جوامع ایمن و فراگیر – Canada.ca

[ad_1] پس زمینه به ویژه، دو سال گذشته موانع و آسیب‌پذیری‌های سیستمی را به ما یادآوری کرده است که سیاه‌پوستان و نژادپرست‌شده کانادا، بومیان، افراد دارای معلولیت، زنان، سالمندان و کانادایی‌های LGBTQ2 با آن‌ها مواجه هستند. بودجه 2022 اقدامات جدیدی را برای ترویج یک کانادا عادلانه تر و فراگیرتر و ایجاد جوامعی که در آن

کد خبر : 189775
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۳۶
جوامع ایمن و فراگیر – Canada.ca

[ad_1]

پس زمینه

7 آوریل 2022

برای نسل‌ها، تازه واردان از سرتاسر جهان به ساختن کانادایی کمک کرده‌اند که مانند امروز سرزنده و موفق باشد.

در کانادا، تنوع یک واقعیت است، اما گنجاندن یک انتخاب است – و هنوز کار باید انجام شود تا کانادا به کشوری واقعاً برابر برای همه تبدیل شود. به ویژه، دو سال گذشته موانع و آسیب‌پذیری‌های سیستمی را به ما یادآوری کرده است که سیاه‌پوستان و نژادپرست‌شده کانادا، بومیان، افراد دارای معلولیت، زنان، سالمندان و کانادایی‌های LGBTQ2 با آن‌ها مواجه هستند. بودجه 2022 اقدامات جدیدی را برای ترویج یک کانادا عادلانه تر و فراگیرتر و ایجاد جوامعی که در آن همه افراد برای موفقیت در آن قدرت دارند، معرفی می کند.

یک برنامه اقدام فدرال LGBTQ2

در حالی که کانادا از زمان قانونی شدن ازدواج همجنس گرایان در سال 2005 پیشرفت قابل توجهی داشته است، بسیاری از LGBTQ2 کانادایی ها هنوز بر اساس گرایش جنسی، هویت جنسیتی یا بیان جنسیتی خود با تبعیض مواجه هستند که منجر به نابرابری های بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی مداوم می شود. .





مبارزه با نژادپرستی، تبعیض و نفرت سیستمیک

نژادپرستی در کانادا جایی ندارد. جامعه و اقتصاد ما هر روز با تنوع فرهنگی، زبانی و قومی قابل توجه کانادا قوی تر می شود. در حالی که ما به عنوان یک کشور پیشرفت واقعی داشته‌ایم، نژادپرستی همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها یک تجربه روزمره است، که با افزایش شدید نژادپرستی ضد آسیایی، نژادپرستی ضد سیاه‌پوستان، نفرت ضد یهود و تعدادی از حملات وحشتناک اسلام‌هراسی نشان می‌دهد. در سالهای اخیر.



برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره کشته شدگان هولوکاست و مبارزه با تحریفات تاریخی و انکار هولوکاست:





حمایت از جوامع سیاه پوست کانادا

داده‌ها همچنان نشان می‌دهد که سیاه‌پوستان کانادایی با شغل پرمخاطره‌تر، و شیوع ناعادلانه خانواده‌های کم درآمد در نتیجه نژادپرستی ضد سیاه‌پوستان مواجه هستند که تأثیر مخربی بر رفاه اجتماعی-اقتصادی بسیاری از سیاه‌پوستان دارد. دولت فدرال متعهد است که به بستن نابرابری های سیستماتیکی که جوامع سیاه پوست کانادا با آن مواجه هستند، ادامه دهد.




همکاری با استان ها و مناطق برای پیشبرد برنامه اقدام ملی برای پایان دادن به خشونت مبتنی بر جنسیت

دولت متعهد به همکاری با استان ها و مناطق و همچنین سهامداران و شرکای بومی برای جلوگیری و رسیدگی به خشونت مبتنی بر جنسیت در کانادا است. با تکیه بر سرمایه‌گذاری‌های تا به امروز – از جمله بیش از 600 میلیون دلار در طول پنج سال که از طریق بودجه 2021 ارائه شده است – دولت اکنون در حال حرکت با استان‌ها و مناطق برای اطمینان از پاسخی هماهنگ و ملی به پایان دادن به خشونت مبتنی بر جنسیت در سراسر کانادا است.





حمایت از روزنامه نگاری محلی و متنوع

تنوع رسانه ها و اخبار در کانادا باید منعکس کننده تنوع کانادایی ها باشد. برای حمایت از داستان‌های متنوع و محلی در رسانه‌های خبری، بودجه 2022 پیشنهاد می‌کند که 15 میلیون دلار در سال‌های 2023-2024 به ترتیب زیر به Canadian Heritage ارائه شود:




برای حمایت بیشتر از روزنامه نگاری محلی و متنوع، بودجه 2022 همچنین پیشنهاد می کند:




حمایت از هنرهای نمایشی و بخش میراث کانادا

هنرهای نمایشی کانادا، از جمله بخش تئاتر در سطح جهانی ما، به دلیل تعطیلی و محدودیت ظرفیت در طول همه گیری همه گیر ویران شده است. در بودجه 2021، دولت بیش از 500 میلیون دلار برای حمایت از بازگشایی و بازیابی بخش‌های هنر، فرهنگ، میراث و ورزش کانادا سرمایه‌گذاری کرد. 2021 به روز رسانی اقتصادی و مالی 62.3 میلیون دلار دیگر به عنوان حمایت مستقیم از هنرمندان نمایشی و کارگران پشت صحنه که از نظر مالی تحت تأثیر این بیماری همه گیر هستند، اعلام کرد..





حمایت از بخش آموزش هنر فراگیرتر

صندوق آموزش هنرهای کانادا با حمایت از آموزش هنرمندان با پتانسیل بالا به ساختن نسل بعدی خالقان و رهبران فرهنگی کانادایی کمک می کند و بودجه 2022 حمایت بیشتری را برای سازمان های آموزش هنرهای بومی و نژادپرستانه ارائه می کند تا مشارکت، ترویج و نمایندگی را افزایش دهند. جوامعی که از لحاظ تاریخی تحت حمایت قرار گرفته اند.




استراتژی اشتغال برای افراد دارای معلولیت

افراد دارای معلولیت باید به طور کامل در بهبود اقتصادی کانادا گنجانده شوند، و علیرغم آمادگی و تمایل به کار، نرخ اشتغال آنها بسیار کمتر از کانادایی های بدون معلولیت است – 59 درصد در مقابل 80 درصد، بر اساس نظرسنجی کانادایی در مورد معلولیت در سال 2017. .




ایجاد یک سیستم ورزشی ایمن تر

ورزشکاران کانادایی با عملکرد بالا باید در محیطی عاری از سوء استفاده، آزار و تبعیض احساس امنیت کنند. با این حال، بسیاری از ورزشکاران کانادایی شواهدی از محیط های ناامن در ورزش های رقابتی ارائه کرده اند.





حمایت از المپیک ویژه کانادا

المپیک ویژه یک جنبش جهانی است که برنامه‌ها و فرصت‌های رقابتی را برای غنی‌سازی زندگی میلیون‌ها انسان دارای ناتوانی ذهنی در سراسر جهان از طریق ورزش – از جمله در جوامع سراسر کانادا – فراهم می‌کند.




[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.