جهش دلار در حالی که اقتصاد ایالات متحده سیگنال های متفاوتی را ارسال می کند. اسکناس پوند توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری آمریکا در این تصویر که در 7 فوریه 2011 در سئول گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/لی جائه وون/عکس فایل نوشته هری رابرتسون و تام وستبروک لندن/سنگاپور (رویترز) – در حالی که سرمایه گذاران داده های اقتصادی آمریکا را هضم کردند، دلار روز پنجشنبه افزایش

کد خبر : 282054
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
جهش دلار در حالی که اقتصاد ایالات متحده سیگنال های متفاوتی را ارسال می کند.  اسکناس پوند توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری آمریکا در این تصویر که در 7 فوریه 2011 در سئول گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/لی جائه وون/عکس فایل

نوشته هری رابرتسون و تام وستبروک

لندن/سنگاپور (رویترز) – در حالی که سرمایه گذاران داده های اقتصادی آمریکا را هضم کردند، دلار روز پنجشنبه افزایش یافت، در حالی که پوند انگلیس در آستانه به روز رسانی بودجه دولت تغییر جهت داد و سقوط کرد.

دلار آمریکا در هفته‌های اخیر سقوط کرده است زیرا داده‌های تورم و نظرات مقامات فدرال رزرو نشان می‌دهد که بانک مرکزی به زودی می‌تواند سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد.

با این حال، پس از آنکه داده‌های خرده‌فروشی آمریکا در ماه اکتبر، که روز چهارشنبه منتشر شد، قوی‌تر از حد انتظار بود، دلار در روز پنجشنبه افزایش یافت.

یورو در ساعت 1045 به وقت گرینویچ با 0.33 درصد کاهش در برابر دلار به 1.036 دلار رسید، پس از رسیدن به بالاترین سطح خود از ژوئیه در 1.048 دلار در روز سه شنبه.

شاخص که ارز را در برابر شش همتای اصلی اندازه گیری می کند، 0.32 درصد افزایش یافت و به 106.62 رسید. این شاخص از زمانی که در سپتامبر به بالاترین حد خود در 20 سال گذشته رسیده بود، بیش از 6 درصد کاهش یافته است، اگرچه در روز پنجشنبه 11 درصد بالاتر برای سال باقی مانده است.

کیم موندی، استراتژیست ارزی Commonwealth Bank of Australia (OTC:) گفت: “بازارها برای فدرال رزرو موقعیتی را برای چرخش (اما) داده های خرده فروشی ایالات متحده به شدت به چالش می کشد.

سیمون هاروی، تحلیلگر ارشد FX در مونکس اروپا، گفت: دلار در حال تثبیت است زیرا سرمایه گذاران سعی می کنند جهت اقتصاد ایالات متحده را تعیین کنند.

“داده های مثبت مصرف نشان می دهد که ما یک فرود سخت (برای اقتصاد) نداریم. او گفت.

هاروی گفت زمانی که جرمی هانت، وزیر دارایی، برنامه های بودجه دولت را در اواخر روز پنجشنبه اعلام کرد، بزرگترین اقدام قیمت می تواند در پوند انگلیس باشد. انتظار می‌رود که او با وجود رکود اقتصادی در تلاش برای تقویت شهرت بریتانیا با بازارها و کاهش تورم، مالیات‌ها را افزایش دهد و هزینه‌ها را کاهش دهد.

استرلینگ پس از افزایش در اوایل جلسه، با 0.35 درصد کاهش در برابر دلار به 1.187 دلار رسید. در برابر یورو تقریبا ثابت بود.

معامله گران همچنین سخنرانی های بسیاری از مقامات فدرال رزرو را در روز پنجشنبه برای نکاتی در مورد افزایش نرخ بهره بررسی خواهند کرد. رافائل بوستیچ، لورتا مستر و نیل کشکاری، روسای فدرال رزرو منطقه ای، همگی قرار است سخنرانی کنند.

اظهارات نادرست مقامات فدرال رزرو یک شبه بر تردیدها در مورد تغییر سیاست افزود، به طوری که مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو – تا همین اواخر یکی از بدخواه ترین مقامات بود – گفت که مکث از روی میز خارج شد.

پس از افت در اوایل جلسه، ارزش دلار در برابر ین ژاپن 0.15 درصد افزایش یافت و به 139.75 رسید. در روز پنجشنبه هفته گذشته زمانی که داده های تورم مصرف کننده آمریکا در ماه اکتبر کمتر از حد انتظار بود، 3.7 درصد سقوط کرد.

0.75٪ کاهش یافت و به 7.154 در هر دلار رسید زیرا موارد جدید کووید باعث نگرانی مقامات شد که ممکن است دستور قرنطینه بیشتر بدهند.

دلار با 0.87 درصد کاهش به 0.668 دلار رسید، در حالی که 0.63 درصد کاهش یافت و به 0.611 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.