آن از نزدیک به صفر در ماه مارس به محدوده هدف فعلی 3.00 تا 3.25 رسیده است. ٪.

انتظار می رود حداقل یک حرکت 75 واحد پایه دیگر در پایان جلسه سیاست گذاری بعدی فدرال رزرو در 1-2 نوامبر با انقباض بیشتر در خط لوله به دلیل کاهش تقاضا توسط سیاست گذاران در سراسر اقتصاد انجام شود.

تاکنون نشانه‌های مهم کمی وجود دارد که نشان می‌دهد سطح فعلی نرخ‌های بهره به اندازه کافی برای مهار نرخ تورم بیش از سه برابر هدف ۲ درصدی فدرال رزرو انجام می‌دهد.

نرخ تورم کلیدی داغتر از حد انتظار در روز پنجشنبه باعث شد تا سرمایه‌گذاران ترسناک بیشتر از آنچه که فدرال رزرو پیش‌بینی کرده بود، نرخ بهره را افزایش دهند، در میان نگرانی‌های فزاینده که تنها رکود اقتصادی عرضه و تقاضا را به تعادل بهتری می‌رساند.

(گزارش توسط لیندسی دانسمور؛ ویرایش توسط چیزو نومیاما)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.