جوایز فرماندار کل در بزرگداشت پرونده افراد – بیوگرافی دریافت کنندگان

[ad_1] مونیک (اوبری) فریز مونیک (اوبری) فریز پیشگامی است که رهبری و برتری خود را در پیشبرد برابری جنسیتی در کانادا نشان داده و زندگی خود را وقف دستیابی به برابری برای زنان و دختران کرده است. دهه‌ها حرفه مونیک اولین‌های بسیاری را شامل می‌شود. او اولین زن کانادایی بود که از دانشگاه اتاوا با

کد خبر : 170828
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
جوایز فرماندار کل در بزرگداشت پرونده افراد – بیوگرافی دریافت کنندگان

[ad_1]

مونیک (اوبری) فریز

مونیک (اوبری) فریز پیشگامی است که رهبری و برتری خود را در پیشبرد برابری جنسیتی در کانادا نشان داده و زندگی خود را وقف دستیابی به برابری برای زنان و دختران کرده است. دهه‌ها حرفه مونیک اولین‌های بسیاری را شامل می‌شود. او اولین زن کانادایی بود که از دانشگاه اتاوا با مدرک لیسانس علوم کاربردی در مهندسی فارغ التحصیل شد. او همچنین اولین دارنده کرسی مهندسی زنان North Telecom/NSERC* در دانشگاه نیوبرانزویک در فردریکتون بود که به یک برنامه کلیدی برای حمایت و پیشرفت زنان در مهندسی تبدیل شد. مونیک شش کتاب از جمله خاطرات خود را در سال 2019 در انتشارات دانشگاه اتاوا منتشر کرده است.

مونیک همیشه مشتاق بازپرداخت به جامعه بوده است. در طول دوران حرفه‌ای خود، او فعالانه از داشتن نقش‌های رهبری زنان در مشاغل مهندسی و علمی ترویج کرده است. او مقالات زیادی را منتشر کرده و صدها سخنرانی در این زمینه ارائه کرده است. علاوه بر این، او یکی از قهرمانان کلیدی مستندسازی و متعاقباً به اشتراک گذاشتن داستان‌های دستاوردهای زنان مهندس و دانشمندان و همچنین الگوسازی برای دختران بوده است.

مونیک جوایز و افتخارات متعددی را دریافت کرده است، از جمله عضویت او به عنوان عضو آکادمی مهندسی کانادا و عضویت در مهندسین کانادا، انتصاب او به عنوان افسر درجه کانادا، و چندین دکترای افتخاری. بسیاری از فداکاری مونیک برای برابری زنان و دختران سود برده اند.

*NSERC مخفف شورای تحقیقات علوم طبیعی و مهندسی کانادا است.

کیتلین سالوینو

کیتلین یک مدافع فمینیست متقاطع پرشور است که عمیقا متعهد به استفاده از قانون به عنوان ابزاری برای توانمندسازی است. در سال 2017، پس از مواجه شدن با موانع قابل توجهی برای اصلاح سیاست خشونت جنسی در دانشگاه کارلتون، کیتلین سند دوزبانه OurTurn: یک برنامه اقدام ملی، به رهبری دانش‌آموز برای پایان دادن به خشونت جنسی در دانشگاه را نوشت. این پلان اقدام به امضای بیش از 40 اتحادیه دانشجویی در 8 استان رسیده است که بیش از 600000 دانش آموز را نمایندگی می کنند. امروزه از آن به عنوان ابزاری برای حمایت از اصلاحات بازماندگان محور سیاست های خشونت جنسی دانشگاه در سراسر کشور استفاده می شود. او متعاقباً یکی از بنیانگذاران Students for Consent Culture Canada، اولین سازمان ملی خشونت جنسی تحت رهبری دانشجویان در دانشگاه بود. با رهبران دانش‌آموزی مردمی در سراسر کشور همکاری می‌کند تا از آنها در تلاش‌هایشان برای پایان دادن به خشونت جنسی در دانشگاه حمایت کند.

کیتلین مفتخر است که در بسیاری از «اول‌ها» در زمینه خشونت جنسی دانشگاه مشارکت داشته است، از جمله با تهیه پیش‌نویس اولین سیاست خشونت جنسی برای اتحادیه دانشجویی کانادا (انجمن دانشجویان دانشگاه مک‌گیل در سال 2018) و همکاری در نوشتن اولین آیین نامه رفتار برای یک سازمان بورسیه تحصیلی بزرگ (Rhodes Trust در سال 2020). در نتیجه تلاش‌های حمایتی‌اش، او از سال 2018 در شورای مشورتی فدرال در مورد خشونت مبتنی بر جنسیت حضور داشته و جوان‌ترین عضو آن است.

او علاوه بر کارش در زمینه خشونت جنسی در محوطه دانشگاه، از طریق تجربیات با آکسفام کانادا، صندوق آموزش حقوقی و اقدام در ساحل غربی، و موسسه حقوق بشر بوناورو، به طور فعال درگیر کارهای متقاطع فمینیستی و مرتبط با حقوق بشر بوده است.

کیتلین معتقد است که جنبش فمینیستی متقاطع تنها در صورتی می تواند پیشرفت کند که برای زنان و همچنین افراد غیر دودویی و دو روح که با معلولیت زندگی می کنند قابل دسترسی باشد. بر این اساس، او عمیقاً درگیر جامعه معلولان است. او به عنوان مشاور دسترسی برای چندین سازمان خیریه خدمت می کند و در حال حاضر در هیئت مدیره شبکه زنان ناتوان (DAWN) کانادا و همچنین سازمان بیماران بیماری های نادر او حضور دارد.

