جهت دلار آمریکا به چشم انداز سیاست فدرال رزرو، داده های بازار کار ایالات متحده بستگی دارد

[ad_1] پیش بینی دلار آمریکا: دلار آمریکا هفته را تا حدی ضعیف‌تر به پایان می‌رساند و به دلیل تمایلات ریسک‌پذیری پایین‌تر می‌آید درآمد شرکت‌ها از فناوری‌های با ارزش بالا جرقه‌ای افزایش می‌دهد وال استریت هفته آینده توجه به فدرال رزرو معطوف خواهد شد سیاست های پولی تصمیم و گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی از آوریل

کد خبر : 353145
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
جهت دلار آمریکا به چشم انداز سیاست فدرال رزرو، داده های بازار کار ایالات متحده بستگی دارد

[ad_1]

پیش بینی دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا هفته را تا حدی ضعیف‌تر به پایان می‌رساند و به دلیل تمایلات ریسک‌پذیری پایین‌تر می‌آید
  • درآمد شرکت‌ها از فناوری‌های با ارزش بالا جرقه‌ای افزایش می‌دهد وال استریت
  • هفته آینده توجه به فدرال رزرو معطوف خواهد شد سیاست های پولی تصمیم و گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی از آوریل

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: موج طلا در آستانه هفته کلان داده، بانک مرکزی و جابز گزارش دادند که به نشانه های بازار توجه دارند

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه گیری شد، در هفته گذشته اندکی عقب نشینی کرد و حدود 0.10 درصد کاهش یافت و به 101.68 رسید، که تحت تأثیر احساسات مثبت قرار گرفت، زیرا بازارهای سهام دوباره رونق گرفتند و سهام های فناوری قدرت را در وال استریت به دنبال درآمدهای قوی بالا بردند. از مهاجمان سنگینی مانند Microsoft و Meta Platforms.

هفته آینده رویدادهایی با تأثیرگذاری بالا را به همراه خواهد داشت که می‌تواند سوگیری نزولی دلار آمریکا را تقویت کند، بنابراین مهم است که تقویم اقتصادی ایالات متحده را به دقت دنبال کنید تا تصمیمات تجاری آگاهانه‌تری اتخاذ کنید. با این حال، دو چیز وجود دارد که ارزش توجه به آن را دارد: تصمیم سیاست پولی فدرال رزرو در روز چهارشنبه و بررسی حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه.

با تمرکز بر بانک مرکزی ایالات متحده، انتظار می رود سیاست گذاران به عنوان بخشی از تلاش های مستمر خود برای بازگرداندن تورم به هدف 2.0 درصد، نرخ بهره را 25 واحد پایه به 5.00 تا 5.25 درصد افزایش دهند. با توجه به اینکه این تصمیم در حال حاضر تخفیف داده شده است، توجه بازار در درجه اول به راهنمایی برای افق پیش بینی معطوف خواهد شد.

ماه گذشته، FOMC اشاره کرد که پس از آشفتگی در بخش بانکی ایالات متحده، خطرات اقتصاد را افزایش داد و احتمال رکود اقتصادی را افزایش داد، کمپین فشرده سازی آن به پایان می رسد، بنابراین معامله گران باید مراقب نظرات خود در مورد چشم انداز باشند.

رویدادهای اقتصادی کلیدی آتی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

توصیه شده توسط دیگو کولمن

ویژگی های معامله گران موفق

اگر فدرال رزرو به طور رسمی دکمه مکث را بزند، دلار آمریکا احتمالاً تضعیف می شود، زیرا معامله گران تلاش می کنند تا اقدامات بعدی را که در این مورد کاهش نرخ خواهد بود، انجام دهند. با توجه به اینکه سایر بانک‌های مرکزی کلیدی مانند بانک مرکزی اروپا همچنان شاهد افزایش هزینه‌های استقراض در سال جاری هستند، انتظار می‌رود که واگرایی سیاست‌های پولی در برابر دلار آمریکا نقش داشته باشد.

در روز جمعه، گزارش اشتغال ایالات متحده کانون اصلی وال استریت خواهد بود. داده‌های ماه مارس، که نشان می‌دهد اقتصاد ۲۳۶۰۰۰ کارگر اضافه کرده است، احتمالاً با درک نکردن تأثیر کامل بحران بخش بانکی ایالات متحده، قدرت را بیش از حد اعلام کرده است، اما گزارش آوریل باید این عدم دقت را با انعکاس بهتر این تحولات اصلاح کند.

به همین دلیل، نتایج NFP می‌تواند ناامیدکننده باشد و تخمین‌هایی مبنی بر افزایش 178000 شغل را از دست بدهد. از نظر سناریوهای احتمالی، اعداد ملایم برای دلار آمریکا نزولی خواهند بود، زیرا باعث افزایش قیمت‌گذاری مجدد چشم‌انداز سیاست فدرال رزرو می‌شوند.

از سوی دیگر، یک گزارش هولناک می‌تواند برای دلار آمریکا مثبت باشد، حداقل در کوتاه‌مدت تا آنجا که فریاد «رکود» می‌زند، که جرقه‌های ریسک‌گریزی را برانگیزد. به طور کلی، دلار آمریکا در دوره‌های آشفتگی بازار به دلیل ویژگی‌های امن آن سود می‌برد.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

مبانی تجارت برک آوت

تحلیل فنی دلار آمریکا (DXY).

دلار آمریکا در هفته‌های اخیر فاقد اعتقاد جهت‌دار بوده است، زیرا گاوها و خرس‌ها به مبارزه برای کنترل بازار ادامه می‌دهند. تا زمانی که این فاصله باقی بماند، تثبیت قیمت ادامه خواهد داشت.

با این حال، اگر شاخص DXY بتواند محدوده معاملاتی فعلی را که به مدت تقریباً دو هفته در آن گیر کرده است بشکند، نوسانات ممکن است افزایش یابد، با شکست صعودی (102.20) که زمینه را برای صعود به سمت مقاومت خط روند در 102.80 و یک شکست نزولی فراهم می کند. (100.80) منطقه 99.40 را آشکار می کند.

نمودار شاخص دلار آمریکا (DXY).

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار شاخص دلار آمریکا (DXY) با استفاده از TradingView تهیه شد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.