جهانبخش: ملی‌پوشان لیاقت دارند بعد از چند سال کنار هم بودن نتایج خوبی بگیرند

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین امشب تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در دور اول بازی‌های مقدماتی جام جهانی هستیم، اما همه می‌دانند چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد، چون در دوره قبل خودمان کار را سخت کرده بودیم. بازیکنان این بار آماده هستند تا قدم اول را خوب برداریم و با

کد خبر : 430067
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
جهانبخش: ملی‌پوشان لیاقت دارند بعد از چند سال کنار هم بودن نتایج خوبی بگیرند

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین امشب تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در دور اول بازی‌های مقدماتی جام جهانی هستیم، اما همه می‌دانند چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد، چون در دوره قبل خودمان کار را سخت کرده بودیم. بازیکنان این بار آماده هستند تا قدم اول را خوب برداریم و با شرایط خوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی را شروع کنیم. این مسابقات می‌تواند آماده‌سازی خوبی برای جام ملت‌های آسیا باشد تا آن چیزی را که امیر قلعه‌نویی و کادر فنی تیم ملی می‌خواهند، اجرا کنیم و با آمادگی کامل به بازی‌های جام ملت‌های آسیا برویم.

وی در مورد اینکه چقدر فضای تخریبی در تیم ملی می‌تواند کادر فنی و بازیکنان را دلسرد کند، تصریح کرد: اعتقاد دارم شرایطی که برای تیم ملی وجود دارد برای کل فوتبال کشور است. بازیکنان از نظر شخصیتی و توان فنی فوق‌العاده هستند و سال‌هاست همدیگر را می‌شناسند. قطعاً این انتظار و خواهش را از اهالی رسانه دارم که می‌توانند تأثیرگذار باشند و از تیم ملی حمایت کنند. از مردم می‌خواهم از این بازیکنان حمایت کنند، چون لیاقت دارند پس از سال‌ها کنار هم حضور داشتن نتایج خوبی بگیرند.

وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: می‌دانیم فوتبال چقدر در زندگی مردم تأثیر می‌گذارد. قسمتی به تلاش ما بازیکنان بازمی‌گردد و قسمت دیگر به کسانی است که انتقاد یا نظرات شخصی دارند. ما انتظار داریم حمایت‌مان کنند. رفتن به فینال جام ملت‌های آسیا و قهرمانی برای تمام فوتبال ایران است. تا جایی که فوتبال ایران را دنبال کردم، متأسفانه شرایط خیلی به لحاظ برخورد و نگاه‌هایی که وجود دارد، مناسب نبوده است. اتفاقاتی که در باشگاه‌های‌مان نیز می‌افتد جالب نیست. بهترین‌های فوتبال در تیم ملی جمع شده‌اند، امیدوارم این ۴۰، ۵۰ روز همه کنار هم باشیم.

جهانبخش در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان کشور فکر جدیدی راجع به تیم‌های سازنده قدیمی مثل پاس، شاهین، برق شیراز، شاهین بوشهر، دارایی، هما و … داشته باشند، چون این باشگاه‌ها بازیکن‌سازی می‌کردند. وقتی اینجا (ورزشگاه پاس قوامین) آمدم بغضم گرفت، چون تیمی مثل پاس که قهرمان آسیا شد الان معلوم نیست کجاست. به‌عنوان عضو کوچک فوتبال خواهش می‌کنم دنبال احیای باشگاه پاس، هما و … باشند. حیف است این تیم‌ها در عرصه فوتبال حضور ندارند.

۲۵۱۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.