جهانبخش: مسیر خوبی در جام ملت‌ها داریم/ نگران مصدومیتم هستم

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش پس از پیروزی ۴ گله ایران مقابل هنگ‌کنگ گفت: در این مدت، اردو به اردو بهتر شدیم و به لحاظ هماهنگی و نتایج خیلی شرایط خوبی داشتیم. بازی‌های گذشته ما بیشتر دوستانه بود و امروز یک بازی رسمی انجام دادیم و کادرفنی و قلعه‌نویی اصرار داشتند که قدم

کد خبر : 431035
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
جهانبخش: مسیر خوبی در جام ملت‌ها داریم/ نگران مصدومیتم هستم

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش پس از پیروزی ۴ گله ایران مقابل هنگ‌کنگ گفت: در این مدت، اردو به اردو بهتر شدیم و به لحاظ هماهنگی و نتایج خیلی شرایط خوبی داشتیم. بازی‌های گذشته ما بیشتر دوستانه بود و امروز یک بازی رسمی انجام دادیم و کادرفنی و قلعه‌نویی اصرار داشتند که قدم اول را خوب برداریم.

وی درباره مصدومیتش عنوان کرد: مصدومیت جزیی به وجود آمد، باید MRI بگیرم که ببینم چیست. بازی بعد با ازبکستان هست و هم اینکه بازی‌ بعدی باشگاهی در لیگ قهرمانان دارم و خودم نگران هستم. امیدوارم خیر باشد.

جهانبخش درباره شرایطش در فاینورد گفت: خداراشکر شرایطم بازی به بازی بهتر شد و دعا کنید که خیر باشد.

هافبک تیم ملی درباره حضور بازیکنان جوان و جدید در تیم ملی تصریح کرد: یکی از چیزهایی که برای من عجیب بود این بود که نسبت به سن تیم ملی صحبت می‌شد. کادرفنی بازیکنان جوان خیلی خوبی را به اردو دعوت کرده است و بازیکنانی هستند که استعداد و آینده خوبی دارند. جام ملت‌ها قطعا تیم باید نتیجه بگیرد و تجربه بازیکنانی که در چند سال گذشته با هم بودند خیلی می‌تواند کمک کند. اگر تجربه بازیکنان باتجربه را با بازیکنان جوان ترکیب کنیم خیلی به تیم ملی کمک می‌کند. ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوانان می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که این نسل تیم ملی می‌تواند یک قهرمانی به مردم هدیه کند؟ گفت: قطعا همه بازیکنان تلاش می‌کنند و این آرزوی همه ما است. بازیکنان وقتی با هم صحبت می‌کنند بزرگترین هدف‌شان همین است. متاسفانه در جام ملت‌های قبل بدشانس بودیم. مسیر خوبی در جام ملت‌ها داریم و امیدوارم مردم هم در قطر از ما حمایت کنند.

جهانبخش در پاسخ به این سوال که تا این‌جای فوتبالش فکر می‌کند که به حقش رسیده است؟ خاطرنشان کرد: از مسیر فوتبالی‌ام راضی هستم، قطعا می‌توانست بهتر باشد و برای بهتر بودنم تلاش کردم. در انگلیس می‌توانستم شرایط بهتری داشته باشم. در مدتی که در برایتون بودم تمام تلاشم را کردم، در مسیری که رفتم خیلی به تصمیماتم فکر کردم. ۱۰ سال بازی کردن در سطح اول فوتبال اروپا نشان می‌دهد که چقدر تلاش کردم. در ۳۰ سالگی هم تجربه‌ام بیشتر شده و دوست دارم به نحو خوبی از شرایطم در تیم ملی و در تیم باشگاهی استفاده کنم.

۲۵۱۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.