جهش فروش NFT این هفته 26 درصد بیشتر از هفته قبل، Bored Ape #6,588 به قیمت 1.17 میلیون دلار به فروش می رسد – بازارها و قیمت ها Bitcoin News

فروش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در این هفته 26.76 درصد افزایش یافت، زیرا آمار فروش NFT نشان می دهد که 180.43 میلیون دلار معاملات NFT در این هفته در مقایسه با 142.33 میلیون دلار هفته گذشته ثبت شده است. در حالی که NFT های مبتنی بر اتریوم با 79.2 میلیون دلار سهم بزرگی از

کد خبر : 251052
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
جهش فروش NFT این هفته 26 درصد بیشتر از هفته قبل، Bored Ape #6,588 به قیمت 1.17 میلیون دلار به فروش می رسد – بازارها و قیمت ها Bitcoin News


فروش توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در این هفته 26.76 درصد افزایش یافت، زیرا آمار فروش NFT نشان می دهد که 180.43 میلیون دلار معاملات NFT در این هفته در مقایسه با 142.33 میلیون دلار هفته گذشته ثبت شده است. در حالی که NFT های مبتنی بر اتریوم با 79.2 میلیون دلار سهم بزرگی از حجم این هفته را به خود اختصاص دادند، فروش NFT مبتنی بر اتریوم طی هفت روز گذشته 23.65 درصد کاهش یافته است.

حجم فروش NFT نسبت به هفته گذشته 26 درصد افزایش یافته است

بر اساس معیارهای جمع آوری شده توسط cryptoslam.io، فروش NFT در این هفته بیش از 26 درصد بیشتر از هفته قبل است. 17 شبکه مختلف بلاک چین پس از ثبت 142.33 میلیون دلار در هفته گذشته، بیش از 180 میلیون دلار فروش NFT به دست آوردند. برترین مجموعه این هفته Uniswap V3 NFTV1 Polygon با 68.65 میلیون دلار فروش بود. پس از مجموعه برتر هفته، مجموعه NFT Bored Ape Yacht Club (BAYC) با 7.58 میلیون دلار فروش در این هفته قرار گرفت.

Immutaswap.io، Digidaigaku و Sorare با 5.9 میلیون دلار تا 7.35 میلیون دلار دو مجموعه برتر از نظر فروش را دنبال کردند. اتریوم (ETH) با 79.29 میلیون دلار بیشترین فروش NFT را به ثبت رساند و پس از آن Polygon با فروش 69.46 دلاری NFT قرار گرفت. پس از اتریوم و Polygon، Solana، Immutable X و Smart Chain بایننس قرار گرفتند. Flow این هفته با فروش 2.02 میلیون دلاری در رتبه ششم قرار گرفت که 54.19 درصد کمتر از هفته قبل بود.

در هفته گذشته، فروش NFT مبتنی بر Polygon (MATIC) بیش از 620٪ افزایش یافت. فروش NFT مبتنی بر Solana 46.99 درصد بیشتر از هفته گذشته جهش کرد و فروش NFT مبتنی بر Arbitrum 142.19 درصد افزایش یافت. در حالی که فروش NFT مبتنی بر ETH در این هفته غالب بود، فروش NFT بلاک چین در این هفته بیش از 23 درصد نسبت به هفته قبل کاهش یافت.

پنج فروش برتر این هفته شامل سه Bored Apes، یک NFTiff و یک Cryptopunk NFT است. Bored Ape Yacht Club #6588 گرانترین فروش NFT این هفته بود زیرا چهار روز پیش به قیمت 769.9 اتر یا 1.17 میلیون دلار فروخته شد. Bored Ape Yacht Club #441 به قیمت 350000 DAI شش روز پیش و NFTiff #212 به قیمت 175 ETH یا 271 هزار دلار فروخته شد.

Bored Ape Yacht Club (BAYC) با 69.95 ETH گران ترین قیمت کف امروز را دارد و پس از آن کف Cryptopunks با 65 ETH قرار دارد. Castaways – Raft سومین طبقه بزرگ NFT در یکشنبه، 4 سپتامبر در 17 اتر است و ارزش کف Pegz 14.69 ETH است. در نهایت، Mutant Ape Yacht Club با 12.75 ETH پنجمین طبقه گران قیمت را در اختیار دارد.

برچسب ها در این داستان

فروش 7 روزه NFT، BAYC، bnb، Bored Ape #6588، Bored Ape Yacht Club، cryptopunks، cryptoslam.io، Ethereum، Floor Values، nft، مجموعه NFT، مجموعه های NFT، مقادیر کف NFT، فروش NFT، حجم فروش NFT، فروش هفتگی NFT، NFT، توکن غیر قابل تعویض، Opensea، فروش، حجم فروش

نظر شما در مورد افزایش 26 درصدی فروش NFT این هفته نسبت به فروش هفته گذشته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.