کیتلین لیسانس هنر را در حقوق فراملی و حقوق بشر در دانشگاه کارلتون و تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق را در دانشگاه آکسفورد، جایی که به عنوان محقق رودز تحصیل کرد (انتاریو، 2018) به پایان رساند. او امیدوار است که به دنبال اشتیاق خود برای تحقیقات فمینیستی متقابل و حمایت به عنوان یک وکیل باشد.

کارینا گابریل

کارینا گابریله (او) یک مدافع آموزش، یک فمینیست، و یک متخصص سیاست گذاری است که علاقه زیادی به پیشبرد برابری جنسیتی دارد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد آموزش در سیاست آموزشی از دانشگاه تورنتو و مدرک لیسانس هنر در مطالعات زنان و انگلیسی از دانشگاه وسترن است. کارینا در دوران تصدی خود به عنوان مدیر اجرایی منتخب اتحادیه دانشجویی وسترن، زنان وسترن را در خانه ایجاد کرد. این برنامه با همکاری اعضای پارلمان فدرال، یک برنامه آزمایشی برابری قاعدگی رایگان را در محوطه دانشگاه طراحی و اجرا کرد و از خشونت مبتنی بر جنسیت در محوطه دانشگاه حمایت کرد.

کارینا به‌طور حرفه‌ای روی شجاعت عمل، پروژه‌ای چند ساله برای رسیدگی و جلوگیری از خشونت‌های جنسیتی در دانشگاه‌های تحصیلات تکمیلی کار کرده است. او همچنین به عنوان مشاور تحقیقاتی و ارتباطات برای یکی از اعضای شورای شهر تورنتو کار کرده است. او در حال حاضر روی مسائل مربوط به سیاست فدرال با تمرکز بر برابری و تنوع کار می کند.

کارینا خارج از کارش به عنوان یک کارگردان جوان در Fora’s Girls On Boards خدمت کرد برنامه او در حال حاضر به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره در انجمن امین دانشجویان انتاریو (OSTA-AECO) و به عنوان عضو هیئت مدیره در People for Education فعالیت می کند.

بیلی گرینسپون

بیلی یک رهبر جامعه محور و مبتنی بر تأثیرات اجتماعی در بخش غیرانتفاعی است. برای بیش از یک دهه، بیلی در حال ایجاد ظرفیت و ایجاد ارتباط برای فعالان نوظهور برابری جنسیتی در سراسر جهان بوده است.

بیلی از سال 2017 در نقش‌های رهبری مترقی نظارت بر برنامه‌ریزی و حمایت در فورا – سابقاً G(irls)20- خدمت کرده است. او به عنوان مدیر برنامه‌ها و حمایت، سه هیئت را در اجلاس سران G20 در آرژانتین، ژاپن و عربستان سعودی رهبری کرد. او همچنین معمار برنامه های ملی دختران در هیئت مدیره و برنامه های سطح بعدی بود و شکاف مهمی در مطالعات جنسیتی را با پیشبرد تحقیقات اصلی و متقاطع در مورد رهبری زنان جوان و گنجاندن اقتصادی پر کرد. در سال 2020، او به عنوان مدیر عامل موقت خدمت کرد و با تیم رهبری برای چرخش و اطمینان از پایداری برنامه‌ریزی سازمان از طریق اختلالات ناشی از COVID-19 کار کرد.

بیلی از امکان الهام گرفته است. او راحت ترین کار را با ابهام برای توسعه فرآیندها، برنامه های اقدام و رویکردهای جدید دارد. او یک رویکرد متقاطع و برابر اول را برای کار خود به ارمغان می آورد – رویکردی که با درک عمیق از امور جاری، از رسانه های اجتماعی گرفته تا جنبش های اجتماعی پشتیبانی می شود.

کار او در تاماله، غنا آغاز شد، جایی که او از سازمان دهندگان جامعه در ایجاد یک شبکه منطقه ای از رهبران جوانان حمایت کرد. سپس او را به Impact Hub در کوالالامپور، مالزی هدایت کرد. او طبیعتاً فراگیر و مشارکتی است، و این ارزش‌ها زیربنای تمام کارهای او، از جمله نقش قبلی‌اش در مرکز سامارا برای دموکراسی و نقش‌های مشاوره در مؤسسه شهروندی کانادا، DemocracyXchange و Progress Toronto است.

به عنوان یک مربی، بیلی کارگاه ها و جلسات آموزشی مرتبط با جنسیت، حمایت و تجزیه و تحلیل مبتنی بر جنسیت (GBA Plus) را رهبری می کند. در سال 2019، او از آموزش 300 دانش آموز کانادایی در مورد برابری جنسیتی در اجلاس جوانان نخست وزیر لذت برد.

به عنوان یک مدافع، بیلی نماینده کانادا در گروه تعامل زنان G20 (W20) بوده است، به انجمن GBA+ که توسط زنان و برابری جنسیتی کانادا (WAGE) برگزار می‌شود، مشاوره داده و مذاکرات با گروه مشارکت جوانان G7 کانادا را تسهیل کرده است. او برای Toronto Star، National Newswatch و First Policy Response نوشته است و همچنین در رادیو CBC و پادکست های مختلف ظاهر شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.