جهش 270 درصدی نرخ مبادله USD TRX در FTX پس از معامله کارگزاران صرافی با Tron – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] روز پنجشنبه، تقریباً در ساعت 12:48 بعد از ظهر (ET)، صرافی جنگنده FTX فاش کرد که یک تسهیلات ویژه با Tron ایجاد کرده است. این معامله به دارندگان سکه‌های مبتنی بر Tron اجازه می‌دهد تا توکن‌ها را با نسبت 1:1 به کیف پول‌های خارجی بردارند. در حالی که سایت‌های تجمیع بازار سکه می‌گویند ترون

کد خبر : 279191
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
جهش 270 درصدی نرخ مبادله USD TRX در FTX پس از معامله کارگزاران صرافی با Tron – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

روز پنجشنبه، تقریباً در ساعت 12:48 بعد از ظهر (ET)، صرافی جنگنده FTX فاش کرد که یک تسهیلات ویژه با Tron ایجاد کرده است. این معامله به دارندگان سکه‌های مبتنی بر Tron اجازه می‌دهد تا توکن‌ها را با نسبت 1:1 به کیف پول‌های خارجی بردارند. در حالی که سایت‌های تجمیع بازار سکه می‌گویند ترون در روز پنجشنبه به بالاترین میزان 0.06 دلار در هر توکن دست یافت، ترون در برابر دلار آمریکا در FTX به بالاترین رقم 2.49 دلار در هر سکه رسید.

بالن های نرخ ارز ترون در FTX پس از ایجاد تسهیلات ویژه

صرافی مشکل دار رمزنگاری FTX از زمانی که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال بایننس توضیح داد که تمام توکن های ftx (FTT) خود را تخلیه می کند، مرکز بسیاری از سردرگمی ها و گمانه زنی ها بوده است. چهار روز بعد، FTX International عملاً برداشت ها را متوقف کرده است و جامعه مشکوک است که صرافی ورشکسته است.

با این حال، در 10 نوامبر 2022، جاستین سان، بنیانگذار ترون گفت تیم او شبانه روز برای کمک به کاهش وضعیت FTX کار می کرد. خورشید نیز متذکر شد که او در حال انجام اقداماتی برای کمک به FTX است. بنیانگذار ترون اظهار داشت:

این تنها گام اولیه ای است که به سمت راه حلی جامع برداشته شده است که برای احیا و بازگشت به حالت عادی برای همه کاربران FTX ساخته شده است. من از کار مشترک بین آنها بسیار قدردانی می کنم [FTX] تیم ها

سپس در ساعت 12:48 بعدازظهر (ET) روز پنجشنبه، FTX در توییتی اعلام کرد که معامله ای را با Tron انجام داده و کاربران مجاز خواهند بود توکن های مبتنی بر Tron را پس بگیرند.

صرافی گفت: «خوشحالیم اعلام کنیم که با Tron به توافق رسیده‌ایم تا یک تسهیلات ویژه ایجاد کنیم تا دارندگان TRX، BTT، JST، SUN و HT بتوانند دارایی‌های خود را از FTX 1:1 به کیف پول‌های خارجی مبادله کنند. توضیح داد.

جهش نرخ مبادله دلار Tron در FTX 285٪ پس از معامله با واسطه مبادله با Tron
نمودار 30 دقیقه ای TRX/USDT از طریق FTX در 10 نوامبر 2022، ساعت 8:08 بعد از ظهر (ET). TRX در حال حاضر بسته به جفت معامله با 0.258 USDT یا 0.288 دلار اسمی در هر واحد مبادله می کند. در زمان نوشتن، نرخ واقعی مبادله ترون 0.057 دلار در هر واحد در هر صرافی دیگر است.

معامله با Tron همچنین در ftx.com ذکر شده است و وب سایت خاطرنشان می کند که مشتریان جدید را وارد نمی کند و برداشت ها در حال حاضر متوقف شده است. کاربران هنوز در FTX معامله می‌کنند و توکن‌های TRX، BTT، JST، SUN و HT شاهد اقدامات زیادی هستند.

بر اساس موتور معاملاتی پورتال وب، Tron (TRX) به 2.49 دلار در هر توکن در صرافی رسید. در زمان نگارش این مقاله، در ساعت 20:00 (ET) روز پنجشنبه، TRX با قیمت 0.288 دلار به ازای هر واحد در FTX مبادله می‌کند.

در حالی که توکن های مبتنی بر Tron ممکن است وسیله ای برای برداشت برای کاربران FTX باشند، این معامله برای افرادی که سکه های دیگر را برای خروج با ترون (TRX) مبادله می کنند چندان شیرین نیست. به عنوان مثال، 0.288 دلار به ازای هر واحد 80.20 درصد بالاتر از نرخ تبادل جهانی TRX فعلی 0.057 دلار در هر واحد است.

هر چه TRX در FTX بالاتر رود، ضرر و زیان برای کسانی که به این روش تلاش می کنند از چنگال FTX فرار کنند، بدتر می شود. توکن SUN مبتنی بر Tron نیز در FTX 168.87 درصد افزایش یافته است و سکه JST در 24 ساعت در بورس جهش خیره کننده 1346.57 درصدی داشته است.

برچسب ها در این داستان

0.057 دلار به ازای هر واحد، 2.49 دلار، 270 درصد، قیمت بالن، BTT، اختلاف، مبادله، نرخ ارز، ftx، تبادل FTX، توییت FTX، HT، JST، جاستین سان، خورشید، ارزش تورم، طلوع توکن، ترون، بنیانگذار ترون، trx ، نرخ ارز TRX

نظر شما در مورد افزایش ارزش توکن های Tron در صرافی مشکل دار FTX چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.