جهش یوان با قول پکن برای تقویت اقتصاد. زیان یورو و پوند توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های یورو در این تصویر دیده می شوند که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/ توسط Rae Wee و Alun John سنگاپور/لندن (رویترز) – پس از آن که رهبران ارشد این کشور متعهد شدند حمایت های سیاسی از اقتصاد ضعیف را افزایش دهند، تقویت شد، در

کد خبر : 379340
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
جهش یوان با قول پکن برای تقویت اقتصاد.  زیان یورو و پوند توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های یورو در این تصویر دیده می شوند که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر/

توسط Rae Wee و Alun John

سنگاپور/لندن (رویترز) – پس از آن که رهبران ارشد این کشور متعهد شدند حمایت های سیاسی از اقتصاد ضعیف را افزایش دهند، تقویت شد، در حالی که یورو و استرلینگ پس از چند روز کاهش در حالی که سرمایه گذاران منتظر نشست های بزرگ بانک مرکزی بودند، ثابت ماندند.

با تشویق سرمایه‌گذاران در جلسه دفتر سیاسی که از نزدیک تماشا می‌شد، یوان در هر دو بازار خشکی و فراساحلی بیش از 0.5 درصد افزایش یافت، اگرچه بسیاری هنوز به دنبال جزئیات خاص در مورد اقدامات محرک بیشتر بودند.

یوان مبادله شده فراساحلی آخرین بار 7.1444 در هر دلار و در بازار خشکی 7.1454 در هر دلار بود. سهام چینی، به ویژه اسامی املاک، نیز افزایش یافت. [.SS]

تامی ژی، رئیس تحقیقات چین بزرگ در OCBC گفت: «به طور کلی، طیف وسیعی از موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت فراتر از آن چیزی است که بازارها پیش بینی کرده بودند.

در حالی که گستردگی موضوعات مورد قدردانی قرار گرفت، اجرا و عمق این سیاست ها آزمون واقعی خواهد بود.»

منابع به رویترز گفتند، همچنین بانک های دولتی بزرگ چین که روز سه شنبه دلار آمریکا را برای خرید یوان در بازارهای نقدی خشکی و فراساحلی فروختند، یوان را تقویت کردند.

احساسات مثبت چین باعث افزایش دلار استرالیا شد که اغلب به عنوان جایگزینی برای یوان استفاده می شود، که با 0.4 درصد افزایش به 0.6767 دلار رسید. [AUD/]

در اروپا، پوند 0.22 درصد افزایش یافت و به 1.2854 دلار رسید، اولین روز رشد آن پس از هفت جلسه متوالی زیان، طولانی‌ترین روند آن از مارس 2020. [GBP/]

پس از یک نظرسنجی در روز دوشنبه که نشان داد فعالیت تجاری منطقه یورو در ژوئیه بسیار بیشتر از حد انتظار کاهش یافته است، یورو پس از سقوط به کمترین میزان در دو هفته اخیر یعنی 1.1059 دلار در اوایل جلسه، 0.12 درصد افزایش یافت و به 1.1076 دلار رسید.

این امر باعث شد تا معامله گران انتظارات افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی اروپا را در اواخر سال کاهش دهند. هر چیزی غیر از افزایش 25 واحدی در جلسه روز پنجشنبه، شگفتی بزرگی خواهد بود.

فدرال رزرو نیز در این هفته تشکیل جلسه می دهد و انتظار می رود نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه افزایش دهد و اکثریت اقتصاددانان در نظرسنجی رویترز انتظار دارند که این آخرین افزایش چرخه انقباضی فعلی بانک مرکزی باشد.

گیلرمو فلیسس، استراتژیست سرمایه گذاری جهانی در PGIM Fixed Incom گفت: «در حالی که نشست فدرال رزرو (در ماه ژوئیه) احتمالاً از نظر تصمیم گیری در مورد نرخ های بهره بحث برانگیز نیست، بیانیه فدرال رزرو و کنفرانس مطبوعاتی برای بازارها بسیار مرتبط خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز مبنی بر اینکه بانک ژاپن (BOJ) تمایل دارد سیاست کنترل بازده خود را در نشست سیاستی این هفته بدون تغییر حفظ کند، در آسیا، ین در 141.30 در هر دلار تحت فشار باقی ماند و در تلاش برای جبران ضررهای سنگین روز جمعه بود.

آنیدا میترا، رئیس استراتژی سرمایه گذاری و کلان آسیا در مدیریت سرمایه گذاری BNY Mellon (NYSE:) گفت: «فرماندار اوئدا (BOJ) کارت های خود را نزدیک سینه خود نگه داشته است، به نظر می رسد که با افزایش اخیر قیمت های ژاپن و به ویژه دستمزد کارگران متقاعد نشده است، و او نکاتی را در مورد تغییر قریب الوقوع YCC ارائه کرده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.